Kad normalizujete gradski prevoz smanjiće se i broj automobila na ulicama!
Ovako, sa svakom sezonom sve manji broj vozila, pa ko uđe-ušao je ostali nek se snađu!
Jedino rešenje je decentralizacija Srbije. Svi beže iz svojih gradova i sela u Beograd jer jedino u njemu može da se zaradi, kad bi država manje gradila BG na vodi a više ulagala u Niš, Vranje, Leskovac, Kraljevo, Kragujevac, Suboticu... Tada bi bilo manje gužve u Beogradu.
Ovaj lik i njegov naslednik su toliko loših odluka po vozače doneli, da mislim da samo sede i smišljaju novu nebulozu. Pretpostavljam da se u saobrajnoj policiji krste i levom i desnom kad vide njihove nove mere. Verovatno nisu vozači, nego ih drugi vozaju. Kad pada kiša neki "vozači" drže rastojanje da ga vozilo ispred njega nebi isprskalo, još se nabiju u preticajnu levu traku usporavajući saobraćaj, jer je tamo čistije i time stvaraju gužvu. E TO JE GLAVNI RAZLOG GUŽVI KAD PADA KIŠA.
Sve iz bosne i ruralnih krajeva! Beogradjane mozes na prste da izbrojis! Da sam se slucajno rodio u bosni ziveo bih tamo .. sta cu u BG u ? Ali ovo je suludo!
Pa da imamo metro kao ceo svet sto ga ima, niko normalan ne bi kolima isao na posao!!! Kakve naplate i parni dani.. niko se ne vozi u spicu jer mu je dosadno!! Idu ljudi na posao, po decu u skolu, vrtic! Sta treba da levitiramo ili peske pa decu na ramena i kreni na posao u utorak da stignes u sredu... Tugaaa gde mi zivimo:(
Ako cete da nam zabranjujete da vozimo kola onda te dane odbijte od registracije i koliko dana ne moze da se vodi za toliko se produzi registracija pa najbolje sad zabranite da vozimo kola a moramo da ih registrujemo
Pa kad od kovid zarade samo nicu zgrade , tamo gde su bile kuce, trotoari,sume.... Nema vise ni trotoara ... Treba da se operu pare... A ljudi koji imaju para ne idu na posao vec od kafica do kafica, i ne koriste gsp... Naravno da je guzva po ceo dan
Prosto rešenje : Parnim danima - tablice sa početnim parnim brojevima, neparnim danima - tablice sa početnim neparnim brojevima. Izuzetak recimo ukoliko se mora hitno u najbližu bolnicu od mesta stanovanja, da se to vozilo prijavi, naplati neka taksa kao za parkiranje SMS porukom i to je to.
Ocigledno ne razumes da pistoji mnogo ljudi koji jednostavno moraju da koriste automobil svaki dan. Ja, na primer, moram nekoliko puta dnevno zbog prirode posla da vozim na 3 - 4 lokacije, gradski orevoz je dovoljno los da bih njime izgubio nekoliko sati itd. Par/nepar sistem 0bi doveo do totalnog kolapsa u funkcionisanju ljudi.
Šta je sa mozgom? Registruješ auto na 365 dana, a onda se "5 idiota" doseti kako da ti uskrati pravo korišćenja nečega, što si unapred platio... I ti to podržavaš? Onda si ti još veći idiot!!!
Toliko skolovanih i umnih ljudi nasih se proslavilo u svetu i jos uvek mi prepisujemo tudje jer smo nesposobni da stvorimo nesto sto ce drugi od nas da prepisu.
Vlast apsolutno nista ne radi da ubrza saobracaj, prosiri saobrajnice, napravi nove petlje, prosiri raskrsnice, uvede pametne semafore, ukloni trolejbuse itd. Apsolutno nista. To sto oni ne znaju, ne treba da placaju gradjani iz svog dzepa. U Americi postoje posebne trake za vise putnika. Pokrivene su kamerama koje broje putnike.
Ključni problem je Dusanovac, tu je cep.. Treba na desnoj strani srusiti karton naselje i napraviti vise traka za isključenje sa auto puta i spojiti sa Ustaničkom ulicom.
БГ је једини град на свету кроз који пролази ауто пут, ај то и није тако страшно, таква је потреба била у време када се градило али шта сада., уместо да се постојећи ауто пут кроз град претвори у булевар и да се користе све три возне траке они и даље једну траку држе као зауставну коју нико не сме да користи а ако је користи стиже те саобраћајац на мотору и туп по џепу...тако да и оно што је направљено пре 30 година стручњаци не умеју да употребе...
Živim u Londonu. Koja žuta traka. Ima bus lane i mogu da je koriste autobusi, Motorciklisti, Biciklisti mogu kada ima označeno na početku bus lane. Padala ne padala kiša nemože da se vozi u bus lane bilo koje vreme
Zidati jos stanova I, pored parkiranja, naplacivati I voznju. Tako se harvestuje u budzet s 3 strane, parking, gorivo, voznja! To je pravo resenje, videcete za par godina..
Svaka ti čast na zaključku! Zato ja nikad ne vozim sve članove porodice od jednom. Lepo odvezem dvoje gde treba pa se vratim za trećeg člana. A rizikujem kad prvo dvoje vozim.
Hajde probajte da koristite ovde zutu ili traku za autobuse. Od Engleskih stvari uvedite metro, ali budite spremni I da ga placate i guzve ce sigurno biti manje.
A kako to mislite da sprovedete kod nas sa zutom trakom?kad je kod nas stalno haos i te zute trake su isto pune,mnogo veliki broj vozaca misli za sebe da su jako bitni ljudi i da imaju prednost i pravo na zute i zaustavne trake bez imalo sramote,a svi ostali posteni vozaci koji cekaju lepo u redu,ispastaju.pa pre neki dan,naravno sudar na auto putu,stoji poduza kolona.cekaju ljudi mirno u svom redu...kad odjednom pored svih nas odma se popunila zaustavna traka,ali nasim "bitnim osobama"ni to nije dovoljno,vec dva sluzbena pickupa brrmmm kroz livade pored.hitna pomoc stoji zaglavljena,niko ne mari...o kakvom to engleskom,japanskom..kabodzanskom sistemu vi pricate?ogroman broj "brzih i ludih vozaca"se sprda po drustvenim mrezama sa vasim sistemom,snimaju se,smeju se svima u lice i niko nista ne preduzima.vecina njih ni osnovna pravila saobracaja ne zna.nema pomoci ni od kakvih stranih metoda,narod je postao velika stoka u voznji,treba malo na tome poraditi.edukujte ljude da smo u saobracaju,kao u vojsci,svi isti.
Bas si sve lepo rekao. Ajde mi koji po lepom vremenu koristimo biciklove da ih vozimo i po kiši. Je l da? Ili da sednemo u metro koga nema? Ili u autobus ako bude mesta u njemu? A kako sa kesama iz kupovine po kiši i autobusu? Svi ste vi pametni,ali izgleda da je ta pamet malo kratka? Bar se tako pokazalo do sada. Placam tehnicki i registraciju kao da zlatne tablice dobijam svake godine i sad jos ako bi moglo i da ne vozim auto,ali da platim. Od tih kola i akciza drzava zivi.
Današnji biciklovi imaju torbe sa leve i desne strane zadnjeg točka plus kofer iza vas.Vaše je samo da ugradite brisače na naočare stavite kabanicu i pedaliranje može da počne.
negde poviše jošaničke banje, sleteo auto sa beogradske tablice pod put, što bi mi odena rekli, u geštak. pošo čovek na kopanik, udarila kiša i sleteo, šta će, gadne ove krivinčine.
naidje odnekud grga mačak, ovaj njin oduvuda, bio kod spasoja čukčeta, da ga pita da mu kleplje budace. ide on tako, kad ima šta da vidi, koprca se onaj nesrećnik, ćuška oduvud otud, al krivak, teška globa ne mož' da mrdne. te će ti ovaj naš siroma iz grštaka: "izvinite gospodine, možete li mi pomoći da izadjem na put?" "ma mogu, kaki ne mogu", odgovori grga i dodade: "sam ti prijatelju sedi u kola, upali, ćuni u treću, pretisni na svirenu, gas do kraja i sigurno izlaziš, ništa se ne boj". posle kraćeg dumenisanja, ovi gospodin tako i uradi, treća, pun gas, motor vri, svirena svira i još se grdje skrka u grštak. e, pomisli grga, odavde ga sad ni bataljon vojske ne vadi. rob ljuti, ma njega mi posmrdjenoga nije ni žao, nek malo oseti sta znači kad je zaguljena situacija. kad poče vaj gospodin, odozdore, da se dere na grgu, vreči ki magarac: "pa šta je ovo, mislim ovaj, kako sad, pa ovaj vaš metod uopšte ne radi!?" a grga mu veli: "a u beograd radi, po gasu i legni na svirenu oće da preripate". okrenu se grga, turi ruke u džepove i nastavi put.
prosto ne znam što sam vi ovo ispričao, al može bit može nekim da korisi, glavno da ne škodi. aj u zdravlje
Problem nije u narodu nego u vama koji ste od Beograda napravili Njujork jer gradite zgradu na svakoj slobodnoj površini koju nađete. Samim tim stotine hiljada ljudi se doselilo a Beograd nema kapacitet za tolike ljude. Ugušili ste grad zato i jeste gužva.
Šta će jadni investitor, kad prodaju tako male placeve da ne može ni parking ni park ni škola ni vrtić da se napravi. Eto, samo može zgrada i to je to.
Servirate vesti.
Nema infrastrukture za sve. Malo mostova, sve prenaseljeno. Pa naravno da su guzve. Kada saobracajnice budu resene, bice sve ok i onda naplacujte takse...
Gužve su isključivo zbog toga što nemamo mostove. Evropske metropole imaju mostove na svakih nekoliko stotina metara.,a ja da bi autom iz Zemuna otišao na Karaburmu mogu ili preko gazele ili Brankov most, i to je to. Sramota za Beograd.
Jedno od resenja je naplata ulaska u centar,moze kad mi vi budete kupovali gorivo i placali parking. Sramota,samo da se uzima od naroda. Tek ste provukli pricu da saobracajnice nisu adekvatne za milionski grad. A to sto se u autu vozi samo 1 osoba ne treba nikog da tangira,sam placa sam se vozi. Njegova stvar
Problem je sto nemamo strucne ljude,niko nista ne zna,sve sto su uradili u bg sve je uradjeno bez ideje i plana.Autoput mora da dobije trecu traku,autokomanda mora da bude nadvoznjak da se ne prekida bulevar oslobodjenja,slavija mora da dobije semafore,pod hitno prsten oko beograda da se napravi,eto to je resenje a ne londonski pariski ili kojekakav drugi model nesposobnih strucnjaka,mada ne bi los bio africki model,da se ukinu automobili i predje na kamile i konje
Najveći problem je gazela.Neverovatno da se godinama ne rešava taj problem.Zato naš svemogući kad ode u neku zabit i neko mu se požali da nema puta za dve kuće pri tom pitanje da li uopšte imaju auto dolazi asvalt.Pa kad bi i hteli da ostavimo kola broj autobusa GSP bi morao da se poveća bar pet puta i eto opet gužve.A ko udje na početnoj ušao je ostali....
A da se zamene urbanisti u gradu. Rade se mostovi i ulice koje ne sluze nicemu.Umesto da su sredili nesto da rasterete saobracaj oni potrosili pare na fontanu i most koji nema nikakvu svrhu u Beogradu
E pa ovako profesore, zuta traka u vasem slučaju tri ili vise putnika bila bi zakrcena, sto znaci da autobusi bi imali problem koji je vec goreci jer nesavesni vozači inace koriste tu traku. Jeste ljudi dolaze u centar jer je moda da ali bi radije ziveli van grada da metro funkcioniše kao recimo u Engleskoj. A sto se tice naplate naplatio bih isključivo biznis klasi!
jeste, inace nikad ne vozim , ni ja ni familija, ali cim padne kisa svako uzme po auto koji inace stoji i idemo da vozimo i pravimo guzvu.
dobar nam je saobracaj koliko je znanje onih koji treba da uce druge o tome.
