Vanredna situacija u jednoj ulici u Beogradu, zatvorena za saobraćaj: Malo veća gužva i na Gazeli

   ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Чикаго

    30. mart 2023 | 14:54

    Овде виђам мостове са два спрата, горњи је експрес, а доњи је локалац. Могло би о томе да се размишља, није баш јефтина инвестиција али исплатива.

  • Hitno

    30. mart 2023 | 09:14

    Treba gorivo ds poskupi 1000din litar. To prave gužvu ovi što kukaju da je kriza a svi imaju dva i više automobila. Treba uvesti porez i na auta na mesečnom nivou.

  • Zare

    30. mart 2023 | 08:59

    Potrebno je jos traka naprimer 5,veliki grad raste, sveveci i veci a putevi isti.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA