Otkrivamo šta se krije iza navodnog napada na profesorku veronauke: Direktorka za Telegraf ispričala detalje
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Блаф
Свађа ученица на часу? На часу ученик прича искључиво уз одобрење наставника. Ученик ван учионице у време трајање часа? Ни под којим условима не може напустити учионицу. Може страдази или починити неко кривично дело. Ко би био одговоран?
Co21
Tinejdzerka u problematicnom dobu, da kazemo, razumljivo jer svi smo prosli te bubice. Nastavnik u jednom momentu ispravno postupa, pokusavajuci da razjasni situaciju sa razrednim staresinom i ostalim nadleznim u skoli, dok u sledecem momentu pokazuje svu slabost i psihicku nesigurnost da drzi pod kontrolom um jednog tinejdzera, a kao prenosioc znanja bi to morao da bude u mogucnosti. Mislim, nacin da se boris sa njim ili njom tako sto ces se rvati oko vrata ili brave i fizckim nacinom pokusati da ga zadrzis, to stvarno prevazilazi svaku pamet. Ovde je se desio jedan vid lose komunikacije izmedju svih. Izmedju ucenice, njenih roditelja, razrednog i naravno pomenute nastavnice.
Vera
Niko ne spominje drugu devojcicu koja je ucestvovala u svadji. U osnovi je ocigledno konflikt zbog koga je devojcica bila uznemirena i povredjena pa je trazila da izadje. Nisam bas sigurna da se profesorka dobro snasla. Mozda malo vise podrske za devojcicu koja je oznacena kao problematicna u ovom tekstu. Za sve postoji razlog.