Jedna linija gradskog prevoza po gužvi je pretekla i "pedeseticu", a tramvaji su poluprazni

 

Komentari

  • Putnik

    7. septembar 2021 | 09:57

    Kako da tramvaj 11 bude popunjena ksda od prve do zadnje stanice (11)km. vozi sat vremena,a često iz blokova uopšte ne krele na vreme po sat vremena

  • Đole

    7. septembar 2021 | 08:55

    Loša vam je metodologija! 60% u troli br.29 možda jedino van špica, inače je kao u onim indijskim vozovima, samo što ne ispadaju ljudi kroz prozore!

  • Banovo brdo

    7. septembar 2021 | 08:44

    - Vratite tramvaje 3, 12 i 13 na stare trase (da prolaze kroz Vojvode Misica i Savsku, pa Nemanjinom (3 i 12) odn Karadjordjevom (13) pa ce im popunjenost biti kako treba. - Tramvaj 12 od februara 2020. (rekonstrukcija Savskog trga) pa do danas obilazi pola Beograda pa se zaposlenima ne isplati da ga koriste - put im je duzi za oko 20 minuta. - Skoro isto vazi i za tramvaj 3 koji je ukinut pre skoro 2 godine a stanvnicima Rakovice je mnogo znacio.

  • uključi mozak-isključi televizor

    7. septembar 2021 | 08:37

    Liniju 89 niko ne pominje,a ona je jedna od najopterećenijih, katastrofa..loši i prljavi autobusi, ne poštuje se red vožnje, ...katastrofa. Nije mi jasno da se ne uvede linija koja spaja Banovo brdo i Tošin bunar, čemu onda služi Novi most ako ne služi da nam olakša saobraćaj. Ovi iz Sekretarijata za javni prevoz nam sede na grbači ni za šta!

  • Mrki

    7. septembar 2021 | 06:50

    Tramvaji,zadnjih par godina,više ne saobraćaju nego što saobraćaju,sramota !

  • Gspovac

    6. septembar 2021 | 23:44

    Problem 37-ice je vrlo mali kapacitet putnika. Nemaju zadnju platformu, pa jedino nešto putnika primaju oko srednjih vrata. Za liniju 37 su neophodni autobusi troosovinci. To su produžena solo vozila. Uopšte, problem na mnoštvu linija su neadekvatni autobusi koji primaju mali broj putnika. Nekada je GSP kupovao autobuse sa podnim motorima, pa je bus imao slobodnu zadnju platformu koja je primala dosta putnika i tako rešavala problem.

  • Sonder

    6. septembar 2021 | 23:19

    Ovi se šale... To je jedino objašnjenje. Linije ka Zemunu i Novom Beogradu nisu tako opterećene. Aj ovako, ja im platim 10 karti ako popunjenost 95 u periodu 7-9 i kasnije od 15-18, kao i linija 15 (iz nepoznatih razloga ubačeni oni skraćeni autobusi) i 18 (da nema dugačkih užas) gde popunjenost za vreme špica ide i preko 70. To što oni postave onu dečurliju da mere na stajalištima?!?! koliko ljudi ulazi, a da pri tome ne zabeleže koliko izlazi su rezultati po kojima niko ne može da napravi pravi broj.

  • Zoki

    6. septembar 2021 | 23:17

    95 je katastrofa, 101 takodje u špicu, 16 užas, 106 ide na 55 minuta 3 naselja obilazi... Rešite to...

  • Nika

    6. septembar 2021 | 22:50

    Ja više ne znam ni gde koji tramvaj ide, a neki ni ne idu. Sve je istumbano pa ih zaobilazim. Verujem da nisam jedina.

  • Maljuta skuratov

    6. septembar 2021 | 22:43

    Naravno da je 37 opterećena kada sa Čukarice ni jedan autobus ne ide na Zeleni venac jer su skraćene linije zbog radova u kraljice Natalije. 37 je jedina alternativa za dolazak u blizinu ovog velikog čvorišta. Isto tako linije koje imaju manje polazaka imaju manju popunjenost jer putnici biraju i manje povoljne alternative samo da bi kraće čekali.

  • Maja

    6. septembar 2021 | 22:36

    A sta je sa linijom 26...to je horor ujutru i popodne kada se vracamo sa posla

  • Bili

    6. septembar 2021 | 22:35

    A šta treba biti popunjenot 100% da bi ovi brojači i njihovi šefovi bili zadovoljni? Da budemo kao sardine i da prenosimo koronu jedni na druge.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA