≫ 

Slike i snimci strašne nesreće na Banovom brdu: Devojka krvari ispod autobusa, hitna joj pomaže

 ≫ 

Prema saznanjima sa lica mesta, moguće je da je devojka imala slušalice i koristila telefon

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • pp

    30. oktobar 2022 | 12:03

    1. Bahati smo ljudi i samoživi. Puno je pakosne sirotinje koja "isteruje prava", pokazuje moć, deli lekcije ... a nema drugo mesto nego na ulici u saobraćaju. Moćan sam kad ne dajem žmigavac, prelazim kako hoću jer pešački je "bog" ... 2. Svi bi trebalo da shvate, nauče, obnove ... poznavanje propisa. Ako učestvujemo u saobraćaju, pridržavajemo ih se. Vozači da pešacima omoguće bezbedan prelaz bez straha. Vozač ne mora da stane, ali pešaka mora da "uveri" u bezbednost. Znači, vidno da uspori, ili da pređe u udaljenu traku do koje pešak ne može da stigne. Važi za pešake koji prelaze, ili pokazuju nameru da pređu. Pešaci da se uvere da je bezbedno. Zastanu, pogledaju levo - desno, gledajući levo do pola, od pola gledajući desno, bez zadržavanja, pravolinijski ... Upotreba telefona je ograničena (pešacima na pešačkom zabranjena), slušalice na oba uva zabranjene svim učesnicima u saobraćaju. Biciklisti, trotinetaši ... imaju pravo na 1m od desne ivice kolovoza. Moraju da voze u ispravnom smeru, u protivnom su pešaci tj moraju da guraju ta sr*nj* pored sebe. Potpuno je ludilo praksa gde su do pešačkog vozila, a onda se u trenutku pretvaraju u pešake, tj. sa kolovoza skreću na pešački da bi skratili put Itd. Motorna vozila nemaju pravo da ih ugrožavaju. Glavni problem su inteligencija, mentalitet i siromaštvo. Da su ljudi pametniji, bili bi vredniji, imali bi više para, mogli bi da plaćaju propisane kazne, policija bi pisala više kazni, a primala manje "na ruke". Itd

  • Dejan

    26. oktobar 2022 | 12:53

    Pesaci moraju da shvate da ne treba da trce i jure kad vide pesacki po svaku cenu! Saobracaj je cudo to zna svako ko vozi, tu svasta moze da se desi u sekundi. A isto tako treba da shvate da iako imaju prednost nece povredjen biti auto i autobus nego oni !! A da ne pricamo o gorem ,auto ne moze da nastrada a covek moze i onda ga vise nema!!

  • Nenad

    26. oktobar 2022 | 11:56

    Ne razumem kada ce ljudi u srbiji postati svesniji okoline i ne misliti samo na sebe? Ispred pesackog prelaza se uspori i stane ako vidite da neko prilazi istom. Cak i da ne predje ulicu vi ste bezbedno prosli vozilom,a da pri tom niko nije povredjen. Niko ne zeli da prihvati odgovornost jer nemamo obraza. Jure preko pesackog i kad neko strada onda je kriv pesak jer je ''izleteo'' na pesacki sa slusalicama. Nesreca uvek moze da se desi ali da je autobus vodio racuna i usporio i stao ne bi se desilo. Ja se nikad ne pitam da li ce neko da predje ulicu. Za mene svi prelaze i ja stajem.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA