1) Znak stop je prisutan, prelaz je vidjljiv. SVAKO drunsko vozilo MORA da propusti šinsko
2) Šinsko vozilo dobija nalog da se zaustavi na pružnom prelazu i minimalnom brzinom pređe preko njega (što mnogi protumače kao da ih voz pušta)
3) 99 posto kvarova na rampama je rezultat nemara vozača, većinom kamiona. Takođe se dešava da prolaznici namerno lome branike (videti kanal "železnički ETP")
4) IŽS godišnje promeni stotine rampi zbog kvarova
Miodrag
Pa i ako nema rampe čovek ima oči da gleda kada prelazi prugu.
Podelite komentar
Mihailović
To se dešava kad se oštećuju uređaji i kradu delovi...
Podelite komentar
Boki
1) Znak stop je prisutan, prelaz je vidjljiv. SVAKO drunsko vozilo MORA da propusti šinsko 2) Šinsko vozilo dobija nalog da se zaustavi na pružnom prelazu i minimalnom brzinom pređe preko njega (što mnogi protumače kao da ih voz pušta) 3) 99 posto kvarova na rampama je rezultat nemara vozača, većinom kamiona. Takođe se dešava da prolaznici namerno lome branike (videti kanal "železnički ETP") 4) IŽS godišnje promeni stotine rampi zbog kvarova
Podelite komentar