Vozač stao da popravi automobil, autobus ga udario: Saobraćajka na Obrenovačkom putu
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Zoran
Na liniji 511 saobraćaju uglavnom stari ,pitanje koliko i tehnički ispravni autobusi a i vozači su 90% Penzioneri!
Nasa ne izleciva bolest
Na zapadu u slucaju kvara napusti se auto obuce se prsluk I u stranu pet metara vise nazad otici sigurnije
Bule80
Zato I postoje trokuti I sve to, da se obelezava, postavi se na odredjenu daljinu I ostali vozaci mogu pravovremeno da reaguju. Al kod nas to se ne pridrzavaju...