Ove rute brže biste prešli brodićem sa 15 km/h nego prevozom: Još 2008. postojale su rečne linije
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Vladimir
Grad treba samo da postavi pontone od Obrenovca do Grockei Slankamena te da donese uredbu po kojoj je putnički brodski prevoz slobodan. Mislim da bi karta kod privatnih prevoznika bila skuplja nego kod konkurencije ali bi i kvalitet usluge bio nemerljivo bolji. Na tim privatnim brodićima bi moglo i da se ruča, prikači na net i održe kraći sastanci. Kad bi se videlo koliko ima putnika mogao bi neke sirotinjske prevoznike da uvede u JTC.
Fiki
Sad ce metro 2745 god
Neko
Samo hidrogliser kao nekad do Đerdapa. Neki manji, jeftiniji makar, ali bitno da je brz, jer u suprotnom neće niko da koristi uz obavezno važenje mesečne markice u skladu sa zonom...