Ispovest oca dečaka koji je bio u autobusu 45: Izgledalo je kao da će da se prevrne, pa je uleteo u igralište
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
AcaBg
Najvažnije je da svi budu dobro. Izbegnuta je velika tragedija. Svima želim što brži i bezbolniji oporavak. Da u ovoj državi ima pravde, pola ovih privatnika koji voze u gradskom prevozu u Beogradu bi odavno izgubili licence. Čovek od 72 godine vozi gradski autobus, a znam i slučajeve da imaju i po 80 godina i rade posao vozača autobusa. To nažalost samo kod nas može, a nijedna privatna firma ne odgovara za to. Sve te firme koje zapošljavaju penzionere bi trebalo trajno zatvoriti, a Unacop (firma čije vozilo je učestvovalo u ovoj nesreći) je poznata po tome što joj 95% vozača ima preko 65 godina. Nema potrebe ni govoriti da svi prevoznici, od GSP-a do Laste, nabavljaju autobuse najgoreg kvaliteta koji su samo na oko novi i ispravni. MAZ autobus koji je izazvao sve ovo je jedno od najgorih ruskih proizvoda, a isto se odnosi i za turske BMC-e i Akie kao i kineske Higere. Nažalost, svi ovi modeli autobusa su kičma javnog prevoza u Beogradu i teži se ka sve većoj nabavci istih, a građani Beograda nisu ni svesni koliko su to nekvalitetna i nebezbedna vozila kojim su nam uništili javni prevoz. Garantujem da nijedno od ovih vozila neće biti u stanju da dožive godine koje su naši stari ikarbusi doživeli. Ikarbusovi autobusi makar nisu dobijali turažu i bili su bezbedni za putnike i okolinu.
DARKO 100%
Glupo je osudjivati nekoga dok se nezavrsi istraga i vidi se sta se tacno desilo,ponekad se stvari dese i mimo nase volje i svakome se moze desiti neka iznenadna situacija u voznji ,ne od osi se samo na bahate i koji nepostuju propise jer tu se onnda zna odmah ko je kriv,setimo se primera od pre desetak godina kad su poginule one dve devojke na zvezdari u parku,gde je autobus posandrcao nacisto isto mimo volje vozaca da uspostavi komandu,mozemo samo zakljuciti ako su ti autobusi skloni tim greskama zasto ih onda nabavljati i pustati u saobracaj