≫ 

Roditelji iz Pančeva strahuju za svoju decu koju napadaju psi: "Videla sam rupu od zuba, iz koje je išla krv"

 ≫ 

Još jedan nivo problema je sve veći broj društava za zaštitu pasa koja se lako osnivaju, bez strožijih uslova kao garancije da će se o životinjama zaista brinuti

Komentari

  • Najiskrenije

    17. april 2022 | 10:23

    Nikad problem, ni na tom mestu, niti igde jer se sklanjam od pasa, ne povisujem ton, ne pokazujem nervozu, ne jurim ih, ne ljutim, ne razdražujem. Ako deluju nervozno, umem da ih umirim. Isto kao i s ljudima za koje mislim da su problematični: ne silim se pred njima, niti se džapam za svoja prava jer posle mi džaba ta prava. Gledam svoja posla. Vidim da se deca u grupama (kod škola itd.) junače jedni pred drugima i UVEK izazivaju pse, a onda trče i vri[te. Naučite ih da to NIKAD ne rade i biće sve u redu, i za njih i za neku narednu grupu dece. Isto rade i s jednom odraslom osobom s posebnim potrebama, a kad njemu dosadi i naljuti se, onda trče, vrište i pričaju da hoće da ih (u)bije!

  • Ništa mi nije jasno

    16. april 2022 | 12:51

    Ne postoje društva za zaštitu pasa, nego za zaštitu životinja. Nestručan bezimeni sagovornik očigledno misli da su azili i društva za zašitu jedno isto. Društva takođe udomljavaju životinje, ali ih volonteri prvo sklone sa ulica i privremeno udome kod sebe ili drugih ljubitelja. Čista emocija, nikakva zarada, naprotiv. A sagovorniku na čast sve neistine koje je izneo/-la.

    • 16. april 2022 | 15:32

      Tendenciozno

      @Ništa mi nije jasno

      Da, slažem se. Poluistina je da u Pančevu vraćeni psi nose crvene ogrlice. Potpuna neistina je da su neodgovorni vlasnici jedan deo problema - oni su GLAVNI problem. Cilj je hajka, očigledno.

  • Tihi

    16. april 2022 | 09:56

    Ja sam kupio svojoj zeni suzavac za pse. Sve legalno i neskodljivo, ima da se kupi na netu. I otkada to nosi psi je zaobilaze. Nikada nije imala pottebe da ga upotrebi. Valjda osecaju pa beze.

    • 17. april 2022 | 08:40

      Ccc

      @Tihi

      Slažem se. Nije tačno da vraćeni psi imaju (samo) crvene ogrlice, a još manje je tačno da su neodgovorni vlasnici jedan deo problema - oni su glavni problem!

  • S

    16. april 2022 | 09:44

    Za 36 godina zivota, 4x su me ujedali psi. Sva 4x su to bili vlasnicki psi. "Napadali" su me copori. Ponekada i copor od 10 pasa, dok setam svoje pse ali nikada se nista nije desilo. Ako pokazete strah, napasce. Ja se ne plasim kerova, pa im nisam zanimljiva. A za ove sto se plase.... 🤷‍♀️ Ocelicite se malo. Zivimo u drzavi u kojoj se ver taj problem napustenih zivotinja nece nikada resiti. Ja sam uzela 3 psa sa ulice i 3 macke. Kada bi ljudi bili vise ljudi, pa pomagali, umesto sto prosipaju gluposti po komentarima, nesto bi se i promenilo.

  • Pera

    16. april 2022 | 09:44

    Za pocetak, biber sprej. Ne kosta puno a moze pomoci puno.

  • p.s

    16. april 2022 | 09:27

    Nositi sa sobom.neku stap sa nekom ostricom i odmah i nanositi bil.Tim koji krenu na dete,a ovi za zastitu zivotinja neka ih vode kucu u stan pa neka ih stite.Deca su najvaznija mada ti iz zavoda za zastitu zivotinja 2/3 nemaju decu pa su im basni psi vaznijiEvropljani

    • 17. april 2022 | 08:52

      Prvo dooobro razmisliti

      @p.s

      A ko će biti kriv ako te rastrgne razjareni ranjeni pas?

  • Koji moj

    16. april 2022 | 09:27

    Ako kazes iskreno onda mrzis zivotinje . A oni sto ih vole oni ih vole Dok ih ne izbace na ulicu pa kako volim ga ali sam se prevar(0)ila ne mogu da ga drzim i takvih je koliko oces a mi ljubitlji pravi ljubitelji zivotinja mi ih i ne drzimo jer nemamo uslove drzati krupnije zivotinje u gradu medju ljudima i decom . I onda se desi nesto sto promeni zivot tvoj i tvog deteta i isto reaguhes kao da ti čovek nanese zlo kazes ili reagujes nasilno a oni ti kazu mrzis zivotinje . Nuje problem u zivotinji vec u seljačini a seljacina moze piti i sa sela i iz velegrada

  • Sneza

    16. april 2022 | 09:09

    Porez na pse ..i to drastican... Spavaju sa kerovima u krevetu, ljube se sa istim, a posle ih sutnu na ulicu..i tako u krug.. Oporezovati, zestoko.

  • Lik

    16. april 2022 | 08:55

    Ama zna se kako se to resava kad nadležne institucije ne pomažu

  • Jano

    16. april 2022 | 08:06

    i mene je pre prošle godine kod bivše Tesle napao čopor pasa i jedan je uspeo i da me ujede . Bio sam u miliciji i mrzelo je ih i da izađu na teren da ih rasteraju .

    • 16. april 2022 | 12:28

      Kakvo neznanje

      @Jano

      Kakvo neznanje i sklonost neistinama. Policija u opisu posla nema "rasterivanje pasa". Ako počinilac (ne)dela nije tu ili je nepoznat, onda odete u stanicu i prijavite (ne)delo. Šta ste od svega toga vi uradili osim što ste izjavili da je policiju mrzelo da "dođe"??

  • Miki

    16. april 2022 | 07:59

    Vażno je da društva za zaštitu żivotinja uzimaju pare od gradjana a ne rade ništa da zaśtite iste.

    • 17. april 2022 | 08:49

      Problem je uvek u ljudima

      @Miki

      Društva još kako finansiraju i donatori i ona štite životinje, uglavnom uspešno (zbog remetilačkog ljudskog faktora). Građane štite neke druge instance, a njih 100% mi finansiramo. Žalite se njima ako mislite da ne rade svoj posao.

  • El Paso

    16. april 2022 | 07:10

    Uvesti porez na psa, samim tim i obavezno cipovanje. Uvesti ogromne kazne ako vlasnici drze ne prijavljenje pse . To treba da bude prvi korak. Vlasnici pasa su jako neodgovorni, samo uvodite porez na iste. Tim potezom nece biti skroz resen problem ali ce biti smanjen.

    • 16. april 2022 | 10:45

      Nemaš pojma

      @El Paso

      Trabunjanje. Vakcinacija je obavezna, a s jednom vakcinom i čipovanje. Treba kazne za neodgovorne što ih izbacuju. Dovoze ih iz cele Srbije i znamo gde ih ostavljaju! Zato ih ima na Misi, Tesli, Strelištu. Ima i čipovanih napuštenih, ali kad ste ĉuli da je neko kažnjen za to?? Što porez na životinje? Pa da nema takvih što udomljuju, bilo bi 100x više lutalica. Treba grad da dâ povlastice ili pomoć udomiteljima koji bukvalno rade posao grada: sklanjaju životinje sa ulica!

  • Maya

    16. april 2022 | 01:48

    Koliko zlobe ljudi koji ne razmišljaju da reše problem nego samo mrze sve pa i životinje. Nisu one krive kada ih neko baci odbaci suta mrzi ne hrani i td. Trebasagledati problem malo šire. Nije poenta ubijati nego kažnjavati te koji taj problem prave. A da ima više ne ljudi od dzukela ima ihahaj

    • 16. april 2022 | 08:11

      Đorđe

      @Maya

      Baba devojka sa kerom, ovakvih je pun grad!

