Jedna linija gradskog prevoza po gužvi je pretekla i "pedeseticu", a tramvaji su poluprazni

 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Bili
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Putnik

    07. septembar 2021 | 09:57

    Kako da tramvaj 11 bude popunjena ksda od prve do zadnje stanice (11)km. vozi sat vremena,a često iz blokova uopšte ne krele na vreme po sat vremena

  • Đole

    07. septembar 2021 | 08:55

    Loša vam je metodologija! 60% u troli br.29 možda jedino van špica, inače je kao u onim indijskim vozovima, samo što ne ispadaju ljudi kroz prozore!

  • Banovo brdo

    07. septembar 2021 | 08:44

    - Vratite tramvaje 3, 12 i 13 na stare trase (da prolaze kroz Vojvode Misica i Savsku, pa Nemanjinom (3 i 12) odn Karadjordjevom (13) pa ce im popunjenost biti kako treba. - Tramvaj 12 od februara 2020. (rekonstrukcija Savskog trga) pa do danas obilazi pola Beograda pa se zaposlenima ne isplati da ga koriste - put im je duzi za oko 20 minuta. - Skoro isto vazi i za tramvaj 3 koji je ukinut pre skoro 2 godine a stanvnicima Rakovice je mnogo znacio.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA