Bešuman, udoban, u njemu možete puniti i telefon: Ovako izgleda vožnja busem EKO2, ima samo jednu manu
Vozila imaju po troja vrata, umesto po dvoja, kao što je to slučaj na EKO 1
Skoro bešuman, zeleni i potpuno nov elektrobus sa crvenom oznakom "EKO2" na displeju pristao je na Terazije, ali tek poneko usudio se da uđe. Trola 29 i bus 31, na to su navikli. A ovo čudo... ko zna šta je - tako sigurno razmišlja većina onih putnika koja je krenula ka Slaviji, a ipak propustila da se provoza novom elektrobus linijom u Beogradu.
Na sledećem polasku bus se napunio, ali gotovo svako ko je ušao upitao je "Je l' ide do Slavije?". Upravo od Trga do Slavije putnika najviše i ima, to je trasa linije 22A koja je od juče ukinuta. Međutim, EKO 2 pruža mnogo više mogućnosti od svog dizel prethodnika - on povezuje Sava promenadu i Dunavski kej na Dorćolu, dakle, obale beogradskih reka sa centrom grada. To je prva linija koja će vas od Terazija odvesti do BAS-a i Beograda na vodi.
Linijom EKO 2 popunjena je i "praznina" između Studentskog trga i Gradske biblioteke, odnosno Kalemegdana, a ovaj bus skratiće svima put i do SRC 25 maj - Milan Gale Muškatirović.
Reč je o najmodernijim vozilima koja su trenutno na raspolaganju u Beogradu. Iako je sistem punjenja isti kao na liniji EKO 1, na okretnicama su po dva punjača, što je omogućilio da polasci budu na svakih 10 minuta.
Vozila imaju po troja vrata, umesto po dvoja, kao što je to slučaj na EKO 1, tako da se može reći da je postignut značajan napredak i povećanje prostora za putnike.
Untutrašnji displej prikazuje naziv naredne stanice, i to na ćirilici, potom naziv linije, kao i datum i vreme.
Pored svakog para sedišta nalaze se i dva punjača za mobilne telefone i druge uređaje - USB konektori napona 5 volti.
Za urednost i čistoću moraju da se pobrinu i sami putnici, a GSP je pomogao time što je postavio plastične kante.
Vožnja je više nego udobna, jer je reč o elektromotoru koji radi kao kod trolejbusa. Ipak, duž cele svoje trase elektrobus nema potrebu da se priključuje na kontaktnu mrežu ili na punjače - dovoljno vreme punjenja obezbeđuje se na početnim stanicama.
Jedino što bi u ovim vozilima moglo da bude malo bolje, to je grejanje. Nedostaje i info pano sa trasom linije, a to bi bilo korisno s obzirom na to da mnogi ne znaju kuda elektrobus nastavlja kad prođe Slaviju. Nažalost, videli smo i potpuno prazno vozilo koje ide ka Savamali, uprkos tome što je ova veza i te kako korisna.
Trasa linije EKO 2 je od SRC Milan Gale Muškatirović, ulicama: Tadeuša Košćuška, Pjarona De Mondezira, Uzun Mirkovom do Studentskog trga, Vase Čarapića, preko Trga Republike, Kolarčevom, Terazijama, ulicom Kralja Milana, pa preko Slavije dalje Nemanjinom, Balkanskom, Mihaila Bogićevića, Karađorđevom, Bulevarom Vudroa Vilsona do terminusa Beograd na vodi.
Radnim danima na trasi je 8 vozila.
Video: Mladi par koji je odabrao život na četiri točka: Evo kako su sami napravili svoju kuću putujuću
(Telegraf.rs)
Video: Marija Milutinović novinarka Telegraf.rs izveštaj iz Bele kuće
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Luka
20 godina zaostao narod Beograda....boje se da udju u autobus 😭😭😭😭🤣🤣🤣🤣
Podelite komentar
Gaga
A Zrenjanin nema 20 godina vodu za pice i nije jedini grad a ovamo busevi eko ...cirkus od drzave
Podelite komentar
DDF
Okrene dva kruga Vukov spomenika-Sava centar i nazad na"punjenje"...🤓🤓🤓
Podelite komentar