Prevoz mora da se placa tako je u svakom normalnom gradu u evropi. Pa i u celoj Srbiji skoro svi placaju prevoz osim vas beogradjana,a i sami svi znamo da su u bg ipak najvece plate i da se najlepse zivi bar vecina. Ako ljudi u centralnoj i juznoj Srbiji mogu sa skoro duplo manjom platom pacati prevoz e onda mozete i vi sigurno
Ako se ukidaju treća i četvrta zona i grad se deli na dve zone, odakle počinje druga zona? Ako brišu treću i četvrtu zonu, za mene ce prevoz da bude skuplji. A 95 je ubedljivo najgora linija, najopterecenija i opet cu da provodim četiri sata do posla i natrag? Svaka čast, stvarno, treba vas ukinuti!
Hocu da placam na trafici, svuda u svetu karte mogu da se kupuju gde stignes. Aplikacijom mogu da placam samo ako zelite virtuelni novac... Ja sad treba tu da zaduzujem postpejd racun za toliku sumu, pa mi oni uzmu jos pdv na to... moram stalno da blenem, da me provajder jos nesto i ne prevari. Jos ne mogu normalno ni da kontrolisem budzet, racuni stizu u razlicito vreme... Pritom treba da brinem da ne zaboravim telefon, da mi je baterija puna, pa ako jos treba prens podataka da se ukljuci, bezobrazluk...
Svercovanje u najavi. Nijednu kartu necu kupiti, kao sto nikada i nisam. Da vidim kako cete nama navijacima da naplatite kartu, posto do sada niste smeli bi da nam pridjete. Sapicu sramoto, odlazi! Zivela slobodna Srbija!
Tako je Šapiću, uzimaj poslednju paru gladnom narodu u zemlji gde niko ne poštuje saobraćaj i parkira se gde hoće, voze pijani i deogirani, njima ne smete da zucnete ali zato ko nema 3000 mesečno za kartu neka crkne...
Znači ko ide svaki dan autobusom treba godišnje da izdvoji celu jednu svoju platu za to, genijalno! A o plaćanju karte govori Šapić, čovek koji ilegalno gradi sebi kuće i stanove i koji se nikada u životu nije vozio autobusom...
Brate I ja sam sa strane isto 35 km od Beograda dolazim na utakmice da kupujem majice za revije volim isto da prosetam Beogradom bio sam tri puta na docek sportista a takodje bi zeleo da ti kazem da Beogradjani dolaze kod mene u Selu na reci Tamis da pecaju i da se kupaju bio sam u Zemun na Dunavu da se kupam ja zaista iskreno nwmam nista protiv toga kad neko dodje kod mene u Selu a takodje isto kad bi ziveo u Beogradu iskreno ne bi imao nista protiv kad dodje neko sa strane ja volim da upoznajem ljude.
Nema, druže! Ako posetiš dete za vikend, dužan si da platiš dnevnu kartu u dolasku i u odlasku, iako tebi treba samo po jedan prevoz u oba smera... Dakle, tebe karte koštaju 400 din ni krivog ni dužnog...
Vidim da vecina nije shvatila. Poenta je da se placa mesecna koja je 3000 din. Kao I u vecini gradova na zapadu tako funkcionise sistem, da se placa mesecna. Placas manje za mesecnu ili plati vise pojedinacnu. Da li neko hoce sat ili pet da se vozi sve jedno je
Ne, mesecna je 3500 ako nisi primetio za zone 1 i 2 koje koriste vecina gradjana Beograda, pa i gradjana koji dolaze sa strane u grad. Sto znaci da je skuplja. Takodje, uslovljen si da kupis kartu od 200 dinara za ceo dan i ako mozda hoces taj dan da se vozis 2-3 stanice... dakle opet skuplje...
Jeste bravo opet po džepu gradjana
Zasto ne kazete sta je to prekršajni nalog i koliko košta
Zasto se ukida 90 min za sati po vremena?
Zasto da nezaposleni plaćaju toliko? Zasto ne uvedete konduktere u svako vozilo umesto kontrolora i napravite radna mesta a karta ostane iste cene? Zasto komunalci umesto kontrole i ovako mi triput dnevno skacu po mozgu sad još i beli treba da nas pretresaju. Ne želim da dam celodnevnu kartu za moje potrebe je dovoljna jedna. Želim da platim gsp u a ne belima.
Nisam usao u GSP bar 25god i necu dokle god mogu sebi da priustim kola i odrzavanje ne zelim da nikome drzim predavanje ali bi trebalo malo i ovako gledati na stvari.
Citajuci komentare vidim da je malo njih procitalo teks a jos manje sa razumevanjem. Prvo dnevna karta ne znaci ali mozes da se vozis ceo dan koliko god puta zelis i da promenis vise prevoza do npr posla. Drugo lepo je napisano za djake do 19god penzionere i starije od 65god besplatno. Imas nedeljnu kartu i mesecnu jednu zonu ili obe zonpa biras sta ti odgovara.
Neko napisa da ce deca tj ucenici placati za uzi deo grada ali nije procitao da deca do 19 ne placaju. Sustinski je skuplji prevoz odnosno odrzavanje linije ka prigradskim naseljima sto je i logicno da bude nesto skuplje. Nece biti kontrolora ili suvisnih gluposti ne izbacuju iz busa itd a to je koliko se secam da su rekli nekih 7-9% naplavcene cene svih karata u BGD. Racunajte samo trosak npr goriva imamo oko 1000 buseva (lakse je za racunanje uvek je nesto manje u prometu) i potrose bar 100lit dnevno, ukupno 100000lit ako je oslobodjeno akcize i poreza npr neka bude 120 din/lit to dodje grubo oko 12 000 000din ili 100000eura dnevo samo gorivo.
U ovoj cifri nema plata, rezervnih delova, amortizacije, registracija, zamena odnosno kupovina vozila itd. Svaka cena je za onog ko placa velika a onaj kome se placa mala ali treba biti i malo realan. Mozda bi bilo dobro da bude svima besplatno a da se placa iz budzeta sve komplet ali i tu je pitanje mogucnosti. Po meni ovo je do sada mozda najkorektniji sistem naplate prevoza
Resenje je da gradski prevoz bude besplatan i da se vise skinete sa k...a svog naroda i da iskoristite polozaj na koji vas je isti taj narod doveo, pa da novac zaradite poslovnim, a ne harackim putem. Naprimer, postavite radare po gradu, pa naplacujte kazne za prekoracenje brzine. Vise cete novca zaraditi nego naplatom karata za prevoz.
Brkas loncice od kazni u sabracaju novac ide u republicki buzet a ovo grad za sada delimicno finansira odnosno i svi mi koji ne idemo gradskim prevozom i ne bunim se nikako za bilo sta tog tipa jer cu sutra i Ja ili bilo ko iz moje porodice koristiti usluge prevoza npr.
Jednostavno za uslovno besplatan prevoz mora i budzet biti u mogucnosti da finansira sto nije bas mala stavka. Samo gorivo malopre sracunah da je negde grubo oko 100000eura dnevno bez bilo konih troskova odrzavanja, plata, registracija, amortizacije itd itd.
Sklanjaju validatore, a od početka godine su ih premeštali. Validatori su bili dobri zbog obaveštenja o stanicama, zašto se to ukida kada je jedino to bilo korisno
Zato što je umesto sporazumnog raskida sa kenkart došlo do pucanja pa vrrovatno ne mogu da zadrže ni validatore ni softver. Veći problem od obaveštavanja je ako prestane da rade lokacije prevoza i provera koliko je daleko od stanice.
Nije vama gradksi prevoz propao zbog validatora već zbog cene karte koja nije bila usklađena sa kvalitetom usluge. Kad je karta bila 50 dinara nisam ni razmišljala o tome da je ne kupim, kada ste je podigli na 98 i uz to sam još morala 250 da platim karticu koju ne možete da dobijete besplatno kada joj istekne važenje ili ako je zaboravite u drugoj torbi opet morate da kupite novu na kisoku + karta, tako da je postalo sve besmisleno, a vozni park sve lošiji.
Mislim da imam bolje rešenje! Busevi bi trebalo da rade na pogonsku snagu putnika. Sistem bi funkcionisao tako da putnik koji sedi, ima rupu u podu, proturi noge i trčkara ( kao Kremenko), ili da su svi putnici u obavezi da guraju bus bar dve stanice za jednu zonu, za dve zone, četri stanice, itd. Ritam ili brzinu kretanja busa bi određivali Gangulini BELI udarajući u bubanj (kao nekad na galijama), stim da oni ne bi smeli da koriste bič, ustvari i mogli bi ali samo u izuzetnim slučajevima kada oni utvrde da je primenjivanje te mere neophodno.
P. S.
Ukoliko prihvate moj predlog, molim gradske čelnike da mi uplate određenu nadoknadu za ideju, pronalazak.
Odete 10 km do Panceva i vidite kako funkcionise privatan prevoz, mora da se plati prevoz i to dobro... ovo je komunizam, niko ziv vam nece placati nista i umesto 100 miliona evra davaćete 200 miliona GSP-u... Bankrot u najavi za koju godinu...
Da li sa ovom cenom od 200 din praviš nas budale koji koristimo GSP. Umesto da stimuliše putnike da putuju što više sa GSP ti ovim teraš ljude da pešače a putnička vozila će biti u još većem broju.
Platis u bilo kom evropskom gradu ali u odnosu na relaciju. Ne moze nikako isto da plati neko ko se vozi sve vreme od Ustanicke do Bloka 45 sedmicom kao neko ko se vozi od Slavije do Ekonomskog fakulteta! To je morbidno nebulozno! Ukidanje placanja karata kod vozaca i platnim karticama je krsenje ljudskih prava i diskriminacija onih koji ne koriste mobilne telefone. Nisu mogli da predstave gluplje resenje! Ceo grad je preprljav, isaran, pun djubreta, svuda su deponije i grafiti a Sapke nasao da se obracunava sa sirotinjom koja ide poluraspalim autobusima!
Za Petra dobro si rekao platiš za relaciju a ovde za 200 dinara ceo dan pa šta hoćemo još izađite iz Beograda u bilo koje mesto u Srbiji pa pokušajte da se švercujete samo mi Beograđani hoćemo sve džaba
Borci, socijalno ugroženi, nezaposlena lica po vama trebaju da plaćaju a penzioneri koji imaju primanja, vrednu imovinu, izdaju nekretnine da ne plaćaju. Ko ima njemu daj još.
Penzioneri imaju penzionerske, borci i ostali socijalno ugroženi takođe imaju ili besplatan prevoz ili sa nekom minimalnom mesečnom nadoknadom.Svi tražimo bolji prevoz, više vozila, vozači neće da rade, jer mogu da nađu bolje plaćene poslove, ali ako može niko da ne plati.Apsolutno svi mogu da regulišu sebi mesečnu "markicu" da li preko firme od kojih zaposleni radije uzmu u kešu tu nadoknadu za prevoz, ako mogu, preko studentske...Nema nigde besplatnog prevoza i ne vidim zašto bi ga bilo kod nas.Naravno da onda očekujemo i mnogo bolju uslugu.3000 dinara mesečno da se voziš koliko hoćeš je sasvim pristojno, pogotovo ako ti to plaća firma u kojoj radiš, ako si socijalno ugrožen reguliši svoj status i nećeš plaćati.Ako ni to nećeš, a ti idi peške, bajsom...
@Gandra,Možda si i u pravu da pored dnevne, mesečne i godišnje, da ima opcija za jednu vožnju.A to da li hoćeš ili nećeš da platiš, to te niko neće pitati, već ćeš ako hoćeš da se voziš morati, jer neće više ići samo neki neki stariji gospodin ili gospođa, pa možeš da ih iskuliraš, već će biti službeno lice, koje će imati sva prava da te izbaci napolje ili da ti ne da uđeš, a ako ih napadneš ili odbiješ poslušnost to je isto kao da si napao pandura, pa ti vidi.U svakom slučaju ja ne vidim nijedan razlog da se to ne uvede u red.Kao prvo po logici bi ta usluga trebalo bolje da funkcioniše, da ima više vozila, vozača, da vozila budu novija sa klimom, da idu češće, da budu manje gužve, više BG vozova koje ljudi takođe jako puno koriste...Ovako kada niko ne plaća , na koji način misliš da se to uvede u red? odakle za vozila, za plate vozača, servisera, za gorivo, za funkcionisanje preduzeća, koje mora sve to da organizuje...
A ti si očigledno politički obojen. Blokada nije rešenje,kad si već toliko radikalan onda imaš i rešenje, ajde podeli to sa nama.
Ja bi reko da si ti žešći neradnik i dokoličar.
Nema veze, đaci koji putuju lastinim autobusima u školu će to da plate. 4600 markica mesečno za jedan ipo autobus. Pošto u povratku češće stopiraju. A svakoga dana u lastinim autobusima se švercuje pola Beograda. Umesto da opština šačici đaka plati bar pola markice. Među njima ima i vukovaca. Znate li koliko dece ne ide u školu jer roditelji nemaju pare za prevoz. Vama u BG to deluje nemoguće, ali odmah iza vrčinske rampe je druga država. Ulažite u penzionere i banje, sigurica glasačko telo. Niste u stanju da deci obezbedite adekvatan i besplatan prevoz od kuće do škole i nazad.
Mislim da osobe koje ne koriste javni prevoz nisu kompetetntne da se bave "unapređenjem" istog. Možda bi trebalo da se konsultuju sa onima koji gradski prevoz koriste.
Znači treba da jurimo gde ima da se kupi karta, kako će bolesni ljudi da jure, a moraju autobusom do lekara? Beli će da jure ljude po busevima, a ovamo ih nema nigde kada treba da rešavaju probleme koje su u njihovoj nadležnosti. Raskida ugovor sa Turskom kompanijom što znači dodatni dug Beogradu.
Ja stvarno ovde neke komentare ne mogu razumem. Nista vam ne odgovara, pa ko ce svakom pojedincu da udovolji? Ko se stvarno vozi busom po meni je ovo odlicno resenje, a onaj ko hoce da se vozi samo jednom u mesec dana, pa neka plati 200 din. Onome kome stalno treba bus, mislim da na godisnjem nivou 35000 je stvarno jeftino. Pa litar dizela je skoro 200din.
A kome je potrebna karta za celodnevnu voznju? Ko se to neprestano vozi prevozom citavog dana? Ovo je poskupljenje karte za prevoz u dva pravca a to koriste gotovo svi. Jedino resenje je karta na dopunu sa koje ce da se skida kredit srazmerno iskoriscenoj voznji. Vozio si se tri stanice i skida ti se odgovarajuca suma. A ne 200 dinara da te opljackaju.
Tri stanice? To bre nigde na svetu nema. Svi se mi svercujemo a pljujemo po svima. Odakle pare rodjace? Mora nekako da funkcionise sve to brate...🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Буендија
Градски превоз може и мора да буде бесплатан!
Podelite komentar
IVO 787
Prevoz mora da se placa tako je u svakom normalnom gradu u evropi. Pa i u celoj Srbiji skoro svi placaju prevoz osim vas beogradjana,a i sami svi znamo da su u bg ipak najvece plate i da se najlepse zivi bar vecina. Ako ljudi u centralnoj i juznoj Srbiji mogu sa skoro duplo manjom platom pacati prevoz e onda mozete i vi sigurno
Podelite komentar
Joca
Ako se ukidaju treća i četvrta zona i grad se deli na dve zone, odakle počinje druga zona? Ako brišu treću i četvrtu zonu, za mene ce prevoz da bude skuplji. A 95 je ubedljivo najgora linija, najopterecenija i opet cu da provodim četiri sata do posla i natrag? Svaka čast, stvarno, treba vas ukinuti!
Podelite komentar
BUŠON❓
Ko nema za GSP neka koristi taxi
Podelite komentar
...
@BUŠON❓
Ljubimo te pametnog
Podelite komentar
Pravnik BG
Kako????? Da platim celodnevnu a vizim se po sat vremena u odlasku i povratku. To ste prevideli
Podelite komentar
DONALD
BRAVO LEGENDO!
Podelite komentar
Tara
Ja kako citam komentare svi koriste mobilne telefone uvek nadjete neke izgovore za dve stanice idite peske zdravije je i lepse
Podelite komentar
...
@Tara
Posveti se deci umesto što pišeš gluposti
Podelite komentar
Kontrolor
Uvode na mala vrata besplatan prevoz u Beogradu!? 🤐
Podelite komentar
Gorila 🦍
Ako uvedu ovo idemo svi na ulice. Dosta je bilo ugnjetavanja siromasnog Srpskog naroda. Sram vas bilo.
Podelite komentar
Zoran
Hocu da placam na trafici, svuda u svetu karte mogu da se kupuju gde stignes. Aplikacijom mogu da placam samo ako zelite virtuelni novac... Ja sad treba tu da zaduzujem postpejd racun za toliku sumu, pa mi oni uzmu jos pdv na to... moram stalno da blenem, da me provajder jos nesto i ne prevari. Jos ne mogu normalno ni da kontrolisem budzet, racuni stizu u razlicito vreme... Pritom treba da brinem da ne zaboravim telefon, da mi je baterija puna, pa ako jos treba prens podataka da se ukljuci, bezobrazluk...
Podelite komentar
Ana
@Zoran
Slažem se. Svuda u svetu je moguće kupiti papirnu kartu na trafici. Šta će stranci?
Podelite komentar
😷😷😷😷😷
@Zoran
Trafike postoje samo u bivsoj Yugi i nigde vise!
Podelite komentar
Ceca
STOP represiji nad jadnim narodom! Hocemo ostavku Šapiću!
Podelite komentar
Maxi Lopez
Svercovanje u najavi. Nijednu kartu necu kupiti, kao sto nikada i nisam. Da vidim kako cete nama navijacima da naplatite kartu, posto do sada niste smeli bi da nam pridjete. Sapicu sramoto, odlazi! Zivela slobodna Srbija!
Podelite komentar
Čeda
@Maxi Lopez
Vama navijačima, jel to neka privilegija, posebno zanimanje?
Podelite komentar
Ja
@Maxi Lopez
Kakav si ti navijač kad ideš busom
Podelite komentar
GP
A kako ce placati oni koji nemaju mobilni telefon? Evo, recimo, necu da imama mobilni. Sta onda?
Podelite komentar
Sax
@GP
Onda ko vitez koja,ponesi fiksni.😀
Podelite komentar
Blok 45
@GP
Patiš kaznu i rešena stvar.
Podelite komentar
Kiki
Šta je Beogradjani,frka,panika...
Podelite komentar
Baraba
@Kiki
Da li to misliš na vas koji ste iz raznih opanaka došli u BGD pa sebe nazivate beograđanima?
Podelite komentar
...
@Kiki
Šta je brđaninu, kompleksi te drmaju?
Podelite komentar
Igor
Tako je Šapiću, uzimaj poslednju paru gladnom narodu u zemlji gde niko ne poštuje saobraćaj i parkira se gde hoće, voze pijani i deogirani, njima ne smete da zucnete ali zato ko nema 3000 mesečno za kartu neka crkne...
Podelite komentar
Dika
@Igor
Zaradi ili idi peške, gradjevina plače za takvima..
Podelite komentar
Lucifer
Sta je sa nezaposlenima??
Podelite komentar
Stefan
Znači ko ide svaki dan autobusom treba godišnje da izdvoji celu jednu svoju platu za to, genijalno! A o plaćanju karte govori Šapić, čovek koji ilegalno gradi sebi kuće i stanove i koji se nikada u životu nije vozio autobusom...
Podelite komentar
Maja
Znaci kontrolori dobijaju otkaz 😂😂😂😂😂 E neka im!
Podelite komentar
Veteran
Vrati čoveče u bazen igraj vaterpolo, nisi ti da vodis grad..
Podelite komentar
Krešo Pavlek
jedino pravo i funkcionalno rešenje je besplatan prevoz za građane Grada Beograda. ;)
Podelite komentar
Aha
Opet milovanje i uvlaćenje beogradjanima. Kada dodjem sa strane, za 3 stanice treba da platim 200 din. i da se vozam ceo dan.
Podelite komentar
Brate
@Aha
Najbolje da ne dodjete vi sa strane.. i svima baš LEPO
Podelite komentar
Hogar
@Aha
Koji ces nam.....ostani kuci....
Podelite komentar
Aca LJotic
@Aha
Brate I ja sam sa strane isto 35 km od Beograda dolazim na utakmice da kupujem majice za revije volim isto da prosetam Beogradom bio sam tri puta na docek sportista a takodje bi zeleo da ti kazem da Beogradjani dolaze kod mene u Selu na reci Tamis da pecaju i da se kupaju bio sam u Zemun na Dunavu da se kupam ja zaista iskreno nwmam nista protiv toga kad neko dodje kod mene u Selu a takodje isto kad bi ziveo u Beogradu iskreno ne bi imao nista protiv kad dodje neko sa strane ja volim da upoznajem ljude.
Podelite komentar
Brno
Ima li neko normalan!??
Podelite komentar
Hm
@Brno
Nema, druže! Ako posetiš dete za vikend, dužan si da platiš dnevnu kartu u dolasku i u odlasku, iako tebi treba samo po jedan prevoz u oba smera... Dakle, tebe karte koštaju 400 din ni krivog ni dužnog...
Podelite komentar
Sliks17
Vidim da vecina nije shvatila. Poenta je da se placa mesecna koja je 3000 din. Kao I u vecini gradova na zapadu tako funkcionise sistem, da se placa mesecna. Placas manje za mesecnu ili plati vise pojedinacnu. Da li neko hoce sat ili pet da se vozi sve jedno je
Podelite komentar
Nikola
@Sliks17
Shvatili smo mi sve. 1000 dinara za 7 dana vožnje autobusom, kao da se vozimo kruzerom...
