Snežana mesecima čekala zamenu brojila i dobila račun 29.000 dinara: Posle upita "Telegrafa" problem je rešen

 ≫ 

Komentari

  • Aleksandra

    19. avgust 2022 | 09:01

    Nama je stigao račun za jul uvećan za 800kw u odnosu na brojilo. 15000 dinara. Toliko trošimo u zimskim mesecima, naravno, žalili smo se i sad čekamo.

  • Luna

    19. avgust 2022 | 07:53

    Kada bi EDB imao konkurenciju radili bi kako treba.

    • 19. avgust 2022 | 23:23

      Dragi teka

      @Luna

      Radio sam za jednog distributera interneta i digitalne televizije. Dešavalo se da čovek dođe i potpiše ugovor u prostorijama firme, a ako ja imam uređaj kod sebe, jer je, recimo neki drugi korisnik odustao od ugradnje, jave mi njegove podatke i ja ga zovem i pre nego što on stigne kući, da se dogovorimo oko termina za ugradnju. To nije bilo tako zato što je to najbolje firma u Srbiji i u svemiru, već zato što, kao što kažeš, imaju konkurenciju. Konkurencija je iz raja izašla.

  • Istok

    18. avgust 2022 | 23:40

    Da li postoji neki pravni osnov da tuži EDB za pokušaj prevare i uznemiravanje....da im barem naplatu svo maltretiranja za pokušaj kradje....

  • Ja

    18. avgust 2022 | 22:36

    Strasno to se i meni desilo kao da imam fabriku zvala zvala al nikako da dodju e onog momenta kad sam ih zvala i tekla da mi sat nevrti dosli su u roku od sat vremena i problem resen moras da lazes da bi dosli

  • Mirko

    18. avgust 2022 | 21:37

    Plate po 60.000, 70.000, 80.000 a čim dune neki osrednji vetrić nema struje

  • muzikant

    18. avgust 2022 | 21:24

    Čik pronadjite petocifrenu platu u EDB!

  • Uzas

    18. avgust 2022 | 21:19

    Zimi se grejemo na 1 ta pec,struja 15 hiljada!Leti klimu koristimo bas puno racun 3500.Nesto tu ne stima.

  • Sekula

    18. avgust 2022 | 20:59

    Aj sto je njihova greska nego sto te teraju da ides na šalter da tamo resavas problem,a kvar je na brojilu koji je u njihovoj nadleznosti. Posle su mi slali dva racuna za isti mesec,ja uplatio oba i posle se pravili ludi da nisam uplatio i morao da idem i to da dokazujem. Iako sam im lepo poslao sve na imejl adresu i objasnio problem i sve,nikada nisam ni odgovor dobio od njih. Drzava u drzavi. A zive i dalje u 19 veku ne umeju da elekrtifikuju uslugu za zalbe i reklamacije.

  • BOBA

    18. avgust 2022 | 20:25

    Slično se meni desilo,razlika je što je zamenjeno brojilo koje nije imalo potrošnju godinama,plaćano ,750 din.a poslev zamene stigao račun kao da je potrošeno 900 kw iako je spušten osigurač i nije bilo potrošnje struje,stara kuća za rušenje,tri puta išao u edb dok nisu ispravili grešku

  • DARKO 100%

    18. avgust 2022 | 20:23

    Danas nemozes nista uraditi niti se izboriti sa nekim problemom ,jedini spas su mediji ,e onda ih je prpa od javnog linca ,onda se svaki problem resi ekspresno

  • Gradjanin

    18. avgust 2022 | 20:09

    Ta elektrodisteibucija je drzava u drzavi, oni mogu i rade kako im se hoce, to je jedna obicna bagra koja nema meru ni u cemu

  • Cile Mile

    18. avgust 2022 | 20:05

    Fino od vas. A Ed je klasična monopolska firma koja zato i ne mari puno za svoje potrošače.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA