"Svako da se vozi onako kako želi": Zašto ne volimo gužve, a teško prihvatamo rešenja?
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Čuburac
Vozim bicikl (40 god) po gradu, na posao, ali nigde u Evropi nisam video ovako negativan odnos prema ljudima koji najviše čuvaju životnu sredinu. Vozim 100% po pravilima, ne da ne platim kaznu, već da preživim suludi, nervozni beogradski saobraćaj. Treba mogo više stimulisati, ulagati u bicikizam.
Goran
Samo čovek bez mozga može tražiti skuplji parking! Sa "kilo farbe" uzurpirali trotoare i čitave saobraćajne trake i to da naplaćuju? Pa još po višoj ceni? Budalaština bez presedana!!! Najpre neka naprave SVOJE PARKINGE I GARAŽE i neka tu okače cenu koju hoće. Istovremeno, sve javne površine koje su uzurpirali godinama unazad, da vrate prethodnoj svrsi!!!
Grunf
Tehnićki pregled kao u EU i to je 70% manje automobila