    • 16. april 2022 | 09:28

      S

      @Maya

      A ti? Decko deda bez igde ikoga? Ja imam 3 psa, 3 macke, 10 hrcaka, papagaja i 4 dece. I imacu jos i dece i pasa. Nema danas porodice bez ljubimca. Mozda poneka ali vecinski.

    • 16. april 2022 | 10:52

      @Đorđe

      @Maya

      U redu je jedino da se pas šeta porodično? Ženu si našao da vređaš, junačino, a grmaljima što šetaju opasne pse ne smeš ni ovde da pisneš.

  • Doberman

    16. april 2022 | 01:35

    Nemoj samo da trujete, ima i vlasnickih pasa, nekad je dovoljno da ih poprskati vodom iz flasice i pobecice, i trece, kastracija ne resava apsolutno nista a tutkalo uvozimo, sve to kao u svetu u azil na par nedelja, ako niko ne udomi mora kafilerija i kraj.

    • 16. april 2022 | 13:13

      Neistina

      @Doberman

      Kastracijom/sterilizacijom se smanjuje populacija, čak i do 10 štenadi po kuji godišnje, a o smirivanju da ne govorimo. Za ostale potrebe uskaču volonteri. Trovanje nikako, ne samo zbog vlasničkih pasa. To je užas, na mnogo načina opasno krivično delo ili čak više njih, nemoralno, bogoneugodno, a u opasnosti je i vaša životinja, tuđe ili vaše dete, vi sami jer se sve to raznosi i na cipelama donosi kući.

  • kikiriki

    16. april 2022 | 01:15

    Prvo pocnite od sebe pa onda osudjujte.Jao slatko kuce ili u fazonu e ovo je popularno ili ajde dok je dete malo da ima zanimaciju itd onda krene da grize namestaj,obucu,pravi nered,naravno nece niko da se bakce oko psa da ga vaspita jer hej imam ja i posla i obaveza ajde lepo da ga izbacim kod nekog igralista,skole uzece ga neko.....E pa to ne ide tako!!! I ovaj bre clanak dobro da niste skupljali price i od pre 20 godina o napadima sram vas bilo! A ovi sto ce da palamude na moj komentar mozete da mi se sagnete imam staforda koji ima 12 godina bez ijednog incidenta pored svih zivotnih obaveza radjeno je i sa psom! Ko hoce zivotinju u kafileriju ili u azil setite se tih reci kada vise ne budete trebali deci pa vas strpaju u dom.Svakom po zasluzi ;)

  • Glupost

    15. april 2022 | 23:07

    Nikad nisu kaznili ni otkrivene vlasnike napuštenih čipovanih pasa! Niko ne poštuje zakon, ni ti vlasnici, ni mrzitelji životinja, ni inspekcija ne radi posao, a povika na one koji ih hrane. Pa da ih ne hrane, napadali bi često. Naučite decu da ih ne provociraju - to uvek rade. Psi trče za točkovima, za detetom koje trči... Ono se uplaši i bude frka. Pre neki dan dete se u igri saplelo i ONO zgazilo kuče, a ispalo da je kuče napalo dete! O čemu pričamo!? Smeta im lavež na ulici, a ne smeta kad muž lomi nameštaj i bije ženu da se čuje na svim spratovima! Tu se ne zove policija, nema svedoka ni da potvrde, a kamoli da slažu. Svaka čast, Strelištanci, iz crne zgrade u V.V. kod prodavnice G.! Svaka čast, lažovi i neljudi svake vrste!

    • 16. april 2022 | 06:00

      Mislimmmm

      @Glupost

      Dakle najnormalnije idem trotoarom ispod klupe istrčava pas ujede me za list od noge i vrati se i legne ispod klupe kao da je samo mene čekao da naiđem, eto ja kući imam tri psa dakle nisam,, mrzitelj pasa" ali ipak mora se nešto ozbiljnije raditi po tom pitanju, ne možemo ulice prepustiti životinjskom carstvu.

    • 16. april 2022 | 09:48

      Ovaj

      @Glupost

      Pa kad si neki baksuz. Ni psi te ne vole.

    • 16. april 2022 | 11:22

      @Mislimmmm

      @Glupost

      Kad budeš imao cojones da prijaviš nekog ko je ostavio životinju na ulici i SVIMA napravio problem - životinjama, ljubiteljima, mrziocima, gradu - onda će se videti pomak. Ovako se istresaš na nedužnim žrtvama. Pazi kuda gaziš: ponašanje psa govori da si ga uplašio. Ako te ujede zmija iz ogromne nekošene trave, hoćeš li zvati policiju, inspekcije, medije, zoohigijenu? Ili ċeš paziti kuda gaziš i pozvati nadležne da kose travu? Tako i prijavi neodgovorne vlasnike. To je jedino ispravno i delotvorno.

  • misko

    15. april 2022 | 22:56

    zato romi kad vuku kolica oko kontejnera i ovi sterilisani im nedaju mira eno sredise ih jednog po jednog otrovase

  • Dragan

    15. april 2022 | 22:52

    Ima ih svuda, a sinteri primaju platu da sede po kaficima (verovatno). Ovde kod Transpeda ih ima 10ak agresivnih, zvao sam i pisao veterini Beograd, cak potezao i "veze" i opet je sve ostalo na obecanjima. Realno treba nositi oruzije zbog lutalica, ali nam Zakon ne dozvoljava da se branimo...sto zena lepo upita "Da li pas ima veca prava od deteta?"

  • Dex

    15. april 2022 | 22:41

    Vratiti stari nacin resenja problema. Kafilerija. Hitnoo

    • 15. april 2022 | 23:48

      Horor

      @Dex

      To je užas i za ljude i za životinje. Horor koji ne rešava problem jer manijaci na ulicu izbacuju nove generacije životinja. Problem je u njima, ali se ovde niko ne bavi uzrokom, niti ih kažnjava. Prijavljujte manijake, a ne sterilisane gradske pse (o kojima brine grad).

    • 16. april 2022 | 07:17

      Zagor

      @Dex

      "O kojima brine grad"... briga je nešto drugo, a ostavljati čopore pasa da rade šta žele na ulicama je nebriga. Potrebno je ili skloniti pse sa ulica u neki ograđeni prostor, ili ih uspavati, za agresiju nije rešenje sterilizacija.

    • 16. april 2022 | 12:46

      Do podne mrziš sebe...

      @Dex

      Informišite se. Sterilizacijom se smanjuje populacija, pas je mirniji. U Pančevu postoje ljudi koji se redovno brinu o tim životinjama, i pojedinci, i iz JKP, obilaze ih, hrane, leče... Ali njih ne vidite, ne hvale se time. Ne valja ni kad hrane, ni gde ih hrane. Pa neće ih valjda hraniti tamo gde ih nema, a ima ih ispred mesara, eventualno pekara, supermarketa. Ne valja na igralištu, na travi, iza zgrade, zamerate čak i kad ih hrane u sopstvenoj kući, iako govorite "vodi ih kući, pa ih tamo hrani". Pa šta više hoćete?

  • Gradjanin

    15. april 2022 | 22:29

    Nije to slucaj samo u Pancevu, u celoj Srbiji po gradovima je isto. Hrane koju ljudi bacaju je sve manje a njih sve vise. Po zakonima koje smo usvojili zasticeniji su od ljudi, tako je i u evropi (iako sam euskeptik) ali tamo je ipak red, cipovanje i to. Kazne su ogromne i postuje se.

    • 16. april 2022 | 00:12

      NBG

      @Gradjanin

      Nije tako u celoj Evropi. Pisao sam, ali nije objavljen komentar. Na RTL je bila emisija da u Nemačkoj lutalice drže u prihvatilištima za pse 3 meseca. Dovoljno da neko usvoji psa, ili nadje svog izgubljenog. Posle toga ih eutaniziraju. Nemci ne idu ulicom s motkama i petardama, to samo mi!

  • Tesla

    15. april 2022 | 22:22

    Kod mene na Tesli tek ludilo, svaku jutro cujem kako neko vristi ili ih marsira kad ide na posao . Mene doduse ne diraju ali i ja ih gotivim dok me ljudi diraju i to bez razloga e njih se vise plasim. Vece su dzukele ljudi nego psi

  • Goran

    15. april 2022 | 22:21

    Problem će biti rešen kada psi napadnu neko "bitno" dete.

