Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Mihailović
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Miodrag

    06. januar 2023 | 11:08

    Pa i ako nema rampe čovek ima oči da gleda kada prelazi prugu.

  • Mihailović

    06. januar 2023 | 04:30

    To se dešava kad se oštećuju uređaji i kradu delovi...

  • Boki

    06. januar 2023 | 03:06

    1) Znak stop je prisutan, prelaz je vidjljiv. SVAKO drunsko vozilo MORA da propusti šinsko 2) Šinsko vozilo dobija nalog da se zaustavi na pružnom prelazu i minimalnom brzinom pređe preko njega (što mnogi protumače kao da ih voz pušta) 3) 99 posto kvarova na rampama je rezultat nemara vozača, većinom kamiona. Takođe se dešava da prolaznici namerno lome branike (videti kanal "železnički ETP") 4) IŽS godišnje promeni stotine rampi zbog kvarova

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA