"Javni prevoz je rak rana prestonice": Šapić najavio novih 100 autobusa na ulicama Beograda
Aleksandar Šapić je gostujući na Televiziji Prva kazao da je jedan od njegovih glavnih ciljeva da se reši pitanje gradskog prevoza u Beogradu, ocenjujući da je to "rak rana" prestonice.
Osvrćući se na proteste radnika javnih komunalnih preduzeća koji su bili organizovani na dan kada je održana sednica Skupštine Beograda, gradonačelnik je kazao da su proteste organizovali oni kojima smeta da se "stvari dovedu u red".
- Pozvali su 20.000 radnika, a došlo ih je 200 ili 300 i neki od njih su mi javili da su bili primorani da dođu - rekao je Šapić i dodao da su pozvali predsednika Srbije da ga "urazumi i prevaspita".
On je kazao da nekima smeta to što je odlučeno da se zna gde se i kako troši novac Beograđana i da su "vozači srce sistema " koji će biti proritet, a ne neki drugi.
- Mislim da kao gradinačelnik Beograda imam obavezu da štitim interese svih Beograđana, a onda i tih radnika u javnim komunalnim preduzećima - rekao je Šhapić.
Naveo je da, ako "ne radi dobro svoj posao, mogu da ga smene Skupština grada i odbornici, predsednik Srbije Aleksandar Vučić i građani, ali ne i oni koji misle da to mogu da učine silom".
Govoreći o izazovima predstojeće jeseni i zime, Šapić je kazao da ih Beograd spremno dočekuje.
- Uspeli smo da spremimo sva javna preduzeća za izazove koje nose ova jesen i zima - naglasio je gradonačelnik i dodao da to nije bilo lako, ako se u obzir uzmu izazovi s kojima se suočavamo.
Šapić je ocenio da su na poslednjoj sednici Skupštine grada donete tri istorijske odluke za Beograd od kojih će Beograđani imati benefite.
Naveo je da su to odluke o uređenju savskog priobalja i o ujedinjenju komunalne milicije, komunikacionog centra i inspekcijskih službi, da se pravi nova služzba javnog reda, punktovi službenika koji će se zvati Beli.
- Naša ideja je da za godinu dana dođemo od 400 na 1.000 službenika javnog reda. Mislim da naš grad više neće biti isti i da će Beograd biti jedan od najsigurnijih, najbezbednijih i najuslužnijih građanima u ovom delu Evrope - očekuje Šapić.
Dodao je da se treća važna odluka odnosi na podelu vaučera deci do 18 godina i prosvetnom osoblju zaposlenom u vrtićima i školama i naveo da će time biti obuhvaćeno 400.000 ljudi.
Upitan da odgovori na kritike opozicije zbog formiranja novog preduzeća "Beogradski park", Šapić je kazao da to preduzeće neće raditi posao "Gradskog zelenila" i da će biti zaduženo za organizaciju sadržaja u parkovima, a da niko zbog toga neće ostati bez posla, već da se traže modeli za bolje rezultate.
On je kazao da sada svi krituikuju osnivanje novih preduzeća i da se niko nije pitao zašto su 12, 13 sekretarijata podigli na 25, ali i naglasio da su to sve mehanizmi koji gradska uprava koristi kako bi što bolje funkcionisala u interesu građana.
Šapić je istakao da su se mnogi godinama žalili zašto privatna firma naplaćuje karte u gradskom prevozu, ali da sada ti isti imaju zamerke i na to što je te nadležnosti preuzeo grad.
Upitan da prokomentariše najavljeno formiranje srpskog bloka, Šapić, koji je funkcionere SNS-a, naveo je da smatra da će to zaštiti interese Srbije i da bi to bio vrhunac odbrane interesa današnje politike koju nije lako odbraniti.
(Telegraf.rs)
Video: Muzej grada Beograda otvorio izložbu o nobelovcu Ivi Andriću u Pekingu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Južna tuga
Trošite i ne pitajte samo da Beograđani budu zadovoljni i ni slučajno ne tražite od njih da plaćaju prevoz. Mi južno od Bubanj Potoka smo ionako decenijama građani ne ni drugog nego trećeg reda. Mi možemo da se vozimo i u autobusima koji je Beograd rashodovao a prevoz moraju da plaćaju i osnovci.
Podelite komentar
Toma M.
Najveci problem za sada gradonačelniku Sapuću je u prevozu NAPLATA?!Prema sazanju,čak 68 posto putnika ne plaća prevoz,,svercuju se,,?!Kao u svim savremenim zemljama gde ni jedan putnik ne može uvi u prevoz,ako karticu ne validira,tj.overi na ulazu?;Tačnije,samo na prednjim vratima postaviti kruzni ulaz i tu prilikom ulaza overava se elektonska kartica!Na ostalim ulazima,takodje kruzni u suprotnom smeru je izlaz?!Takodje,više ne bih trebao ni sam vozac da prodaje karte,a ukinuli bi se kontrolori.Naplativost bi bila sto posto,sto bih se fonela velika korist za kupovinu novih vozila?!
Podelite komentar