Šapić: Prosečna starost autobusa GSP 7,5 godina, važno je da kupujemo kartu, kontrolori neće izbacivati nikoga
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Rođena u BG-u
Uvek sam kupovala kartu. Švercovanje nije dolazilo u obzir. Kućno vaspitanje. Sad, uđem u autobus, one grmalje istetovirane sa pola padeža zaobilaze i ikome se na mene i devojke koje su sitnije, skladne građe, lepo i fino vaspitane i ne pohađaju strukovne studije, ma šta to značilo.
Dak
Karta treba da se plaća, ali treba da se ispune mnoge druge stvari tipa broja i kvaliteta vozila jer da bi se ulazilo na prednja i zadnja vrata ne sme biti prepun autobus, za početak bar to
Eee moj ti
Svaki novi autobus, ubrzo je stari. Niti se čisti, niti se popravlja, ako nesto slučajno se ogrebe, iskrivi i sl... To ostaje tako do kraja