Najvažnije je da svi budu dobro. Izbegnuta je velika tragedija. Svima želim što brži i bezbolniji oporavak. Da u ovoj državi ima pravde, pola ovih privatnika koji voze u gradskom prevozu u Beogradu bi odavno izgubili licence. Čovek od 72 godine vozi gradski autobus, a znam i slučajeve da imaju i po 80 godina i rade posao vozača autobusa. To nažalost samo kod nas može, a nijedna privatna firma ne odgovara za to. Sve te firme koje zapošljavaju penzionere bi trebalo trajno zatvoriti, a Unacop (firma čije vozilo je učestvovalo u ovoj nesreći) je poznata po tome što joj 95% vozača ima preko 65 godina. Nema potrebe ni govoriti da svi prevoznici, od GSP-a do Laste, nabavljaju autobuse najgoreg kvaliteta koji su samo na oko novi i ispravni. MAZ autobus koji je izazvao sve ovo je jedno od najgorih ruskih proizvoda, a isto se odnosi i za turske BMC-e i Akie kao i kineske Higere. Nažalost, svi ovi modeli autobusa su kičma javnog prevoza u Beogradu i teži se ka sve većoj nabavci istih, a građani Beograda nisu ni svesni koliko su to nekvalitetna i nebezbedna vozila kojim su nam uništili javni prevoz. Garantujem da nijedno od ovih vozila neće biti u stanju da dožive godine koje su naši stari ikarbusi doživeli. Ikarbusovi autobusi makar nisu dobijali turažu i bili su bezbedni za putnike i okolinu.
Pooštrili tehnički, a voze se šklopocije. Ovo treba da bude najbezbednije vozilo i da se vozač bira kao da je pilot. I isto toliku platu da ima, jer vozi 50 i kusur putnika.
Glupo je osudjivati nekoga dok se nezavrsi istraga i vidi se sta se tacno desilo,ponekad se stvari dese i mimo nase volje i svakome se moze desiti neka iznenadna situacija u voznji ,ne od osi se samo na bahate i koji nepostuju propise jer tu se onnda zna odmah ko je kriv,setimo se primera od pre desetak godina kad su poginule one dve devojke na zvezdari u parku,gde je autobus posandrcao nacisto isto mimo volje vozaca da uspostavi komandu,mozemo samo zakljuciti ako su ti autobusi skloni tim greskama zasto ih onda nabavljati i pustati u saobracaj
AcaBg
Najvažnije je da svi budu dobro. Izbegnuta je velika tragedija. Svima želim što brži i bezbolniji oporavak. Da u ovoj državi ima pravde, pola ovih privatnika koji voze u gradskom prevozu u Beogradu bi odavno izgubili licence. Čovek od 72 godine vozi gradski autobus, a znam i slučajeve da imaju i po 80 godina i rade posao vozača autobusa. To nažalost samo kod nas može, a nijedna privatna firma ne odgovara za to. Sve te firme koje zapošljavaju penzionere bi trebalo trajno zatvoriti, a Unacop (firma čije vozilo je učestvovalo u ovoj nesreći) je poznata po tome što joj 95% vozača ima preko 65 godina. Nema potrebe ni govoriti da svi prevoznici, od GSP-a do Laste, nabavljaju autobuse najgoreg kvaliteta koji su samo na oko novi i ispravni. MAZ autobus koji je izazvao sve ovo je jedno od najgorih ruskih proizvoda, a isto se odnosi i za turske BMC-e i Akie kao i kineske Higere. Nažalost, svi ovi modeli autobusa su kičma javnog prevoza u Beogradu i teži se ka sve većoj nabavci istih, a građani Beograda nisu ni svesni koliko su to nekvalitetna i nebezbedna vozila kojim su nam uništili javni prevoz. Garantujem da nijedno od ovih vozila neće biti u stanju da dožive godine koje su naši stari ikarbusi doživeli. Ikarbusovi autobusi makar nisu dobijali turažu i bili su bezbedni za putnike i okolinu.
Podelite komentar
Mladen
@AcaBg
Pooštrili tehnički, a voze se šklopocije. Ovo treba da bude najbezbednije vozilo i da se vozač bira kao da je pilot. I isto toliku platu da ima, jer vozi 50 i kusur putnika.
Podelite komentar
DARKO 100%
Glupo je osudjivati nekoga dok se nezavrsi istraga i vidi se sta se tacno desilo,ponekad se stvari dese i mimo nase volje i svakome se moze desiti neka iznenadna situacija u voznji ,ne od osi se samo na bahate i koji nepostuju propise jer tu se onnda zna odmah ko je kriv,setimo se primera od pre desetak godina kad su poginule one dve devojke na zvezdari u parku,gde je autobus posandrcao nacisto isto mimo volje vozaca da uspostavi komandu,mozemo samo zakljuciti ako su ti autobusi skloni tim greskama zasto ih onda nabavljati i pustati u saobracaj
Podelite komentar