"Lek za gužve postoji, ali boli": Da li biste pristali na manje linija, skuplji parking ili takse?
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Anna
Poceti voziti bajseve, pre svega da se uradi nesto po pitanju vazduha u BG koji je katastrofalan.Problem je sto mi nemamo tu naviku da vozimo bajs i svi idemo kolima na posao.Kako ce jedna nasa prosecna devojka da sedne na bajs u stiklama, isfenirana sa dugim noktima i vozi 5-10 km do posla.
Drakče
Na strateškim mestima podzemne garaže. Odatle kreću žičare sa malim gondolama ka centru
Zeljko
ma ja sam za to da se povecaju takse, bar jedno 300%