Vozim bicikl (40 god) po gradu, na posao, ali nigde u Evropi nisam video ovako negativan odnos prema ljudima koji najviše čuvaju životnu sredinu. Vozim 100% po pravilima, ne da ne platim kaznu, već da preživim suludi, nervozni beogradski saobraćaj. Treba mogo više stimulisati, ulagati u bicikizam.
Samo čovek bez mozga može tražiti skuplji parking! Sa "kilo farbe" uzurpirali trotoare i čitave saobraćajne trake i to da naplaćuju? Pa još po višoj ceni? Budalaština bez presedana!!! Najpre neka naprave SVOJE PARKINGE I GARAŽE i neka tu okače cenu koju hoće. Istovremeno, sve javne površine koje su uzurpirali godinama unazad, da vrate prethodnoj svrsi!!!
Ne postoji resenje da na ulice projektovane tj u opste neprojektovane,za 15 do 20 hiljada vozila pustis 200.000 vozila.Ne postoji kapacitet puteva i tu nema rešenja.Metro će donrkle rasteretiti saobraćaj ali to vazi bukvalno samo za ljude kiji zive u centru ili duž linija metroa a ja ako dolazim na primer iz Borce ili iz Mirijeva ili Zemuna gde nema linije metroa a jos ne idem u bioskop nego nisim neki teret sa sobom naravno da ću poći kolima a da ne pricamo o ljudima iz unutrasnjosti ili dostavnim vozilima kojih ima na desetine hiljada dnevno.Dizati na stubove saobraćajnice,iznad postojećih na pojedinim mestima gde se stvaraju cepovi je odlicno i ne tako skupo resenje koje se decenijama već koristi u mnogim zemljama pa kako po gradu tako i preko reka,mostovi na 2 etaže.Mnogo je jeftinije i mezto da se radi vazdusnom trasom nego busenjem ali koga zanima heftinije?Gde je skuplje tu su veći dilovi....
Izgradnja parkinga sa zakupom samo za stanare zgrada u centru grada čime bi se parking mesta na ulicama oslobodila za ostale koji dođu u centar.
Hitna popravka celokupnog kolovoza sa kontrolom istog na nedeljnom nivou i proširenje ulica gde god je to moguće.
Prestanak/zabrana izgradnje novih zgrada (pogotovo višespratnica) na malim placevima koji se pojavljuju posle rušenja oronulih kuća i slično, a zarad smanjenja gustine naseljenosti, pa samim tim i broja automobila...
Na tim placevima izgradnja zvučno izolovanih višespratnih garaža za stanare okolnih zgrada.
Samo traže način da narodu otmu pare.I kad posle svih taksi i povećanja cena parkiranja i uvođenja bicikala u centar grada padne kiša i sve se zagužva,šta onda.Ko ne plati taksu njega će da kažnjavaju za ulazak u centar.A oni će da se vozaju ko carevi.E Srbijo jadna li si
Pa ko ce Srbina naterati da vozi bicikli.To je ovde sramota,da kazu komsije gle onog sirotana.Ovde bolje da stoji u guzvi tri sata,nego da uzme skuter ili bicikli.U Amsterdamu poslovni ljudi,direktori firmi u odelu sa aktovkama,idu biciklom na posao.Ali je svest drugacija,tamo je to normalno.Ovde mora da se pokazes,da si neko.
Čuburac
Vozim bicikl (40 god) po gradu, na posao, ali nigde u Evropi nisam video ovako negativan odnos prema ljudima koji najviše čuvaju životnu sredinu. Vozim 100% po pravilima, ne da ne platim kaznu, već da preživim suludi, nervozni beogradski saobraćaj. Treba mogo više stimulisati, ulagati u bicikizam.
Podelite komentar
Goran
Samo čovek bez mozga može tražiti skuplji parking! Sa "kilo farbe" uzurpirali trotoare i čitave saobraćajne trake i to da naplaćuju? Pa još po višoj ceni? Budalaština bez presedana!!! Najpre neka naprave SVOJE PARKINGE I GARAŽE i neka tu okače cenu koju hoće. Istovremeno, sve javne površine koje su uzurpirali godinama unazad, da vrate prethodnoj svrsi!!!
Podelite komentar
Grunf
Tehnićki pregled kao u EU i to je 70% manje automobila
Podelite komentar
Bhm
Ne postoji resenje da na ulice projektovane tj u opste neprojektovane,za 15 do 20 hiljada vozila pustis 200.000 vozila.Ne postoji kapacitet puteva i tu nema rešenja.Metro će donrkle rasteretiti saobraćaj ali to vazi bukvalno samo za ljude kiji zive u centru ili duž linija metroa a ja ako dolazim na primer iz Borce ili iz Mirijeva ili Zemuna gde nema linije metroa a jos ne idem u bioskop nego nisim neki teret sa sobom naravno da ću poći kolima a da ne pricamo o ljudima iz unutrasnjosti ili dostavnim vozilima kojih ima na desetine hiljada dnevno.Dizati na stubove saobraćajnice,iznad postojećih na pojedinim mestima gde se stvaraju cepovi je odlicno i ne tako skupo resenje koje se decenijama već koristi u mnogim zemljama pa kako po gradu tako i preko reka,mostovi na 2 etaže.Mnogo je jeftinije i mezto da se radi vazdusnom trasom nego busenjem ali koga zanima heftinije?Gde je skuplje tu su veći dilovi....
Podelite komentar
Маљута Скуратов
Ја сам за бечки модел. Скупо паркирање и бесплатан, квалитетан градски превоз. Још еколошки аутобуси... Мислим да би се тиме доста тога решило
Podelite komentar
dzej dzej okoca
kome smeta guzva neka ide na seloguzva je nornalna stvar za metropole
Podelite komentar
milano
@dzej dzej okoca
Tako je svaka kuća ima po dva tri auta pa vidite koliko je vozača u kolima.
Podelite komentar
Ivan
Problem je taj sto se doselilo vise od pola Srbije u Beograd...
Podelite komentar
534
Vozim Moskviča. O kakvim pravilima pričate?
Podelite komentar
С-17
Таксе,таксе,само таксе! Докле бре више.Кад бих знао да те паре од такси иду где треба, не бих био против ниједне,али Србија је ово брале....
Podelite komentar
JO
@С-17
Jel misliš da su Ameriku i Nemačku izgradili vanzemaljci? Ne, porezi i takse.
Podelite komentar
G 7 S 1
@С-17
Znaju šta će sa taksama a ovo nije samo tvoja država pa da ti određuješ.
Podelite komentar
Glas razuma
Izgradnja parkinga sa zakupom samo za stanare zgrada u centru grada čime bi se parking mesta na ulicama oslobodila za ostale koji dođu u centar. Hitna popravka celokupnog kolovoza sa kontrolom istog na nedeljnom nivou i proširenje ulica gde god je to moguće. Prestanak/zabrana izgradnje novih zgrada (pogotovo višespratnica) na malim placevima koji se pojavljuju posle rušenja oronulih kuća i slično, a zarad smanjenja gustine naseljenosti, pa samim tim i broja automobila... Na tim placevima izgradnja zvučno izolovanih višespratnih garaža za stanare okolnih zgrada.
Podelite komentar
Dejan Bombarder
Samo traže način da narodu otmu pare.I kad posle svih taksi i povećanja cena parkiranja i uvođenja bicikala u centar grada padne kiša i sve se zagužva,šta onda.Ko ne plati taksu njega će da kažnjavaju za ulazak u centar.A oni će da se vozaju ko carevi.E Srbijo jadna li si
Podelite komentar
Lenjin
@Dejan Bombarder
Tacno tako , jadna li je sa takvima kao sto si ti ...
Podelite komentar
Neko
Kad urade sve obilaznice onda može.
Podelite komentar
Nešto
@Neko
Za loše ljude ne postoji ništa dobro.
Podelite komentar
Dragan
Pa ko ce Srbina naterati da vozi bicikli.To je ovde sramota,da kazu komsije gle onog sirotana.Ovde bolje da stoji u guzvi tri sata,nego da uzme skuter ili bicikli.U Amsterdamu poslovni ljudi,direktori firmi u odelu sa aktovkama,idu biciklom na posao.Ali je svest drugacija,tamo je to normalno.Ovde mora da se pokazes,da si neko.
Podelite komentar
😀
@Dragan
To samo znaci da smo sirotinja...i mentalno i finansijski.
Podelite komentar
Sima
Veci porezi na drugi,treci automobil u porodici.
Podelite komentar
Dule
@Sima
Lupaš gluposti,a verovatno ni nemaš automobil.
Podelite komentar
Pavle
PAR-NEPAR idealno rešenje pa kako se kome zalomi. Prepolovljena gužva.
Podelite komentar