Iscrpan i lepo objašnjen člamak o bg vozu, ali ni na sajtu Srbika voz-a, niti na Gsp-ovom sajtu(busevi. com) nema reda vožnje, (nedelja27. 3.ujutru),da stvar bude gora, na sajtu busevi. com, koji inače ima obaveštenja za sve linije Gsp-a, obaveštenja za bg voz su natrpana i starim(nevažećum) i novim (valjda važećim) obaveštenjima, ako tako ostane ceo dan, gradjani će znati koji je red vožnje, tek kada odu na stanicu?! Tipično srpski - nemarno!!!
Da me nebi napadali ,moram prvo da kazem da sam svestan da je BG.voz Beogradski. Ali moram da pomenem i Novu Pazovu koja se svojim industriskim kapacitetima polako priblizava zlatnoj industrjalizaciji kakva je bila Rakovica ili gigantu Zmaju . Sobzirom da veliki broj radnika putuje iz Beogradskih opstina na rad u Novu Pazovu ,a moram da napomenem da su gradjani Nove Pazove uvek gravitirali ka Beogradu , uputio bih poziv i molbu opstini Stara Pazova ,da u saradnji sa Beogradom ucestvuje u rekonstrukciji jedne garniture BG.voza ,i time obezbedi redovniji prevoz ,pogotovo u spicu. Sadasni red voznje sa medjugradskim vozovima , ne odgovara vecini radnika .
Upravo tako. Mnogo bi bolje bilo da su tamo, gde je ne tako davno bila glavna zeleznicka stanica makar ostali lepo preuredjeni salteri samo za vozne karte. Ovako nit prevoza do glavne stanice, niti karata do tamo. Kako doci do tamo? Jer dronovima, jer da doletimo, kada vec nemoze prevozom? Jako neodgovorno.
Само један мали додатни податак..
Батајница има преко 60.000 становника,(можда и много више), не 30.000! Тај податак намерно се држи јавним,(30.000),јер замислите Батајницу као општину.. Чвориште ауто-путева Н.Сад..Ниш..Шид. Затим Терминал,затим оба аеродрома, 12 колосека у ж.станици, 5км од Дунава..што ће рећи све видове саобраћаја и транспорта Батајница поседује..Заборавих индустријске зоне.. Сво ово у ОПШТИНИ Батајница,Земун би постао месна заједница општине Батајница! И никада нико неће дозволити да Батајница постане општина!
Pola toga sto si naveo je Surcin kao npr. cvoriste autoputeva, aerodrum Nikola Tesla, neke industrijske zone… Nama isto Zemun dugo nije dao da budemo opstina ali smo uspeli da se izborimo…
Bataja je periferija i predgrađe, uvek bila i uvek će biti. Spram toga i sve ostalo - svi za sve moraju da idu do grada, pa su zato guzve u saobracaju. Sami ste hteli "prirodu" pa sada placate cenu
Komsija
Batajnica 100.000 , zemun polje 50.000 stanovnika
Podelite komentar
Петар
Пре БГ воза је постојао Беовоз. Била је то одлична веза до Панчева, Стара Пазове... Не знам зашто је укинут Беовоз?
Podelite komentar
Mik
Zato kada zivis na dobroj lokaciji,onda nemas problem sa transportom. Bataja ce uvek biti problem. Ziveo.NBG
Podelite komentar
Biljka
Sada kada bih htela da putujem vozom, pojma nemam kako doci do glavne zeleznicke stanice da kupim kartu. Kojim prevozom?
Podelite komentar
coach
@Biljka
Nemas neki izbor :) nama je central staition izvan centra :)
Podelite komentar
Dragutin
Iscrpan i lepo objašnjen člamak o bg vozu, ali ni na sajtu Srbika voz-a, niti na Gsp-ovom sajtu(busevi. com) nema reda vožnje, (nedelja27. 3.ujutru),da stvar bude gora, na sajtu busevi. com, koji inače ima obaveštenja za sve linije Gsp-a, obaveštenja za bg voz su natrpana i starim(nevažećum) i novim (valjda važećim) obaveštenjima, ako tako ostane ceo dan, gradjani će znati koji je red vožnje, tek kada odu na stanicu?! Tipično srpski - nemarno!!!
Podelite komentar
Vladimir
Da me nebi napadali ,moram prvo da kazem da sam svestan da je BG.voz Beogradski. Ali moram da pomenem i Novu Pazovu koja se svojim industriskim kapacitetima polako priblizava zlatnoj industrjalizaciji kakva je bila Rakovica ili gigantu Zmaju . Sobzirom da veliki broj radnika putuje iz Beogradskih opstina na rad u Novu Pazovu ,a moram da napomenem da su gradjani Nove Pazove uvek gravitirali ka Beogradu , uputio bih poziv i molbu opstini Stara Pazova ,da u saradnji sa Beogradom ucestvuje u rekonstrukciji jedne garniture BG.voza ,i time obezbedi redovniji prevoz ,pogotovo u spicu. Sadasni red voznje sa medjugradskim vozovima , ne odgovara vecini radnika .
Podelite komentar
Gaga
Batajnica mora da bude opština. Zemun je guši i ekspoatiše. Što pre to bolje.
Podelite komentar
Krnjača
I za nas sa Leve strane Dunava BG voz je često spas. Na Pančevcu, oko Bogoslovije itd počesto zna biti zastoja i gužvi u saobraćaju.
Podelite komentar
Prvo
Da naucite karte da kupujete,pa voz da trazite!
Podelite komentar
Ha ha ha
@Prvo
Upravo tako. Mnogo bi bolje bilo da su tamo, gde je ne tako davno bila glavna zeleznicka stanica makar ostali lepo preuredjeni salteri samo za vozne karte. Ovako nit prevoza do glavne stanice, niti karata do tamo. Kako doci do tamo? Jer dronovima, jer da doletimo, kada vec nemoze prevozom? Jako neodgovorno.
Podelite komentar
Љуба
Само један мали додатни податак.. Батајница има преко 60.000 становника,(можда и много више), не 30.000! Тај податак намерно се држи јавним,(30.000),јер замислите Батајницу као општину.. Чвориште ауто-путева Н.Сад..Ниш..Шид. Затим Терминал,затим оба аеродрома, 12 колосека у ж.станици, 5км од Дунава..што ће рећи све видове саобраћаја и транспорта Батајница поседује..Заборавих индустријске зоне.. Сво ово у ОПШТИНИ Батајница,Земун би постао месна заједница општине Батајница! И никада нико неће дозволити да Батајница постане општина!
Podelite komentar
Miki
@Љуба
U svakom velikom gradu postoji periferija koja sluzi za ove stvari kao sto je kod nas Batajnica,normalno je to.
Podelite komentar
coach
@Љуба
Pola toga sto si naveo je Surcin kao npr. cvoriste autoputeva, aerodrum Nikola Tesla, neke industrijske zone… Nama isto Zemun dugo nije dao da budemo opstina ali smo uspeli da se izborimo…
Podelite komentar
B9
Batajnica sa nešto više od 30000 stanovnika, sa oko 60000 ukupno.
Podelite komentar
Mik
@B9
Bataja je periferija i predgrađe, uvek bila i uvek će biti. Spram toga i sve ostalo - svi za sve moraju da idu do grada, pa su zato guzve u saobracaju. Sami ste hteli "prirodu" pa sada placate cenu
Podelite komentar