18 godina vozim kamion po CH i Italiji.Prvo prestanite da vlasnika firme zovete gazda.Zivotinja ima gazdu a vozač ima direktora ili vlasnika firme.Drugo,zakon se ne poštuje u Srbiji.Jednom te uhvate da vozis preko granice ili bez kartice,ode dozvola tri meseca plus 3000chf.Za firmu kazna nije ispod 30.000chf.Ne znam tačno,posto se takve stvari ne dešavaju skoro nikad ovde.Samo zakon.
Можете кривити возача колико хоћете и превозника али кад аутоматик оде у ибертуражу то је нешто ужасно, не може да се заустави, нема квачила да се избаци из брзине, будимо срећни што се овако завршило. Опоравиће се сви битно да је жива глава. Коме се то није десило не може да зна да су ту делићи секунде у питању, а имаш аутобус од 12 тона који убрзава и не можеш га зауставити. Човек је искусан и кочио је колико је могао. Лако је прдети по коментарима, немојте судити пре суда!
Platiti vozače. Najskuplja hrana u Evropi, nek plate kako treba, i buće ih. Sa tim se ne treba zezati, biće ovoga sve više. Ludake vođam da voze. U šoku sam. Možda su pojedini i zatvorenici, pa po kazni! Ukoliko nisu, uskoro će nas oni voziti! Nije to kopanje i branje višanja!!!
Samo jedna kazna postoji za prevoznika, oduzimanje dozvole za prevoz putnika i raskidanje ugovora zbog nepostovanja zakona i radnog vremena zaposlenih.
Nista tu nije sporno. Zakon postoji o duzini radnog vremena, za autobuse sesto mesecni tehnici pregled. Za vozace lekarska uverenja i da postuju radno vreme i saobraćajne propise. Iskusniji su stari vozaci nego ovi od 25 godina. Niko nemoze da ih prisli da ne postuju propise.
Jedino lekarska komisija moze biti kriva u ovom slucaju, ajde da covek u tim godinama ima B kategoriju za neke kratke voznje... Ali bas dozvola za autobus koji se vozi minimum 8 sati dnevno?
Vozi se po dve smene 14 do 16 h.sem Nedelje..
Kartica i Tahografu na Aut..i vozi..ko da te kontrolise? Samo vozi..
Tako mi kazu. I sta cu vozim...
Plata 120 000 din
licno poznajem vozaca.radio u gsp,penzioner.dobar i siguran vozac.a ovi sa negativnim komentarima mogu da lupaju do sutra.pa nije to prvi slucaj nekontrolisane ,,turaze,, ali posle toga uvek utvrde da je vozilo bilo ispravno.trenutna greska kompjutera.i posle toga okrive vozaca.a ko bi kad vozilo pocne da juri mogao da ga zaustavi.samo zid ili dobra bandera.
E života ti prosvetli me ako možeš pošto ga već lično znaš.Da li je to onaj što je na snimku skočio na haubu???Ako jeste a meni izgleda bar 20 god mlađe on problema sa refleksima nema.
Tesko da ce deca da voze.Sad su decaci uglavnom sminkeri,frizeri,pesovani,isfeminizirani.Niko nece da vozi bus.Bolje penzioner da me vozi nego neki klinac koji je u pauzi malo nadrogirao itd
Mi stari sposobni vozači smo oprezniji iz iskustva. Ali postoji zakon koji kontroliše i sankcioniše. Dali neko kontroliše vlasnike firmi koje vrše prevoz ljudi. Šta radi saobraćajna policija njihove starešine nerade svoj posao
Mladi voze autobuse po ceo dan na video igricama . Uveče udju u bus koji vozj penzioner, a sad istog tog penzionera omalovažavaju. Jadni mi sa ovakvim podmladkom. .
Da bi preživeo? Penzionisani vozač iz GSP plata tamo 70000,a kod privatnika za 16 sati vožnje do 200000.To nije da bi preživeo već gramzivosr nikad dosta para.
Imam 73 godine a vozački ispit sam položio sa 18 god. Vozio sam do 65. god. kada mi je istekla važnost dozvole i ni na kraj pameti mi nije bilo da je produžavam. Kada mi treba vožnja ili me voze deca ili Bogu hvala taksi je dostupan za tri minuta. Saobraćaj je sada sto puta intenzivniji nego pre pedeset godina i niko ne može da me ubedi da u takvim okolnostima čovek od 72 godine zadovoljava uslove za tako odgovoran posao kakav je vožnja autobusa.
PRVO:plate-platiti ovaj pakleni posao kako treba da bi ljudi uopste hteli da ga rade(pre ce da vozi kamion mesalicu za vise para manja odgovornost). Inace sad je polaganje skupo plus kvalifikaciona kartica vozaca(kod 95)gde je potrebno odlsusati 140 casova (cas je oko 1000di =140.000)znaci za pocetak rada vam zreba oko 200.000din i to ako sve polozite iz prve. DRUGO:Poboljsati vozne parkove strogo nova vozila.! TRECE:Ispratiti koriscenje taho kartica posto kod privatnika voze i bez njih.CETVRTO:Psiholoska procena!
Imam 72 godine. Lekari mi produžili dozvolu za 5 godina. Zadnji put bio kod doktora pre 20 godina zbog opekotine duhom sam bliži nekoj daleko mlađoj generaciji, a istrčim polu maraton.
Ne grešite dušu, čovek radio zato što je zdrav, a mnogo mlađi vozači su imali udese sa ovakvim voznim parkom.
To sto ti nisi isao kod lekara 20 godina ne znaci da si zdrav! Niti to sto trcis polumaraton. Vidimo na primeru mladih sportista, trce po celu utakmicu, pa se samo odjednom sruse i umru. Kod tebe je taj rizik jos veci. Zato moli Boga da ti ne pozli dok vozis i da zbog toga jos nekog ubijes! Najgori su takvi koji se u starosti porede sa omladinom!
Prijatelju moj za 5 godina koliko su ti produžili dozvolu ko živ a ko mrtav.
Od 65 pa na više samo produžavati na po 2 godine, a pritom znam kakvi su lekarski pregledi.
Ovo se zove skretanje sa teme. Koliko sam shvatila autobus je bio neispravan a ovo bi se desilo bilo kome bez obzira na godine. Svakako se treba pozabaviti time ko i pod kojim uslovima treba da vozi autobus, medjutim, mi se bavimo godinama vozaca umesto tehnickom ispavnosti vozila koje se koriste u javnom prevozu. Najlakse je skloniti penzionere sa tih radnih mesta ali sta cemo sa neispravnim vozilima?
На аутопуту ставите одбојнике а око дечијег игралишта ништа! Колико треба играчиште да буде одмакнуто од пута??? Казна за пројектаната игралишта и за велики пропуст студије о безбедности ако је уопште и било.Могли сте и на Аутокоманди да направите игралиште..
Kod iberturaze nebi pomogao ni vozac od 30 god. Ovde se radi o klasicnoj zameni teza nisu problem godine vozaca problem je u tome kako se forsiraju autobusi sumljivog kvaliteta a placaju se kao da su najkvakitetniji na svetu
Ajde ne lupetaj kakva turaza, autobus je odvezen sa mesta nedrece sto ne bi bilo moguce da je doslo do tehnickog kvara. Kriv je deda od 72 godine koji je zaposlen preko omladinske zadruge. Srbija brale.
'Vazno da ti nisi pljuvac'.Ruski kamioni terenci kao npr.UAZ su poznati po jednostavnosti i izdrzljivosti.Ovo je nemar vozaca ili onoga ko odrzava vozila
Radim u saobracajnoj firmi i moje misljenje je da bi policija trebalo da mnogo vise kontrolise trake i vreme provedeno za volanom vozaca jer mnoge firme ne postuju zakon vec teraju vozace da voze od jutra do sutra.
