Krivina u Surčinu koja ne bi bila savladana ni u kartingu: Vozila više puta završavala u dvorištima
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Zoran
Ma kakvi stručnjaci u Beogradu, pored Yubiznis centra Bul. M. Pupina, su uveli, bez ikakvog razloga da samo jedna traka ide ka kružnom toku, ostavljena jedna za autobuse skoro do semafora i dve za levo. Kako je to urađeno od ulice bez sudara napravili su svakodnevnu gužvu, i bar jedan sudar nedeljno.
Strim
Pa kad nema strucnjaka da stavi lezeci. Zato sto cekaju da im mi ovako damo primer sta da rade.