Podelite komentar
Endokin
@Sliks17
Ne, mesecna je 3500 ako nisi primetio za zone 1 i 2 koje koriste vecina gradjana Beograda, pa i gradjana koji dolaze sa strane u grad. Sto znaci da je skuplja. Takodje, uslovljen si da kupis kartu od 200 dinara za ceo dan i ako mozda hoces taj dan da se vozis 2-3 stanice... dakle opet skuplje...
Podelite komentar
Beogradjanka
Jeste bravo opet po džepu gradjana Zasto ne kazete sta je to prekršajni nalog i koliko košta Zasto se ukida 90 min za sati po vremena? Zasto da nezaposleni plaćaju toliko? Zasto ne uvedete konduktere u svako vozilo umesto kontrolora i napravite radna mesta a karta ostane iste cene? Zasto komunalci umesto kontrole i ovako mi triput dnevno skacu po mozgu sad još i beli treba da nas pretresaju. Ne želim da dam celodnevnu kartu za moje potrebe je dovoljna jedna. Želim da platim gsp u a ne belima.
Podelite komentar
Ja
Nek se Beograd vozi za badava i dobije trinestu penziju svi drugi su gradjani drugog reda
Podelite komentar
Crni
Nisam usao u GSP bar 25god i necu dokle god mogu sebi da priustim kola i odrzavanje ne zelim da nikome drzim predavanje ali bi trebalo malo i ovako gledati na stvari. Citajuci komentare vidim da je malo njih procitalo teks a jos manje sa razumevanjem. Prvo dnevna karta ne znaci ali mozes da se vozis ceo dan koliko god puta zelis i da promenis vise prevoza do npr posla. Drugo lepo je napisano za djake do 19god penzionere i starije od 65god besplatno. Imas nedeljnu kartu i mesecnu jednu zonu ili obe zonpa biras sta ti odgovara. Neko napisa da ce deca tj ucenici placati za uzi deo grada ali nije procitao da deca do 19 ne placaju. Sustinski je skuplji prevoz odnosno odrzavanje linije ka prigradskim naseljima sto je i logicno da bude nesto skuplje. Nece biti kontrolora ili suvisnih gluposti ne izbacuju iz busa itd a to je koliko se secam da su rekli nekih 7-9% naplavcene cene svih karata u BGD. Racunajte samo trosak npr goriva imamo oko 1000 buseva (lakse je za racunanje uvek je nesto manje u prometu) i potrose bar 100lit dnevno, ukupno 100000lit ako je oslobodjeno akcize i poreza npr neka bude 120 din/lit to dodje grubo oko 12 000 000din ili 100000eura dnevo samo gorivo. U ovoj cifri nema plata, rezervnih delova, amortizacije, registracija, zamena odnosno kupovina vozila itd. Svaka cena je za onog ko placa velika a onaj kome se placa mala ali treba biti i malo realan. Mozda bi bilo dobro da bude svima besplatno a da se placa iz budzeta sve komplet ali i tu je pitanje mogucnosti. Po meni ovo je do sada mozda najkorektniji sistem naplate prevoza
Podelite komentar
Brk
@Crni
Ti druže nisi ni blizu svestan koliko jedan autobus potrosi dnevno goriva i to bez onoga sto se ukrade...
Podelite komentar
Jupiter
Resenje je da gradski prevoz bude besplatan i da se vise skinete sa k...a svog naroda i da iskoristite polozaj na koji vas je isti taj narod doveo, pa da novac zaradite poslovnim, a ne harackim putem. Naprimer, postavite radare po gradu, pa naplacujte kazne za prekoracenje brzine. Vise cete novca zaraditi nego naplatom karata za prevoz.
Podelite komentar
Crni
@Jupiter
Brkas loncice od kazni u sabracaju novac ide u republicki buzet a ovo grad za sada delimicno finansira odnosno i svi mi koji ne idemo gradskim prevozom i ne bunim se nikako za bilo sta tog tipa jer cu sutra i Ja ili bilo ko iz moje porodice koristiti usluge prevoza npr. Jednostavno za uslovno besplatan prevoz mora i budzet biti u mogucnosti da finansira sto nije bas mala stavka. Samo gorivo malopre sracunah da je negde grubo oko 100000eura dnevno bez bilo konih troskova odrzavanja, plata, registracija, amortizacije itd itd.
Podelite komentar
Naj
@Jupiter
Ma bre mars i ti i radari!
Podelite komentar
Aca
Sklanjaju validatore, a od početka godine su ih premeštali. Validatori su bili dobri zbog obaveštenja o stanicama, zašto se to ukida kada je jedino to bilo korisno
Podelite komentar
Dx202xd
@Aca
Zato što je umesto sporazumnog raskida sa kenkart došlo do pucanja pa vrrovatno ne mogu da zadrže ni validatore ni softver. Veći problem od obaveštavanja je ako prestane da rade lokacije prevoza i provera koliko je daleko od stanice.
Podelite komentar
Mira
Zasto nema nikakvog popusta za osobe sa invaliditetom?
Podelite komentar
lela1984
@Mira
To i mene zanima.Treba da dobijemo popust zbog invaliditeta,a ne da placamo kao i zdravi.Nije posteno.
Podelite komentar
A. P
Nekada su klinci, kacilise za sinska vozila od pozadi dabi se prevezli do odredišta.
Podelite komentar
Krlja
Svercovali su se kad je bila 100,a nece kad bude 200din...😜😜😜
Podelite komentar
mila
Nije vama gradksi prevoz propao zbog validatora već zbog cene karte koja nije bila usklađena sa kvalitetom usluge. Kad je karta bila 50 dinara nisam ni razmišljala o tome da je ne kupim, kada ste je podigli na 98 i uz to sam još morala 250 da platim karticu koju ne možete da dobijete besplatno kada joj istekne važenje ili ako je zaboravite u drugoj torbi opet morate da kupite novu na kisoku + karta, tako da je postalo sve besmisleno, a vozni park sve lošiji.
Podelite komentar
Dejan
@mila
Nije 98 nego 89 kad pišeš komentare piši istinu
Podelite komentar
Lazar
A besplatan prevoz za OSI ?
Podelite komentar
D. M.
Mislim da imam bolje rešenje! Busevi bi trebalo da rade na pogonsku snagu putnika. Sistem bi funkcionisao tako da putnik koji sedi, ima rupu u podu, proturi noge i trčkara ( kao Kremenko), ili da su svi putnici u obavezi da guraju bus bar dve stanice za jednu zonu, za dve zone, četri stanice, itd. Ritam ili brzinu kretanja busa bi određivali Gangulini BELI udarajući u bubanj (kao nekad na galijama), stim da oni ne bi smeli da koriste bič, ustvari i mogli bi ali samo u izuzetnim slučajevima kada oni utvrde da je primenjivanje te mere neophodno. P. S. Ukoliko prihvate moj predlog, molim gradske čelnike da mi uplate određenu nadoknadu za ideju, pronalazak.
Podelite komentar
Perke
Odete 10 km do Panceva i vidite kako funkcionise privatan prevoz, mora da se plati prevoz i to dobro... ovo je komunizam, niko ziv vam nece placati nista i umesto 100 miliona evra davaćete 200 miliona GSP-u... Bankrot u najavi za koju godinu...
Podelite komentar
...
@Perke
*prevoznik
Podelite komentar
...
@Perke
Pantransport je tokom prošle godine par puta podigao cene karti, bunili ste se zbog poskupljenja, jednom su odložili, pa su opet podigli cene
Podelite komentar
Novak
Da li sa ovom cenom od 200 din praviš nas budale koji koristimo GSP. Umesto da stimuliše putnike da putuju što više sa GSP ti ovim teraš ljude da pešače a putnička vozila će biti u još većem broju.
Podelite komentar
Miloš
S šta je sa onima koji nemaju telefon!
Podelite komentar
Maja
@Miloš
Svercuju se
Podelite komentar
🤔
@Miloš
Biće im dodeljen uslužni
Podelite komentar
Milan
Povlastice za karte treba da se regulišu na osnovu socijalnog statusa a ne na osnovu, daj penzionerima da bi glasali.
Podelite komentar
Deki
Ne treba mi ceo dan karta ??? A moram dati 200 ??? Zašto
Podelite komentar
Mrki
@Deki
Isto pitanje,mozda mi bus zatreba jednom,ili ni jednom mesečno,ili za dve stanice od pijace do kuće,i za to dati 200 din. E,svašta ...
Podelite komentar
Bane
@Deki
A da kosta 200 din jedna voznja onda bi bilo zasto toliko,koce vama narodu udovoljiti
Podelite komentar
Deki
Koliko košta posebna karta koju naplaćuju komunalni policajci
Podelite komentar
sima
@Deki
5000 kao i do sad...
Podelite komentar
Mica
Najbolje još omladini obezbedite i sedišta u prevozu kada je već džabe. Nekada su se devojke udavale sa 19 godina a sada pravite invalide.
Podelite komentar
Dejan
Ne razumem mnoge komentare ništa Vam ne valja ali kad odete u Rim Milano Barselonu itd uredno plaćate kartu za prevoz
Podelite komentar
Tea
@Dejan
Platis i vozis se ko covek.
Podelite komentar
Vojislav
@Dejan
Nije stvar da li je placam, nego ne moram za ceo dan ako mi to ne treba
Podelite komentar
Petar
@Dejan
Platis u bilo kom evropskom gradu ali u odnosu na relaciju. Ne moze nikako isto da plati neko ko se vozi sve vreme od Ustanicke do Bloka 45 sedmicom kao neko ko se vozi od Slavije do Ekonomskog fakulteta! To je morbidno nebulozno! Ukidanje placanja karata kod vozaca i platnim karticama je krsenje ljudskih prava i diskriminacija onih koji ne koriste mobilne telefone. Nisu mogli da predstave gluplje resenje! Ceo grad je preprljav, isaran, pun djubreta, svuda su deponije i grafiti a Sapke nasao da se obracunava sa sirotinjom koja ide poluraspalim autobusima!
Podelite komentar
Dragan
@Dejan
bez ljutnje ali gde smo mi od navedenih gradova..
Podelite komentar
Dragan turista
@Dejan
U Becu placam sa radlscu 8e ceo dan voznju metroom. Na 3 minuta dolaze vozovi,auto mi ne treba. Hvala i dovidjenja
Podelite komentar
Dejan
@Dejan
Za Petra dobro si rekao platiš za relaciju a ovde za 200 dinara ceo dan pa šta hoćemo još izađite iz Beograda u bilo koje mesto u Srbiji pa pokušajte da se švercujete samo mi Beograđani hoćemo sve džaba
Podelite komentar
Stefan
@Dejan
Ko ide u Rim druže, narod nema pare da kupi ćevape u lidlu...
Podelite komentar
Deki
@Dejan
I kod njih i Evropi je isti standard kao u Srbiji 😂😂😂 300€😂😂😂
Podelite komentar
Milan
Borci, socijalno ugroženi, nezaposlena lica po vama trebaju da plaćaju a penzioneri koji imaju primanja, vrednu imovinu, izdaju nekretnine da ne plaćaju. Ko ima njemu daj još.
Podelite komentar
Ima
@Milan
I penzionera koji su ugŕoženi i finansijski i zdravstveno.
Podelite komentar
Vitez Koja
@Milan
Penzioneri imaju penzionerske, borci i ostali socijalno ugroženi takođe imaju ili besplatan prevoz ili sa nekom minimalnom mesečnom nadoknadom.Svi tražimo bolji prevoz, više vozila, vozači neće da rade, jer mogu da nađu bolje plaćene poslove, ali ako može niko da ne plati.Apsolutno svi mogu da regulišu sebi mesečnu "markicu" da li preko firme od kojih zaposleni radije uzmu u kešu tu nadoknadu za prevoz, ako mogu, preko studentske...Nema nigde besplatnog prevoza i ne vidim zašto bi ga bilo kod nas.Naravno da onda očekujemo i mnogo bolju uslugu.3000 dinara mesečno da se voziš koliko hoćeš je sasvim pristojno, pogotovo ako ti to plaća firma u kojoj radiš, ako si socijalno ugrožen reguliši svoj status i nećeš plaćati.Ako ni to nećeš, a ti idi peške, bajsom...
Podelite komentar
...
@Milan
@Vitez koja ne filozofiraj
Podelite komentar
Janko
Necu kartu za ceo dan hocu za sat vremena jel jasno?
Podelite komentar
Jelena
@Janko
Podrzavam!
Podelite komentar
Sd
@Janko
Pa ti se vozi sat vremena pa izađi
Podelite komentar
Lik
@Janko
Imao si pa je nisi plaćao
Podelite komentar
Idi peske, sta ce ti prevoz.
@Janko
Hoces sat vremena, izvoli protegni noge. Nemas sta da trazis u busu. Nista nema za sat vremena.
Podelite komentar
Ee
@Janko
Nece ni curan na svadbu
Podelite komentar
Gandra
@Janko
Mali mozgu, problematika je jednostavna, zasto placati ceo dan ako koristis samo sat vremena uslugu. Treba nam vise opcija pa ce vise ljudi i placati
Podelite komentar
Mile od Stalaća
@Janko
@Gandra,Možda si i u pravu da pored dnevne, mesečne i godišnje, da ima opcija za jednu vožnju.A to da li hoćeš ili nećeš da platiš, to te niko neće pitati, već ćeš ako hoćeš da se voziš morati, jer neće više ići samo neki neki stariji gospodin ili gospođa, pa možeš da ih iskuliraš, već će biti službeno lice, koje će imati sva prava da te izbaci napolje ili da ti ne da uđeš, a ako ih napadneš ili odbiješ poslušnost to je isto kao da si napao pandura, pa ti vidi.U svakom slučaju ja ne vidim nijedan razlog da se to ne uvede u red.Kao prvo po logici bi ta usluga trebalo bolje da funkcioniše, da ima više vozila, vozača, da vozila budu novija sa klimom, da idu češće, da budu manje gužve, više BG vozova koje ljudi takođe jako puno koriste...Ovako kada niko ne plaća , na koji način misliš da se to uvede u red? odakle za vozila, za plate vozača, servisera, za gorivo, za funkcionisanje preduzeća, koje mora sve to da organizuje...
Podelite komentar
Crni
@Janko
Platis 200din i koristis jednu voznju, sat vremena, pet minuta, sve po zelji potrebama niko te ne sprecava.
Podelite komentar
Hmm
Svakako bolji sistem nego do sada.
Podelite komentar
Đon Vejn
"Ko sirotinja"? "Daj 5 karata"! "Ne može,i nemoj da me nerviraš". "Ili 5 ili ništa" !! ............ Neprocenjivo !
Podelite komentar
Bane
Nema druge. BLOKADA Beograda!Samo je to rešenje.
Podelite komentar
Gane
@Bane
A ti si očigledno politički obojen. Blokada nije rešenje,kad si već toliko radikalan onda imaš i rešenje, ajde podeli to sa nama. Ja bi reko da si ti žešći neradnik i dokoličar.
Podelite komentar
...
@Bane
Gane: piše se i kaže ja BIH rekao, a ne ja bi reko
Podelite komentar
Ja
Nema veze, đaci koji putuju lastinim autobusima u školu će to da plate. 4600 markica mesečno za jedan ipo autobus. Pošto u povratku češće stopiraju. A svakoga dana u lastinim autobusima se švercuje pola Beograda. Umesto da opština šačici đaka plati bar pola markice. Među njima ima i vukovaca. Znate li koliko dece ne ide u školu jer roditelji nemaju pare za prevoz. Vama u BG to deluje nemoguće, ali odmah iza vrčinske rampe je druga država. Ulažite u penzionere i banje, sigurica glasačko telo. Niste u stanju da deci obezbedite adekvatan i besplatan prevoz od kuće do škole i nazad.
Podelite komentar
Maja
@Ja
Pa pobunite se, jel vam neko brani?
Podelite komentar
Maks
Ahahhahahahahhahahahah
Podelite komentar
Жарко
Пензионери млађи од 65 године?
Podelite komentar
...
@Жарко
Za njega nisu oni penzioneri, to je diskriminacija penzionera
Podelite komentar
Tea
@Жарко
1000 i nesto mesecno kao djaci.
Podelite komentar
Shampita
Mislim da osobe koje ne koriste javni prevoz nisu kompetetntne da se bave "unapređenjem" istog. Možda bi trebalo da se konsultuju sa onima koji gradski prevoz koriste.
Podelite komentar
Riki
@Shampita
Nemoj mnogo da mislis nego daj konkretan predlog. Ovako se ne razlikujes od ovog, nazovi, gradonacelnika.
Podelite komentar
D. M.
@Shampita
Upravu si, ali i osobe koje ne koriste mozak nisu kompetentne da se bave javnim funkcijama, ali na našu žalost bave se!
Podelite komentar
Жарко
Шта је са месечном картом за пензионере?
Podelite komentar
Mare
@Жарко
Zavisi, ako si devizni placas duplo.
Podelite komentar
Србин
@Жарко
За џабе ће се возе пензионери, као и све особе старије од 65 година.
Podelite komentar
Sd
@Жарко
Imaćeš penzionersku karticu pa ri neće trebati.
Podelite komentar
Mirjana
A karte za studente i nezaposlene, i oni treba da imaju povlastice.
Podelite komentar
...
Znači treba da jurimo gde ima da se kupi karta, kako će bolesni ljudi da jure, a moraju autobusom do lekara? Beli će da jure ljude po busevima, a ovamo ih nema nigde kada treba da rešavaju probleme koje su u njihovoj nadležnosti. Raskida ugovor sa Turskom kompanijom što znači dodatni dug Beogradu.
Podelite komentar
Beli
@...
Ne pametuj. Skineš aplikaciju i platiš. Šta je tu problem ?
Podelite komentar
...
@...
Beli ne pametujem, nego uključi mozak ako ga uopšte imaš 😂
Podelite komentar
😷😷😷😷😷
Ja stvarno ovde neke komentare ne mogu razumem. Nista vam ne odgovara, pa ko ce svakom pojedincu da udovolji? Ko se stvarno vozi busom po meni je ovo odlicno resenje, a onaj ko hoce da se vozi samo jednom u mesec dana, pa neka plati 200 din. Onome kome stalno treba bus, mislim da na godisnjem nivou 35000 je stvarno jeftino. Pa litar dizela je skoro 200din.
Podelite komentar
...
@😷😷😷😷😷
Bla bla bla
Podelite komentar
Gandra
@😷😷😷😷😷
Kada kupim dete iz skole placam 90 din. Sada moram 200. Zar to nije pljacka. Ako ostave istu cenu za 90 minuta nema problema.
Podelite komentar
Mirča
A crveni?
Podelite komentar
Z
@Mirča
Crveni su nas gazili ranije, onda zuti i evo sad dosao red i na bele
Podelite komentar
Biba
A nezaposleni na birou koji su dosad.placali 1000 dinara mesecno. Kako sad
Podelite komentar
Jeca
Znaci ides 5stanica,moras 200din platiti a do sada 90
Podelite komentar
Veteran
@Jeca
Pa sad je to nova fora
Podelite komentar
Voda voda
@Jeca
Kupi mesečnu
Podelite komentar
supergnu
@Jeca
I vratis se pet to je 20 kinti skuplje. Ne razumem...🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Podelite komentar
581
@Jeca
Niste plaćali ni tih 90 din svi se švercovali
Podelite komentar
Riki
A kome je potrebna karta za celodnevnu voznju? Ko se to neprestano vozi prevozom citavog dana? Ovo je poskupljenje karte za prevoz u dva pravca a to koriste gotovo svi. Jedino resenje je karta na dopunu sa koje ce da se skida kredit srazmerno iskoriscenoj voznji. Vozio si se tri stanice i skida ti se odgovarajuca suma. A ne 200 dinara da te opljackaju.
Podelite komentar
Nikola
@Riki
To postoji samo u tvom selu. Izađi malo iz Srbije i videćeš kako funkcioniše
Podelite komentar
supergnu
@Riki
Tri stanice? To bre nigde na svetu nema. Svi se mi svercujemo a pljujemo po svima. Odakle pare rodjace? Mora nekako da funkcionise sve to brate...🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Podelite komentar
Sax
@Riki
Jos samo da kupe nove mecke i da opravdaju cenu karte
Podelite komentar
ENA
Dobar predlog,sasvim prihvatljiv.
Podelite komentar
Mare
@ENA
Koliko je poskupeo prevoz za nekoga kome je potrebna samo voznja u jednom pravcu? Recimo od kuce do autobuske stanice? Sasvim prihvatljivo?
Podelite komentar
Doka
Posto je beogradski cist vazduh? Jel i on poskupeo?
Podelite komentar
Fedor
Mislio sam da ovo nikada necu reci - ali, bravo!
Podelite komentar
Killian
@Fedor
Bolje da si ćutao i sada.
Podelite komentar
Ja
@Fedor
Fedore bio si pametniji dok si ćutao
Podelite komentar
Mixx
Super ti rešenje hahahha 🤣🤣🤣🚣🚣🚣🚣🚣
Podelite komentar
xxx
Bezobrazluk!!!A sta ako hocu samo JEDNU voznju!!!???? Opet po dzepu izmucenih gradjana!
Podelite komentar
Jedna
@xxx
Nema jedna! Daj odma 5! :)
Podelite komentar