Држава,врло добро зна да возачи приватних фирма возе и до 16 сати дневно.Има доста линија које је купио приватник и верујем да је свуда иста ситуација.Возачи су у 80-90% старији људи,пред пензију а неки чак и у пензији.Нажалост данас примају све,почевши и од ГСП.Зна се за то врло добро и одавно али наравно држава за то ћути.Има случај где човек вози 16 сати сваки дан (сем недеље) линија 309. Поздрав
Zašto nema vozača? Pa zbog cene polaganja ispita i nakaradnog zakona. Kad momak završi srednju saobraćajnu školu, ne može da vozi od 22.00 do 6.00, ne može da polaže za D kategoriju, a oni koji nisu završili saobraćajnu školu, treba da plate polaganja oko 2500 eura i da imaju par godina iskustva u C kategoriji. Oni koji su već imali te dozvole, oni su otišli preko granice za bolju platu.
Stvarno, zašto beše nema vozača?
Vlast pere ruke sto nisu obezbedili ispravne autobuse, firma pere ruke sto su vozila neispravna a nadrljace covek koji mora da radi sa 72 godine jer ne moze da zivi od penzije od 18 000 dinara a pritom nista nije mogao da uradi jer iberturaza moze da se zaustavi samo udaranje u drvo, zgradu ili neku ogradu.
E sto mi je milo ovo da cujem. Kad ova vlast daje samo penzionerima pomoci, povlastice, samo penzioneri, penzioneri, penzioneri, kao da mi mladi ne postojimo ovde, najnizi sloj drustva, naravno da cemo otici preko jer nema sta da nas drzi ovde, pa nek vam cice od 72 godine voze autobuse, rade kao hirurzi, bankari, prodavci, automehanicari...
Sta radi policija kad vozaci voze po 16 sati, gledaju gole dame na feisu. Postoji tahograf. Sta se uradi od onakve zemlje Yuge. Sjecam se prvih autobusa Fap pa posle Ikarus Zemun, nikad problema u lijepoj Yugi. Vjecno u srcu i dusi.
Sada treba uhapsiti,, Gazdu firme i odgovornu osobu,, u kadrovskoj službi. Ne može,, Penzioner,, da ima iste reflekse kao i,, Mladji vozač,,. Da gazde plaćaju vozače kao što trebaju,, Vozači ne bi išli preko,,. Nego Gazde pune džepove zapošljavajući Penzionere,,.
Nije prvi put da autobus udje u iberturu i ne moze se zaustaviti. Ne vidim razlog pominjanja vozaca i njegovog godista?
Bolje se fokusiratje na ispravnost autobusa.
MILE
Mi smo obecana zemlja...evo stranaca oni ce voziti
Podelite komentar
Jana
Strasno,sli pogledajte decje igraliste pored trantzita,pa takvih igralista svuda ,samo je pitanje ko je sledeci..
Podelite komentar
Mix
70% vozaca buseva prolazi na crveno,ulazi u raskrsnicu i pravi zastoj ,ulaze iz trake u traku kad hoce,idu na bezobrazluk(velicinu)
Podelite komentar
On
@Mix
Pa kada imaju godina koliko i tvoji procenti
Podelite komentar
Mrcke
Gde bre 70000 nedeljno? Pa za te pare binse ubijali za radno mesto.
Podelite komentar
CH
18 godina vozim kamion po CH i Italiji.Prvo prestanite da vlasnika firme zovete gazda.Zivotinja ima gazdu a vozač ima direktora ili vlasnika firme.Drugo,zakon se ne poštuje u Srbiji.Jednom te uhvate da vozis preko granice ili bez kartice,ode dozvola tri meseca plus 3000chf.Za firmu kazna nije ispod 30.000chf.Ne znam tačno,posto se takve stvari ne dešavaju skoro nikad ovde.Samo zakon.
Podelite komentar
Jole
Imam 67 godina moi refleksi su ko u mrtvog konja .
Podelite komentar
Реално
Можете кривити возача колико хоћете и превозника али кад аутоматик оде у ибертуражу то је нешто ужасно, не може да се заустави, нема квачила да се избаци из брзине, будимо срећни што се овако завршило. Опоравиће се сви битно да је жива глава. Коме се то није десило не може да зна да су ту делићи секунде у питању, а имаш аутобус од 12 тона који убрзава и не можеш га зауставити. Човек је искусан и кочио је колико је могао. Лако је прдети по коментарима, немојте судити пре суда!
Podelite komentar
Bg
Srbija raspad sistema.
Podelite komentar
Joka
Zlatno doba
Podelite komentar
Joja
@Joka
Ovde je jedini problem sto nisu uhapsili linčovatelje.
Podelite komentar
Knez
Mi smo tigar u regionu kako je moguce da odlaze vozaci iz Srbije?????
Podelite komentar
Jovanka
Platiti vozače. Najskuplja hrana u Evropi, nek plate kako treba, i buće ih. Sa tim se ne treba zezati, biće ovoga sve više. Ludake vođam da voze. U šoku sam. Možda su pojedini i zatvorenici, pa po kazni! Ukoliko nisu, uskoro će nas oni voziti! Nije to kopanje i branje višanja!!!
Podelite komentar
A. P
Ikinuo se vojni rok, zato vozaca nedostaje.
Podelite komentar
Nebojša Berak
Samo jedna kazna postoji za prevoznika, oduzimanje dozvole za prevoz putnika i raskidanje ugovora zbog nepostovanja zakona i radnog vremena zaposlenih.
Podelite komentar
Majkl Džondar
Bukvalno se raspadamo.
Podelite komentar
A. P
Nista tu nije sporno. Zakon postoji o duzini radnog vremena, za autobuse sesto mesecni tehnici pregled. Za vozace lekarska uverenja i da postuju radno vreme i saobraćajne propise. Iskusniji su stari vozaci nego ovi od 25 godina. Niko nemoze da ih prisli da ne postuju propise.
Podelite komentar
.
Ubacite klince ako ovako budu zaposljavali penzionere ima da izginemo....
Podelite komentar
A. P
@.
Sta vise imate protiv penzionera. Trebali mi da postojimo. Poreklo ste nase.
Podelite komentar
Maja
Jedino lekarska komisija moze biti kriva u ovom slucaju, ajde da covek u tim godinama ima B kategoriju za neke kratke voznje... Ali bas dozvola za autobus koji se vozi minimum 8 sati dnevno?
Podelite komentar
Dak
Vozi se po dve smene 14 do 16 h.sem Nedelje.. Kartica i Tahografu na Aut..i vozi..ko da te kontrolise? Samo vozi.. Tako mi kazu. I sta cu vozim... Plata 120 000 din
Podelite komentar
Aleksandar
Kažu da je u pitanju privatni prevoznik. Odmah oduzeti licencu vlasniku i uhapsiti vlasnika.
Podelite komentar
Samo pitam
A zasto decu iz doma ne obucavate da budu vozaci?A ne kada napune 18 godina isterate na ulicu pa neka se snalaze.
Podelite komentar
Da
@Samo pitam
Svaka cast
Podelite komentar
Licemerka
Zašto možemo da vidimo sliku od vozača, a od narkomana ne?
Podelite komentar
bgd vulic
licno poznajem vozaca.radio u gsp,penzioner.dobar i siguran vozac.a ovi sa negativnim komentarima mogu da lupaju do sutra.pa nije to prvi slucaj nekontrolisane ,,turaze,, ali posle toga uvek utvrde da je vozilo bilo ispravno.trenutna greska kompjutera.i posle toga okrive vozaca.a ko bi kad vozilo pocne da juri mogao da ga zaustavi.samo zid ili dobra bandera.
Podelite komentar
Ja
@bgd vulic
E života ti prosvetli me ako možeš pošto ga već lično znaš.Da li je to onaj što je na snimku skočio na haubu???Ako jeste a meni izgleda bar 20 god mlađe on problema sa refleksima nema.
Podelite komentar
Mane
Dajte klincima sta moze covek od 72 da vozi? Refleksa nigde a i prevoz je star. Verujem im bas da su delovi novi autobus je 99% neispravan...
Podelite komentar
Nina
@Mane
Klinci NEĆE da rade!
Podelite komentar
Kristina
@Mane
Tesko da ce deca da voze.Sad su decaci uglavnom sminkeri,frizeri,pesovani,isfeminizirani.Niko nece da vozi bus.Bolje penzioner da me vozi nego neki klinac koji je u pauzi malo nadrogirao itd
Podelite komentar
Sanja
Ili klinci ili starci eto to su vozaci u Beogradu moralo je ovo jednom da se desi srecom bez zrtava...
Podelite komentar
Boban
Mi stari sposobni vozači smo oprezniji iz iskustva. Ali postoji zakon koji kontroliše i sankcioniše. Dali neko kontroliše vlasnike firmi koje vrše prevoz ljudi. Šta radi saobraćajna policija njihove starešine nerade svoj posao
Podelite komentar
BOJAN
@Boban
DA LI se pise odvojeno Ne rade se isto tako pise odvojeno.
Podelite komentar
Kiza
@Boban
Ma vi stariji ste čudo neviđeno. Da nema vas 70+ propao bi ovaj svet.
Podelite komentar
Prcc
@Boban
Mali obrisi sline...ti ces da komentarises nesto...
Podelite komentar
Licemerka
Nanogicu 24h...
Podelite komentar
Vip
Mladi voze autobuse po ceo dan na video igricama . Uveče udju u bus koji vozj penzioner, a sad istog tog penzionera omalovažavaju. Jadni mi sa ovakvim podmladkom. .
Podelite komentar
Licemerka
Pustite čoveka. I izvinite mu se što živi u naprednoj državi gde mora da radi i u 72 da bi preživeo....🤔
Podelite komentar
Zoran
@Licemerka
Da bi preživeo? Penzionisani vozač iz GSP plata tamo 70000,a kod privatnika za 16 sati vožnje do 200000.To nije da bi preživeo već gramzivosr nikad dosta para.
Podelite komentar
BOJAN
@Licemerka
Privatnici daju manju platu nego gsp i to 40 posto
Podelite komentar
Oldtajmer
Imam 73 godine a vozački ispit sam položio sa 18 god. Vozio sam do 65. god. kada mi je istekla važnost dozvole i ni na kraj pameti mi nije bilo da je produžavam. Kada mi treba vožnja ili me voze deca ili Bogu hvala taksi je dostupan za tri minuta. Saobraćaj je sada sto puta intenzivniji nego pre pedeset godina i niko ne može da me ubedi da u takvim okolnostima čovek od 72 godine zadovoljava uslove za tako odgovoran posao kakav je vožnja autobusa.
Podelite komentar
BOJAN
@Oldtajmer
Retko pametan komentar!!!
Podelite komentar
Acs
@Oldtajmer
Bravo čiča
Podelite komentar
Petar
PRVO:plate-platiti ovaj pakleni posao kako treba da bi ljudi uopste hteli da ga rade(pre ce da vozi kamion mesalicu za vise para manja odgovornost). Inace sad je polaganje skupo plus kvalifikaciona kartica vozaca(kod 95)gde je potrebno odlsusati 140 casova (cas je oko 1000di =140.000)znaci za pocetak rada vam zreba oko 200.000din i to ako sve polozite iz prve. DRUGO:Poboljsati vozne parkove strogo nova vozila.! TRECE:Ispratiti koriscenje taho kartica posto kod privatnika voze i bez njih.CETVRTO:Psiholoska procena!
Podelite komentar
Lovac
5h je radno vreme za vozaca autobusa u javnom gradskom saobracaju.
Podelite komentar
Laki
Imam 72 godine. Lekari mi produžili dozvolu za 5 godina. Zadnji put bio kod doktora pre 20 godina zbog opekotine duhom sam bliži nekoj daleko mlađoj generaciji, a istrčim polu maraton. Ne grešite dušu, čovek radio zato što je zdrav, a mnogo mlađi vozači su imali udese sa ovakvim voznim parkom.
Podelite komentar
Marko
@Laki
To sto ti nisi isao kod lekara 20 godina ne znaci da si zdrav! Niti to sto trcis polumaraton. Vidimo na primeru mladih sportista, trce po celu utakmicu, pa se samo odjednom sruse i umru. Kod tebe je taj rizik jos veci. Zato moli Boga da ti ne pozli dok vozis i da zbog toga jos nekog ubijes! Najgori su takvi koji se u starosti porede sa omladinom!
Podelite komentar
Zoran
@Laki
Prijatelju moj za 5 godina koliko su ti produžili dozvolu ko živ a ko mrtav. Od 65 pa na više samo produžavati na po 2 godine, a pritom znam kakvi su lekarski pregledi.
Podelite komentar
Shampita
Ovo se zove skretanje sa teme. Koliko sam shvatila autobus je bio neispravan a ovo bi se desilo bilo kome bez obzira na godine. Svakako se treba pozabaviti time ko i pod kojim uslovima treba da vozi autobus, medjutim, mi se bavimo godinama vozaca umesto tehnickom ispavnosti vozila koje se koriste u javnom prevozu. Najlakse je skloniti penzionere sa tih radnih mesta ali sta cemo sa neispravnim vozilima?
Podelite komentar
Deca neće da rade
A traže lovu od starih roditelja
Podelite komentar
Đorđe
@Deca neće da rade
Pa neće, niko nije blesav da radi za 40 hiljada, osim nas umornih i izraubovanih, ko hoće da radi od mladih taj se lepo spakuje i preko!
Podelite komentar
Бангладеш
На аутопуту ставите одбојнике а око дечијег игралишта ништа! Колико треба играчиште да буде одмакнуто од пута??? Казна за пројектаната игралишта и за велики пропуст студије о безбедности ако је уопште и било.Могли сте и на Аутокоманди да направите игралиште..
Podelite komentar
Map
Zabraniti profesionalno bavljenje posla vozaca preko 60 godina starosti a ne sto starci voze autobuse i kamione ali to vredi i za taxiste
Podelite komentar
Petar
@Map
Dati penzionerima parce sihte da rade po 4 sata dnevno i svii zadovoljni!
Podelite komentar
Kibu
Kod iberturaze nebi pomogao ni vozac od 30 god. Ovde se radi o klasicnoj zameni teza nisu problem godine vozaca problem je u tome kako se forsiraju autobusi sumljivog kvaliteta a placaju se kao da su najkvakitetniji na svetu
Podelite komentar
GT
@Kibu
Ajde ne lupetaj kakva turaza, autobus je odvezen sa mesta nedrece sto ne bi bilo moguce da je doslo do tehnickog kvara. Kriv je deda od 72 godine koji je zaposlen preko omladinske zadruge. Srbija brale.
Podelite komentar
SRB.
Treba proverit Lastine vozače u domaćem saobraćaju dal voze po pravinilku tafografa.
Podelite komentar
???
Sta je turaža?! Pise vozač dobio turažu i nije mogao da kontroliše autobus
Podelite komentar
Goran
@???
Iber turaza,ne turaza
Podelite komentar
Da
Ljudi moji nije penzija dzabe izmisljena
Podelite komentar
Ket
@Da
Jeste ako se moze zivet od te penzije..
Podelite komentar
Sersem
@Da
Misliš da može da se živi od 13hiljada penzije.I on bi više volio da je na pecanju ili igra šah ali nemaština ga naterala da radi.
Podelite komentar
Krlja
Zato sto jos ne moze u penziju....kako produzavaju radni vek....dabogda ih lecili lekari sa istim godinama kao i vozac....
Podelite komentar
Dragan
treba proveriti dali je deda vakcinisan ako nije odmah prvu drugu i trecu..
Podelite komentar
Nody
Ma ko jos na svijetu kupuje autobuse ruskih,indijskih ili kineskih proizvodjaca pa i Rusi voze Njemacke autobuse
Podelite komentar
Darko
@Nody
'Vazno da ti nisi pljuvac'.Ruski kamioni terenci kao npr.UAZ su poznati po jednostavnosti i izdrzljivosti.Ovo je nemar vozaca ili onoga ko odrzava vozila
Podelite komentar
Nenad
Radim u saobracajnoj firmi i moje misljenje je da bi policija trebalo da mnogo vise kontrolise trake i vreme provedeno za volanom vozaca jer mnoge firme ne postuju zakon vec teraju vozace da voze od jutra do sutra.
Podelite komentar
Bg
Zato vozpči GSP-a divljaju za volanom, prolaze kroz crveno, ugrožavaju pešake na pešačkom...
Podelite komentar
Север
Држава,врло добро зна да возачи приватних фирма возе и до 16 сати дневно.Има доста линија које је купио приватник и верујем да је свуда иста ситуација.Возачи су у 80-90% старији људи,пред пензију а неки чак и у пензији.Нажалост данас примају све,почевши и од ГСП.Зна се за то врло добро и одавно али наравно држава за то ћути.Има случај где човек вози 16 сати сваки дан (сем недеље) линија 309. Поздрав
Podelite komentar
Marsovac
Zalosno je sto mora da dodje do neceg ovakvog, da bi neko potegao pitanje ko, gde i koliko radi.
Podelite komentar
Bojan
Zašto nema vozača? Pa zbog cene polaganja ispita i nakaradnog zakona. Kad momak završi srednju saobraćajnu školu, ne može da vozi od 22.00 do 6.00, ne može da polaže za D kategoriju, a oni koji nisu završili saobraćajnu školu, treba da plate polaganja oko 2500 eura i da imaju par godina iskustva u C kategoriji. Oni koji su već imali te dozvole, oni su otišli preko granice za bolju platu. Stvarno, zašto beše nema vozača?
Podelite komentar
Nikola
Vlast pere ruke sto nisu obezbedili ispravne autobuse, firma pere ruke sto su vozila neispravna a nadrljace covek koji mora da radi sa 72 godine jer ne moze da zivi od penzije od 18 000 dinara a pritom nista nije mogao da uradi jer iberturaza moze da se zaustavi samo udaranje u drvo, zgradu ili neku ogradu.
Podelite komentar
Ivan
Kako bre nema vozaca kad predsednik kaze nikad bolje nije bilo..
Podelite komentar
Ja
Dobro jutro
Podelite komentar
Dal
Kako zivot demantuje sve price o rastu Plata, bdp-a I slicnih nebuloza!!!!
Podelite komentar
er
E sto mi je milo ovo da cujem. Kad ova vlast daje samo penzionerima pomoci, povlastice, samo penzioneri, penzioneri, penzioneri, kao da mi mladi ne postojimo ovde, najnizi sloj drustva, naravno da cemo otici preko jer nema sta da nas drzi ovde, pa nek vam cice od 72 godine voze autobuse, rade kao hirurzi, bankari, prodavci, automehanicari...
Podelite komentar
RoBot
@er
Pa oni su pravo glasacko telo, a mladi ne
Podelite komentar
Baki
@er
Postojite vi ali na splavovima, instagramu i ostalim g...
Podelite komentar
BOSANAC
Sta radi policija kad vozaci voze po 16 sati, gledaju gole dame na feisu. Postoji tahograf. Sta se uradi od onakve zemlje Yuge. Sjecam se prvih autobusa Fap pa posle Ikarus Zemun, nikad problema u lijepoj Yugi. Vjecno u srcu i dusi.
Podelite komentar
Bugarin.
Sada treba uhapsiti,, Gazdu firme i odgovornu osobu,, u kadrovskoj službi. Ne može,, Penzioner,, da ima iste reflekse kao i,, Mladji vozač,,. Da gazde plaćaju vozače kao što trebaju,, Vozači ne bi išli preko,,. Nego Gazde pune džepove zapošljavajući Penzionere,,.
Podelite komentar
Pedja
@Bugarin.
I tale se sa nekim iz vlasti
Podelite komentar
Mario
Zlatno doba...
Podelite komentar
Filip
I na kraju vozac autobusa najebe… firmu boli briga, samo skidaju kajmak u dogovoru sa lesinarima iz gradske opstine.
Podelite komentar
Srdjan
Nije prvi put da autobus udje u iberturu i ne moze se zaustaviti. Ne vidim razlog pominjanja vozaca i njegovog godista? Bolje se fokusiratje na ispravnost autobusa.
Podelite komentar