Krivina u Surčinu koja ne bi bila savladana ni u kartingu: Vozila više puta završavala u dvorištima

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Zoran

    19. april 2022 | 09:12

    Ma kakvi stručnjaci u Beogradu, pored Yubiznis centra Bul. M. Pupina, su uveli, bez ikakvog razloga da samo jedna traka ide ka kružnom toku, ostavljena jedna za autobuse skoro do semafora i dve za levo. Kako je to urađeno od ulice bez sudara napravili su svakodnevnu gužvu, i bar jedan sudar nedeljno.

  • Strim

    19. april 2022 | 08:49

    Pa kad nema strucnjaka da stavi lezeci. Zato sto cekaju da im mi ovako damo primer sta da rade.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA