≫
Otkazano nekoliko polazaka BG voza, Panvoza, kao i linije za Valjevo
≫
Problemi u funkcionisanju železnice se nastavljaju
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Petar Todorov
Niko ne pita zašto. Niko ne spominje da zaposleni iz Srbija Voza se prebacuju u livade u Zemun Polju, dok pojedinci iz iste firme rasparčavaju železničku imovinu i poklanjaju privatniku, daju u bezcenjr, i to kršenjem zakona ! ?. Da li će neko da odgovara za zgradu u centru Beograda u ul. Zdravka Čelara 14a zbog nezakonite predaje privatnicima, da li u Srbiji policija radi svoj posao ?
XC
Neka Šapiću, mi ćemo metroom, a ti službenim bentlijem
Tigar
Ne razumete vi to...