    • 15. april 2022 | 22:53

      Dragan

      @Goran

      Bitnu decu voze, nisu obicni smrtnici kao nasa deca.

  • Sneki

    15. april 2022 | 22:20

    Meni treba elektrosoker za ljude.

  • Sneki

    15. april 2022 | 22:20

    Kod nas u Nisu ih ima na pretek ali bar do sada nismo imali ni jedan takav slucaj.

    • 16. april 2022 | 07:29

      Daniela

      @Sneki

      Znaci da sacekamo da se desi ''takav slucaj'', da nastrada neko (cetvorogodisnjak iz Sente od pre dve godine mi sa uma ne silazi :-( ) pa cemo onda da radimo nesto po tom pitanju?!

  • Zeljko

    15. april 2022 | 22:17

    taj problem u Pancevu postoji vec mnogo godina, psa lutalica ima jako mnogo, mog sestrica izujedali, dva meseca se opravljao..

  • Gagi

    15. april 2022 | 22:15

    Ono sto je covek bio sad je pas i obrnuto.

  • Milos Pancevo

    15. april 2022 | 22:14

    Nasli ste se svi ovde mrzitelji zivotinja ne volite vi ni ljude samo cu potvrditi. Pancevac sam zbog posla obilazim ceo grad setam cerku i nikad mi se nije desilo nista. Uvek u gepeku imam hrane za napustene zivotinje koje ljudi kao vi ostavite na ulici. Kad bi bilo vise brige za sve napustene bolji bi svet bio. Nadam se da vas nece biti nikad u vecini.

    • 16. april 2022 | 01:45

      Maya

      @Milos Pancevo

      Svaka cast za komentar

    • 16. april 2022 | 07:24

      Kotež 1

      @Milos Pancevo

      Evo i ja sam Pančevac i tvrdim da ste imali sreće u tim šetnjama. Moje dete prolazi do škole pored 3 (TRI) čopora pasa svakog dana, ta divna bića napadaju vozila, ljude sa kesama hrane i pse koje šetaju ljudi. Nema opravdanja za ljude koji izbacuju pse na ulicu, no, ni ovo nije rešenje - samo je pitanje vremena kada će se nešto loše desiti.

    • 16. april 2022 | 17:08

      Sasa

      @Milos Pancevo

      Ti mora da si u nekakvoj vezi sa psima.

  • Miki

    15. april 2022 | 21:59

    Kupite elektrosokere za 10 evra od cijeg se zvuka izdaleka svi psi plase. Legalni su. Ako se slucajno neki ne uplasi i ne pobegne, elektrosoker kontaktom zavrsi posao 100%

    • 15. april 2022 | 22:06

      Lela

      @Miki

      Treba li da živimo sa elektrošokerima??? Koja je to država, kad službe kažu sterilisani su ne bojte se,pa oni ne siluju nego nas ujedaju.Samo hoćemo da živimo bez straha, ne mrzimo pse verujte.

    • 15. april 2022 | 22:17

      Sneki

      @Miki

      Ja sam iz Nisa, gde se to moze kupiti?

    • 15. april 2022 | 23:43

      @Lela

      @Miki

      Nemate pojma. Sterilisani znači da su mnogo manje agresivni, ne brane teritoriju zbog ženki itd. Ne osećam se opušteno ni pored vlasničkih pasa jer "ne umem" s njima, plašim se da ne nanjuše da imam mačke itd, ali NIKAD nije bilo problema na pomenutim lokacijama i baš se vidi da su pitome kuce. Laju kad ih neko uplaši, provocira, tera, kad naiđu drugi, nepoznati, psi, jure točkove, hoće da priđu da ih pomazite, da vide da li im nosite hranu, neki da se poigraju... Ništa skandalozno, naprotiv. Zoohigijena dođe na poziv da ih nahrani i smiri. Naučite osnovna pravila i živite s njima.

    • 16. april 2022 | 07:29

      Zagor

      @Miki

      Nisu agresivni ali brane "svoju" teritoriju?! Nisu agresivni ali trče za vozilima i ometaju saobraćaj, nisu agresivni ali jure oko ljudi koji nose hranu u kesama. Dajte da ja Vama malo mlatim šipkom oko glave, mislim neću da Vas udarim, samo se zabavljamo.

    • 16. april 2022 | 11:12

      @Zagor

      @Miki

      Jeste li disleksični ili šta? Ako se uplaše i laju - to nije agresivnost. Ako krenu ka nekom (poznatom ili nekom ko liči na njega), ne znači da ga jure. Samo su jadni gladni. A da ih nahranite? To nije protivzakonito, za razliku od svega drugog. Svi žmure, od grada do manijaka, samo hranitelji i odgov. vlasnici ispadnu "grbavi". Ako trče za točkovima, to svi rade - to im je u genima. Nisu oni krivi što su ostavljeni pored puta. To s motkom samo dokazuje večnu istinu: ko je agresivan prema životinjama, taj će vrlo brzo pokazati agresivnost prema ljudima. Oj, Srbijo...

  • VRB

    15. april 2022 | 21:56

    Dokle više? Da li je moguće da mi kao ljudska vrsta nemožemo da zaštitimo svoju decu? Imam psa ali ga nevolim više od ljudi. U kom pravcu ide ovak svet?

  • Gagac

    15. april 2022 | 21:54

    Ima ih po Pančevu koliko hoćeš kreću se u čoporima. Prijavljivano zoohigijeni hiljadu puata i ništa. Napadali su i decu na putu do škole

  • Stojan

    15. april 2022 | 21:16

    Hoce li se naci neko ko bi trebalo da resava ovakve probleme?

    • 15. april 2022 | 21:23

      Lela

      @Stojan

      Ne verujte mi, nema kome se nismo žalili, ali psi imaju veća prava od ljudi.Zamislite rečenicu psi su sterilisani!!! A da ne pričam koliko su prljavi trotoari i parkovi od njihovog izmeta.

    • 15. april 2022 | 23:30

      Netačno

      @Stojan

      Najviše prljaju prežderani vlasnički psi koje izvode nekoliko puta dnevno da se "istovare" gde stignu. Ali njima ne smete da zucnete.

  • Lela

    15. april 2022 | 20:54

    Ja živim u tom naselju u Pančevu, psi po celu noć laju, pijemo lekove za spavanje,jer inače spavanja nema.Nisu krivi psi nego ljudi koji ih hrane ispred zgrada a na primedbu nas stanara dobijemo pretnje koje ne bih mogla ni da ponovim.Na posao idemo sa motkama u rukama.

    • 15. april 2022 | 22:10

      🙄

      @Lela

      Baci koju petardu....

    • 15. april 2022 | 23:14

      Svašta

      @Lela

      To je kažnjivo i inače, a ne da bacaš na životinje.

    • 16. april 2022 | 00:31

      rod

      @Lela

      Pijes lekove za smirenje zbog pasa??? Aj idi lazi nekog drugog...

    • 16. april 2022 | 08:37

      Zagor

      @Lela

      @Rod Ja je razumem, verovatno niste imali prilike da Vam psi CELU noć laju (danima) i da tako odmorni idete na posao.

    • 16. april 2022 | 11:33

      Rode donose pse

      @Lela

      Nisu krivi psi, nego oni koji su ih napustili. Nisu pali s neba. Ko ih hrani, svaka čast, čini i vama uslugu jer kad su gladni nervozni su. Vi sigurno psujete i vređate te koji ih hrane, ni krive, ni dužne. Dočim deca iz tih vaših zgrada igraju žmurke i urlaju do 01.00 noću pod prozorima privatnih kuća, da vama ne narušavaju mir, i nikom ništa. I tu bi ljudi da spavaju, a deca nisu beslovesna kao psi - samo su besna i obesna, kao porodice im.

  • Vesna

    15. april 2022 | 20:40

    Ne daj boze moje unuce da je tako ujeo,presudila bi mu na licu mesta.

    • 15. april 2022 | 21:57

      Dejan

      @Vesna

      Upravo tako, to bi mu bilo poslednje sto je ujeo...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA