U Beogradu ima desetak crnih tačaka: Krivina u Surčinu nije među njima, a teško savladiva i za vozače formule
Iz Agencije za bezbednost saobraćaja procenjuju da u Beogradu ima desetak crnih tačaka. To su mesto na kojima ima više nesreća nego na drugim saobraćajnicama. Krivina u Surčinu nije među njima, iako je opasna i za vozače i za pešake.
Teško bi je savladali i vozači formule 1. Kada je, poslednji put, pre šest meseci, auto uleteo u ogradu, nisu ni popravljali zid, samo su zakucali daske.
- Problem se ne rešava već dugo, a mi imamo ogroman problem jer više od pet puta za pet godina nama je kapija ruinirana, a pre šest meseci je oca delilo malo od smrti jer je čovek uleteo sa 120 kilometara na čas ovde i sve srušio - kaže stanar Vladimir Ilić za RTS.
Sobraćajni znaci su postavljeni - upozoravaju na krivinu i ukazuju na pojačan oprez, ali, izgleda da nisu dovoljni.
Profesor Saobraćajnog fakulteta dr Boris Antić objašnjava da se u oštrim krivinama postavljaju smerokazi koji govore vozaču da nailazi na opasnu krivinu, a po pravilu to mesto se i dodatno osvetljava u naseljima. Sa druge strane, Ilić ističe da postoji samo znak da je krivina, ništa nije osvetljeno i ljudi kada idu pomisle da je nastavak ulice i produže u ulicu koja se zove Kanalska.
- Moguće je regulisati saobraćaj ograničenjem brzine, preprekama kao što su vibro-akustične trake, ležeći policajci ili neke druge platforme ili možda devijacijom puta što je ozbiljnije rešenje - naglašava profesor Antić.
Iz Agencije za bezbednost saobraćaja procenjuju da u Beogradu ima desetak crnih tačaka. To su mesto na kojima ima više nesreća nego na drugim saobraćajnicama. Ova krivina nije među njima, iako je opasna i za vozače i za pešake. Bankina je privremeno rešenje, rekli su Ilićima iz Sekretarijata za saobraćaj.
MUP će naredne nedelje izaći na teren
Na pitanje šta bi moglo da bude trajno rešenje, RTS nije dobio odgovor iz Sekretarijata.
- Mi smo se prošle godine obratili opštini Surčin sa peticijom i izašli su nam u susret. Ljudi iz Sekretarijata su izašli ovde postavili bankinu, ali mi smatramo da nije dovoljna, mislimo da bi bio potreban ležeći policajac sa obe strane, svetlosna siganlizacija - poručuje Vladimir Ilić.
Stručnjaci kažu da bi ugao krivine mogao da se smanji. Za to je potrebno da nadležni zajedno sa lokalnom samoupravom urade projekat, tvrde na Saobraćajnom fakultetu.
Iz MUP-a su redakciji Beogradske hronike rekli da od januara nisu imali zvaničnih prijava o udesima na ovom mestu, ali da će narednih dana izaći na teren i proveriti u čemu je problem.
Video: Da li je zona kod Tehničke škole GSP nova crna tačka? Vozila jure, prolazi veliki broj dece
(Telegraf.rs)
Video: Gužve na hrvatsko-srpskoj granici: Kilometarske kolone
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
BG-1
Lošim vozačima na putu sve i svuda je samo crno.
Podelite komentar
BASA
Godinama se skreće pažnja vozačima , ali se ništa nije uradilo , kao sa Ibarskom magistralom i dalje isto tj. Pričam ti priču ! Zaposlite mlade ljude , koji će naći grške i Projektovati Bezbedne puteve !
Podelite komentar