KAD "ŠPANAC" ZAKAŽE: Tramvaji i dalje pod garancijom, stranci ih popravljaju
U Direkciji za javni prevoz kažu da prilikom kvarova osoblje GSP-a samo asistira, a da će do kraja garantnog perioda, koji traje tri godine, biti potpuno obučeno da samostalno obavlja intervencije
Nedavno se u Resavskoj ulici na stajalištu kod Beograđanke dogodio kvar "španskog" tramvaja (KAF), za čije otklanjanje je bilo potrebno nešto više od sat vremena. Na teren je izašlo nekoliko ekipa, a rešenje je pronađeno u dovoženju drugog tramvaja koji je "izgurao" problematičnog "španca".
U Direkciji za javni prevoz kažu da za sada osoblje nije potpuno obučeno da vrši popravke na ovim tramvajima.
- Vozač nije mogao sam da otkloni kvar, pa se iza tog tramvaja zaustavio drugi potpuno ispravan. Prema ustaljenoj proceduri, dok traje garantni period, u ovakvim slučajevima vozač obaveštava "garancijski tim KAF" koji procenjuje na koji način će kvar biti otklonjen. Osoblje GSP-a u takvim intervencijama samo asistira i do kraja garantnog perioda, koji traje tri godine, treba da bude potpuno obučeno da samostalno vrši takve intervencije - naglašavaju u Direkciji.
Dodaje se da GSP poseduje sva potrebna tehnička sredstva za održavanje ovih tramvaja.
Prve procene KAF tima bile su da se kvar može otkloniti na licu mesta. Procena je bila pogrešna, pa je posle nekih sat vremena ispravni tramvaj odgurao pokvareni do okretnice na Tašmajdanu.
U Direkciji ističu i da su iz ovog događaja izvučene odgovarajuće pouke i preduzete mere da se ubuduće ovako dugo zadržavanje tramvaja na liniji spreči.
Španski tramvaji vrše prevoz putnika od avgusta prošle godine i do sada jedini kvar se dogodio deset dana od puštanja u promet. Na beogradskim ulicama se nalazi 24 vozila, a očekuje se isporuka još šest ovakvih tramvaja.
(Lj. V.)
Video: Marija Milutinović novinarka Telegraf.rs izveštaj iz Bele kuće
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Aca
Ne znam odakle vam podatak da saobraca 24 tramvaja.Kako sam ja izbrojao njih je samo 19.Zadnji tramvaj koji saobraca je pod brojem 1521.Tramvaj pod brojem 1510 nikada se nije pojavio u saobracaju,tramvaj pod brojem 1501 posle udesa do danas nije vidjen u saobracaju.Posto su me ovi tramvaji od pocetka odusevili i zainteresovali pomno pratim sta se sa njima desava i kako se ukljucuju u saobtacaj.Jedno razocaranje.Nije mi jasno ko fleka i prlja sedista u tramvajima tako da tramvaji vec izgledaju kao da su isporuceni pre 50 godina.Izgleda da pojedini gradjani nemaju gde da vrse nuzdu nego na sedistima ili su to oni manijaci sto svuda po gradu zvrljaju i prljaju.Zar ta sedista ne mogu da se ociste?Postoje tolika hemijska sredstva za ciscenje.Za to nije potrebna nikakva mudrost,to zna svaka domacica.Kada mogu najsavremeniji avioni da se pokvare mogu i tramvaji.Nista nije savrseno.
Podelite komentar