Kraj drame oko "sahranjenog" lifta u Beogradu, javio nam se Dejan: "Jutros me je sačekalo čudo"

   ≫ 
  • 3
krst, lift Foto: Privatna arhiva

Agonija oko lifta koja navodno mesecima traje u Deligradskoj 24 konačno je dobila epilog. Kreativna ideja stanara Dejana da "sahrani" lift i tako simbolično ukaže na problem je izgleda urodila plodom, budući da je jutros propravljen.

Kako je rekao za Telegraf, jutros kada je izašao iz stana sačekalo ga je prijatno iznenađenje.

- Jutros me je oko 8 sati sačekalo pravo čudo. Zatekao sam majstore kod lifta, koji su došli da ga poprave. Sad sam presrećan - rekao je zadovoljno Dejan.

Kako kaže, nije očekivao da će njegova šala, da napravi krst "za pokoj duše" liftu rešiti problem.

- Sad mi je srce na mestu, jer da se ovo nije desilo, mislim da bismo morali da se selimo, pošto mi je žena trudna, a tek smo sredili stan - dodao je.

Podsećamo, Dejan nam je ranije objasnio da je lift bio pokvaren od oktobra meseca.

- U oktobru nam se pokvario lift. Nije radio tri meseca, onda su došli da zamene elektroniku, iako smo platili sve uredno za postavljanje novog lifta. Radio je pet ili šest dana i opet se pokvario. Niko ne odgovara na naše apele da se ovaj problem konačno reši. Supruga je non stop na telefonu, danima, od kako se opet pokvario. Čak nas i upravnica zgrade ignoriše, a problem se tiče svih stanara - naveo je tada.

Povodom svega, nedugo zatim, oglasila se i upravnica zgrade.

- Tačno je da je popravljen, da je izvršena primopredaja 25. februara 2022. godine, izvedenih radova i da je u tom momentu lift radio. Nije tačna tvrdnja da ih upravnica ignoriše ni sad, a ni tokom celog perioda koliko lift nije radio. Pre svega, stanari u zgradi su se jedva složili da se prihvati ponuda za rekonstrukciju lifta na održanom sastanku. Na osnovu odluke, potpisan je ugovor, i oni su bili u obavezi da radove počnu u roku, kako su napisali u dostavljenoj ponudi, što nisu učinili. Od datuma potpisivanja ugovora o izvođenju radova, više puta je urgirano da radovi počnu i da se lift stavi u funkciju i to u pisanoj formi, a i telefonom. U roku od pola sata, kako se lift pokvario, kvar je prijavljen, postavljeno je obaveštenje na oglasnoj tabli i ponovo je urgirano telefonskim putem kod nadležne službe - rekla je tada.

Video: Ne biste očekivali da vam se ovako nešto dogodi: Ko se plaši lifta, plašiće se još više

(Telegraf.rs)

Video: Da li je manje štetno ako pijemo piće "bez šećera" i zašto je plastika za jednokratnu upotrebu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA