- Vratite tramvaje 3, 12 i 13 na stare trase (da prolaze kroz Vojvode Misica i Savsku, pa Nemanjinom (3 i 12) odn Karadjordjevom (13) pa ce im popunjenost biti kako treba.
- Tramvaj 12 od februara 2020. (rekonstrukcija Savskog trga) pa do danas obilazi pola Beograda pa se zaposlenima ne isplati da ga koriste - put im je duzi za oko 20 minuta.
- Skoro isto vazi i za tramvaj 3 koji je ukinut pre skoro 2 godine a stanvnicima Rakovice je mnogo znacio.
Liniju 89 niko ne pominje,a ona je jedna od najopterećenijih, katastrofa..loši i prljavi autobusi, ne poštuje se red vožnje, ...katastrofa.
Nije mi jasno da se ne uvede linija koja spaja Banovo brdo i Tošin bunar, čemu onda služi Novi most ako ne služi da nam olakša saobraćaj. Ovi iz Sekretarijata za javni prevoz nam sede na grbači ni za šta!
Problem 37-ice je vrlo mali kapacitet putnika. Nemaju zadnju platformu, pa jedino nešto putnika primaju oko srednjih vrata. Za liniju 37 su neophodni autobusi troosovinci. To su produžena solo vozila. Uopšte, problem na mnoštvu linija su neadekvatni autobusi koji primaju mali broj putnika. Nekada je GSP kupovao autobuse sa podnim motorima, pa je bus imao slobodnu zadnju platformu koja je primala dosta putnika i tako rešavala problem.
Ovi se šale... To je jedino objašnjenje. Linije ka Zemunu i Novom Beogradu nisu tako opterećene. Aj ovako, ja im platim 10 karti ako popunjenost 95 u periodu 7-9 i kasnije od 15-18, kao i linija 15 (iz nepoznatih razloga ubačeni oni skraćeni autobusi) i 18 (da nema dugačkih užas) gde popunjenost za vreme špica ide i preko 70. To što oni postave onu dečurliju da mere na stajalištima?!?! koliko ljudi ulazi, a da pri tome ne zabeleže koliko izlazi su rezultati po kojima niko ne može da napravi pravi broj.
Naravno da je 37 opterećena kada sa Čukarice ni jedan autobus ne ide na Zeleni venac jer su skraćene linije zbog radova u kraljice Natalije. 37 je jedina alternativa za dolazak u blizinu ovog velikog čvorišta. Isto tako linije koje imaju manje polazaka imaju manju popunjenost jer putnici biraju i manje povoljne alternative samo da bi kraće čekali.
Putnik
Kako da tramvaj 11 bude popunjena ksda od prve do zadnje stanice (11)km. vozi sat vremena,a često iz blokova uopšte ne krele na vreme po sat vremena
Podelite komentar
Đole
Loša vam je metodologija! 60% u troli br.29 možda jedino van špica, inače je kao u onim indijskim vozovima, samo što ne ispadaju ljudi kroz prozore!
Podelite komentar
Banovo brdo
- Vratite tramvaje 3, 12 i 13 na stare trase (da prolaze kroz Vojvode Misica i Savsku, pa Nemanjinom (3 i 12) odn Karadjordjevom (13) pa ce im popunjenost biti kako treba. - Tramvaj 12 od februara 2020. (rekonstrukcija Savskog trga) pa do danas obilazi pola Beograda pa se zaposlenima ne isplati da ga koriste - put im je duzi za oko 20 minuta. - Skoro isto vazi i za tramvaj 3 koji je ukinut pre skoro 2 godine a stanvnicima Rakovice je mnogo znacio.
Podelite komentar
uključi mozak-isključi televizor
Liniju 89 niko ne pominje,a ona je jedna od najopterećenijih, katastrofa..loši i prljavi autobusi, ne poštuje se red vožnje, ...katastrofa. Nije mi jasno da se ne uvede linija koja spaja Banovo brdo i Tošin bunar, čemu onda služi Novi most ako ne služi da nam olakša saobraćaj. Ovi iz Sekretarijata za javni prevoz nam sede na grbači ni za šta!
Podelite komentar
Mrki
Tramvaji,zadnjih par godina,više ne saobraćaju nego što saobraćaju,sramota !
Podelite komentar
Gspovac
Problem 37-ice je vrlo mali kapacitet putnika. Nemaju zadnju platformu, pa jedino nešto putnika primaju oko srednjih vrata. Za liniju 37 su neophodni autobusi troosovinci. To su produžena solo vozila. Uopšte, problem na mnoštvu linija su neadekvatni autobusi koji primaju mali broj putnika. Nekada je GSP kupovao autobuse sa podnim motorima, pa je bus imao slobodnu zadnju platformu koja je primala dosta putnika i tako rešavala problem.
Podelite komentar
Sonder
Ovi se šale... To je jedino objašnjenje. Linije ka Zemunu i Novom Beogradu nisu tako opterećene. Aj ovako, ja im platim 10 karti ako popunjenost 95 u periodu 7-9 i kasnije od 15-18, kao i linija 15 (iz nepoznatih razloga ubačeni oni skraćeni autobusi) i 18 (da nema dugačkih užas) gde popunjenost za vreme špica ide i preko 70. To što oni postave onu dečurliju da mere na stajalištima?!?! koliko ljudi ulazi, a da pri tome ne zabeleže koliko izlazi su rezultati po kojima niko ne može da napravi pravi broj.
Podelite komentar
Zoki
95 je katastrofa, 101 takodje u špicu, 16 užas, 106 ide na 55 minuta 3 naselja obilazi... Rešite to...
Podelite komentar
Nika
Ja više ne znam ni gde koji tramvaj ide, a neki ni ne idu. Sve je istumbano pa ih zaobilazim. Verujem da nisam jedina.
Podelite komentar
Maljuta skuratov
Naravno da je 37 opterećena kada sa Čukarice ni jedan autobus ne ide na Zeleni venac jer su skraćene linije zbog radova u kraljice Natalije. 37 je jedina alternativa za dolazak u blizinu ovog velikog čvorišta. Isto tako linije koje imaju manje polazaka imaju manju popunjenost jer putnici biraju i manje povoljne alternative samo da bi kraće čekali.
Podelite komentar
Jelena
@Maljuta skuratov
Sada idu...
Podelite komentar
Maja
A sta je sa linijom 26...to je horor ujutru i popodne kada se vracamo sa posla
Podelite komentar
Vlada
@Maja
Majo, imam rešenje za tebe! Nemoj ići na posao ❤️
Podelite komentar
Loki
@Maja
Ti dodji kod mene na selo.
Podelite komentar
Bili
A šta treba biti popunjenot 100% da bi ovi brojači i njihovi šefovi bili zadovoljni? Da budemo kao sardine i da prenosimo koronu jedni na druge.
Podelite komentar