Voz prolazi, rampa ne signalizira: "Ovako je svakoga dana, pitanje je kada će Lazarevčani nastradati"
Velika opasnost za vozače
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Miodrag
Pa i ako nema rampe čovek ima oči da gleda kada prelazi prugu.
Mihailović
To se dešava kad se oštećuju uređaji i kradu delovi...
Boki
1) Znak stop je prisutan, prelaz je vidjljiv. SVAKO drunsko vozilo MORA da propusti šinsko 2) Šinsko vozilo dobija nalog da se zaustavi na pružnom prelazu i minimalnom brzinom pređe preko njega (što mnogi protumače kao da ih voz pušta) 3) 99 posto kvarova na rampama je rezultat nemara vozača, većinom kamiona. Takođe se dešava da prolaznici namerno lome branike (videti kanal "železnički ETP") 4) IŽS godišnje promeni stotine rampi zbog kvarova