Jedna linija gradskog prevoza po gužvi je pretekla i "pedeseticu", a tramvaji su poluprazni
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Putnik
Kako da tramvaj 11 bude popunjena ksda od prve do zadnje stanice (11)km. vozi sat vremena,a često iz blokova uopšte ne krele na vreme po sat vremena
Đole
Loša vam je metodologija! 60% u troli br.29 možda jedino van špica, inače je kao u onim indijskim vozovima, samo što ne ispadaju ljudi kroz prozore!
Banovo brdo
- Vratite tramvaje 3, 12 i 13 na stare trase (da prolaze kroz Vojvode Misica i Savsku, pa Nemanjinom (3 i 12) odn Karadjordjevom (13) pa ce im popunjenost biti kako treba. - Tramvaj 12 od februara 2020. (rekonstrukcija Savskog trga) pa do danas obilazi pola Beograda pa se zaposlenima ne isplati da ga koriste - put im je duzi za oko 20 minuta. - Skoro isto vazi i za tramvaj 3 koji je ukinut pre skoro 2 godine a stanvnicima Rakovice je mnogo znacio.