Bole
Kad normalizujete gradski prevoz smanjiće se i broj automobila na ulicama! Ovako, sa svakom sezonom sve manji broj vozila, pa ko uđe-ušao je ostali nek se snađu!
Podelite komentar
Eric Cartman
Evo Vam resenja. Zone! Kao za parking. Kada se vozi kroz zelenu zonu je jedna tarifa, narandzastu druga a u cevenoj samo clanovi mogu da voze!
Podelite komentar
Zakbg
Jedino rešenje je decentralizacija Srbije. Svi beže iz svojih gradova i sela u Beograd jer jedino u njemu može da se zaradi, kad bi država manje gradila BG na vodi a više ulagala u Niš, Vranje, Leskovac, Kraljevo, Kragujevac, Suboticu... Tada bi bilo manje gužve u Beogradu.
Podelite komentar
Vesko
Da bude cena benzina 500 din... i guzva će se smanji
Podelite komentar
ZOR-AN
Ovaj lik i njegov naslednik su toliko loših odluka po vozače doneli, da mislim da samo sede i smišljaju novu nebulozu. Pretpostavljam da se u saobrajnoj policiji krste i levom i desnom kad vide njihove nove mere. Verovatno nisu vozači, nego ih drugi vozaju. Kad pada kiša neki "vozači" drže rastojanje da ga vozilo ispred njega nebi isprskalo, još se nabiju u preticajnu levu traku usporavajući saobraćaj, jer je tamo čistije i time stvaraju gužvu. E TO JE GLAVNI RAZLOG GUŽVI KAD PADA KIŠA.
Podelite komentar
Zoka
Resenje guzvi je kao i u svim zemljama sveta ,zabilaznice oko grada i resen ptoblem
Podelite komentar
jo
Sve iz bosne i ruralnih krajeva! Beogradjane mozes na prste da izbrojis! Da sam se slucajno rodio u bosni ziveo bih tamo .. sta cu u BG u ? Ali ovo je suludo!
Podelite komentar
Zorana
Pa da imamo metro kao ceo svet sto ga ima, niko normalan ne bi kolima isao na posao!!! Kakve naplate i parni dani.. niko se ne vozi u spicu jer mu je dosadno!! Idu ljudi na posao, po decu u skolu, vrtic! Sta treba da levitiramo ili peske pa decu na ramena i kreni na posao u utorak da stignes u sredu... Tugaaa gde mi zivimo:(
Podelite komentar
Srb
Svi kukaju da loše žive. Lažu!!!pogledajte nikad više automobila. Nema nestašice goriva, a u kolima sve po jedan putnik i Kukamo zagadjen vazduh
Podelite komentar
Nikola
Ako cete da nam zabranjujete da vozimo kola onda te dane odbijte od registracije i koliko dana ne moze da se vodi za toliko se produzi registracija pa najbolje sad zabranite da vozimo kola a moramo da ih registrujemo
Podelite komentar
Mbv
Pa kad od kovid zarade samo nicu zgrade , tamo gde su bile kuce, trotoari,sume.... Nema vise ni trotoara ... Treba da se operu pare... A ljudi koji imaju para ne idu na posao vec od kafica do kafica, i ne koriste gsp... Naravno da je guzva po ceo dan
Podelite komentar
Bataja
Prosto rešenje : Parnim danima - tablice sa početnim parnim brojevima, neparnim danima - tablice sa početnim neparnim brojevima. Izuzetak recimo ukoliko se mora hitno u najbližu bolnicu od mesta stanovanja, da se to vozilo prijavi, naplati neka taksa kao za parkiranje SMS porukom i to je to.
Podelite komentar
Vojislav
@Bataja
Ocigledno ne razumes da pistoji mnogo ljudi koji jednostavno moraju da koriste automobil svaki dan. Ja, na primer, moram nekoliko puta dnevno zbog prirode posla da vozim na 3 - 4 lokacije, gradski orevoz je dovoljno los da bih njime izgubio nekoliko sati itd. Par/nepar sistem 0bi doveo do totalnog kolapsa u funkcionisanju ljudi.
Podelite komentar
Nikola
@Bataja
Šta je sa mozgom? Registruješ auto na 365 dana, a onda se "5 idiota" doseti kako da ti uskrati pravo korišćenja nečega, što si unapred platio... I ti to podržavaš? Onda si ti još veći idiot!!!
Podelite komentar
Nikola
Ma naravno naplata,to je inace resilo i do sada sve probleme:saobracajne nesrece,parking itd itd
Podelite komentar
Ja
Toliko skolovanih i umnih ljudi nasih se proslavilo u svetu i jos uvek mi prepisujemo tudje jer smo nesposobni da stvorimo nesto sto ce drugi od nas da prepisu.
Podelite komentar
Darth Vader
@Ja
Zato sto su u zemlji ostali samo oni koji su oduvek prepisivali, sta drugo da ocekujete od njih?
Podelite komentar
miami
Vlast apsolutno nista ne radi da ubrza saobracaj, prosiri saobrajnice, napravi nove petlje, prosiri raskrsnice, uvede pametne semafore, ukloni trolejbuse itd. Apsolutno nista. To sto oni ne znaju, ne treba da placaju gradjani iz svog dzepa. U Americi postoje posebne trake za vise putnika. Pokrivene su kamerama koje broje putnike.
Podelite komentar
Ranije
Smo koristili zutu traku pa je bio takodje haos zbog autobusa ,taxija...tad ste pricali da se "evropeisemo"...bla,bla,truc..
Podelite komentar
LUKA Jagodinska mafia
Šta gužve, saće jedan mercedes i BMW 🤣🤣🤣👑🏆koje kraljine sa ova vozila
Podelite komentar
SRB Mafia
@LUKA Jagodinska mafia
Ma Važi brt ide gas 🤣🤣🤣🤣👑👑🏆
Podelite komentar
SRB Mafia
E jel hoće neko u auto🤣🤣🤣🤣🤣
Podelite komentar
Www
Ključni problem je Dusanovac, tu je cep.. Treba na desnoj strani srusiti karton naselje i napraviti vise traka za isključenje sa auto puta i spojiti sa Ustaničkom ulicom.
Podelite komentar
Nase
Bi svakako koristili ZUTU TRAKU i kad nesmeju.Dovoljno jedan mangub.
Podelite komentar
Клоп
БГ је једини град на свету кроз који пролази ауто пут, ај то и није тако страшно, таква је потреба била у време када се градило али шта сада., уместо да се постојећи ауто пут кроз град претвори у булевар и да се користе све три возне траке они и даље једну траку држе као зауставну коју нико не сме да користи а ако је користи стиже те саобраћајац на мотору и туп по џепу...тако да и оно што је направљено пре 30 година стручњаци не умеју да употребе...
Podelite komentar
Djuro
@Клоп
Jesi bio u Milanu ? Da vidis kuda ide auto put
Podelite komentar
Glas severa
Samo naplata i nikako drugacije! Da se uzme jos koji dinar od napacenig naroda.
Podelite komentar
Stane sve
Jer nesposobni bolidi voze sa kupljenom vozackom
Podelite komentar
Rale
Živim u Londonu. Koja žuta traka. Ima bus lane i mogu da je koriste autobusi, Motorciklisti, Biciklisti mogu kada ima označeno na početku bus lane. Padala ne padala kiša nemože da se vozi u bus lane bilo koje vreme
Podelite komentar
tehnicki pregled
@Rale
Ko ti je taj bus lane?Ne pravi se englez,znam da znas srpski
Podelite komentar
Sibin
Neznaju beogradjani sta je guzva, nek odu malo do nekog veceg evropskog grada da vide sta je guzva!!!!!!!
Podelite komentar
Komleks
@Sibin
Komleksu , što ti smetaju Beograđani ?
Podelite komentar
Gbear
@Sibin
Treba da vidis guzve po kineskim gradovima!
Podelite komentar
Darth Vader
Zidati jos stanova I, pored parkiranja, naplacivati I voznju. Tako se harvestuje u budzet s 3 strane, parking, gorivo, voznja! To je pravo resenje, videcete za par godina..
Podelite komentar
FR
U Swici kada je tri i Više osoba u Autu odma ih Hapse misle Lopovi.
Podelite komentar
FANTOM
@FR
Tačno, ali samo kada su tablice iz Srbije, BiH i Crne Gore.
Podelite komentar
LU
@FR
Svaka ti čast na zaključku! Zato ja nikad ne vozim sve članove porodice od jednom. Lepo odvezem dvoje gde treba pa se vratim za trećeg člana. A rizikujem kad prvo dvoje vozim.
Podelite komentar
Pozdrav iz Londona
Hajde probajte da koristite ovde zutu ili traku za autobuse. Od Engleskih stvari uvedite metro, ali budite spremni I da ga placate i guzve ce sigurno biti manje.
Podelite komentar
Blokovski
A kako to mislite da sprovedete kod nas sa zutom trakom?kad je kod nas stalno haos i te zute trake su isto pune,mnogo veliki broj vozaca misli za sebe da su jako bitni ljudi i da imaju prednost i pravo na zute i zaustavne trake bez imalo sramote,a svi ostali posteni vozaci koji cekaju lepo u redu,ispastaju.pa pre neki dan,naravno sudar na auto putu,stoji poduza kolona.cekaju ljudi mirno u svom redu...kad odjednom pored svih nas odma se popunila zaustavna traka,ali nasim "bitnim osobama"ni to nije dovoljno,vec dva sluzbena pickupa brrmmm kroz livade pored.hitna pomoc stoji zaglavljena,niko ne mari...o kakvom to engleskom,japanskom..kabodzanskom sistemu vi pricate?ogroman broj "brzih i ludih vozaca"se sprda po drustvenim mrezama sa vasim sistemom,snimaju se,smeju se svima u lice i niko nista ne preduzima.vecina njih ni osnovna pravila saobracaja ne zna.nema pomoci ni od kakvih stranih metoda,narod je postao velika stoka u voznji,treba malo na tome poraditi.edukujte ljude da smo u saobracaju,kao u vojsci,svi isti.
Podelite komentar
Acko
Bas si sve lepo rekao. Ajde mi koji po lepom vremenu koristimo biciklove da ih vozimo i po kiši. Je l da? Ili da sednemo u metro koga nema? Ili u autobus ako bude mesta u njemu? A kako sa kesama iz kupovine po kiši i autobusu? Svi ste vi pametni,ali izgleda da je ta pamet malo kratka? Bar se tako pokazalo do sada. Placam tehnicki i registraciju kao da zlatne tablice dobijam svake godine i sad jos ako bi moglo i da ne vozim auto,ali da platim. Od tih kola i akciza drzava zivi.
Podelite komentar
sa sela
@Acko
Preseli se u neko manje mesto ili jednostavno trpi🤷♀️
Podelite komentar
Hmm...
@Acko
Današnji biciklovi imaju torbe sa leve i desne strane zadnjeg točka plus kofer iza vas.Vaše je samo da ugradite brisače na naočare stavite kabanicu i pedaliranje može da počne.
Podelite komentar
sava putar
negde poviše jošaničke banje, sleteo auto sa beogradske tablice pod put, što bi mi odena rekli, u geštak. pošo čovek na kopanik, udarila kiša i sleteo, šta će, gadne ove krivinčine. naidje odnekud grga mačak, ovaj njin oduvuda, bio kod spasoja čukčeta, da ga pita da mu kleplje budace. ide on tako, kad ima šta da vidi, koprca se onaj nesrećnik, ćuška oduvud otud, al krivak, teška globa ne mož' da mrdne. te će ti ovaj naš siroma iz grštaka: "izvinite gospodine, možete li mi pomoći da izadjem na put?" "ma mogu, kaki ne mogu", odgovori grga i dodade: "sam ti prijatelju sedi u kola, upali, ćuni u treću, pretisni na svirenu, gas do kraja i sigurno izlaziš, ništa se ne boj". posle kraćeg dumenisanja, ovi gospodin tako i uradi, treća, pun gas, motor vri, svirena svira i još se grdje skrka u grštak. e, pomisli grga, odavde ga sad ni bataljon vojske ne vadi. rob ljuti, ma njega mi posmrdjenoga nije ni žao, nek malo oseti sta znači kad je zaguljena situacija. kad poče vaj gospodin, odozdore, da se dere na grgu, vreči ki magarac: "pa šta je ovo, mislim ovaj, kako sad, pa ovaj vaš metod uopšte ne radi!?" a grga mu veli: "a u beograd radi, po gasu i legni na svirenu oće da preripate". okrenu se grga, turi ruke u džepove i nastavi put. prosto ne znam što sam vi ovo ispričao, al može bit može nekim da korisi, glavno da ne škodi. aj u zdravlje
Podelite komentar
C.c.c...
@sava putar
Kojim jezikom govoris, tj. pises?
Podelite komentar
seljak
@sava putar
To je jezik kojim se govori u tim krajevima. Autentičan, malo arhaičan, ali može se čuti i danas; I da, kaže se Kopanik a ne KopAonik
Podelite komentar
Nikola
Problem nije u narodu nego u vama koji ste od Beograda napravili Njujork jer gradite zgradu na svakoj slobodnoj površini koju nađete. Samim tim stotine hiljada ljudi se doselilo a Beograd nema kapacitet za tolike ljude. Ugušili ste grad zato i jeste gužva.
Podelite komentar
Raša
@Nikola
Šta će jadni investitor, kad prodaju tako male placeve da ne može ni parking ni park ni škola ni vrtić da se napravi. Eto, samo može zgrada i to je to.
Podelite komentar
Ja
Servirate vesti. Nema infrastrukture za sve. Malo mostova, sve prenaseljeno. Pa naravno da su guzve. Kada saobracajnice budu resene, bice sve ok i onda naplacujte takse...
Podelite komentar
Novosadjanin
Pa neka Beogradjani više koriste metro 😁
Podelite komentar
VLADA 011
@Novosadjanin
Ti si kao duhovit?
Podelite komentar
Ma
Boli me za BG!
Podelite komentar
VLADA 011
@Ma
MA d...... bi dao da si rodjen u BG-u i da zivis u njemu.
Podelite komentar
Ma
@Ma
Za Vladu sinovac rodjen sam u njemu i živeo dok si ti u ćaletovim j...a igrao klikere!!!!!
Podelite komentar
Nenad
Gužve su isključivo zbog toga što nemamo mostove. Evropske metropole imaju mostove na svakih nekoliko stotina metara.,a ja da bi autom iz Zemuna otišao na Karaburmu mogu ili preko gazele ili Brankov most, i to je to. Sramota za Beograd.
Podelite komentar
Larva
@Nenad
Možeš i preko pupinovog mosta, pa kroz Borču, pa na pančevac, ne vidim šta je problem.
Podelite komentar
Lose saobracajnice
Jedno od resenja je naplata ulaska u centar,moze kad mi vi budete kupovali gorivo i placali parking. Sramota,samo da se uzima od naroda. Tek ste provukli pricu da saobracajnice nisu adekvatne za milionski grad. A to sto se u autu vozi samo 1 osoba ne treba nikog da tangira,sam placa sam se vozi. Njegova stvar
Podelite komentar
Ds
Problem je sto nemamo strucne ljude,niko nista ne zna,sve sto su uradili u bg sve je uradjeno bez ideje i plana.Autoput mora da dobije trecu traku,autokomanda mora da bude nadvoznjak da se ne prekida bulevar oslobodjenja,slavija mora da dobije semafore,pod hitno prsten oko beograda da se napravi,eto to je resenje a ne londonski pariski ili kojekakav drugi model nesposobnih strucnjaka,mada ne bi los bio africki model,da se ukinu automobili i predje na kamile i konje
Podelite komentar
Alex
@Ds
Kružni tok sa semaforima?!?
Podelite komentar
💄
Ма удри по џепу нану им сељачку и дођошку
Podelite komentar
Veteran
Ulaganje u infrastrukturu za biciklizam, kasnimo vec 50god za civilozovanim zemljama.
Podelite komentar
Djole
@Veteran
Da li uopšte znaš koliko brda ima Beograd.16. Malo je groblja od onih koji bi umrli od infrakta
Podelite komentar
Djole
Najveći problem je gazela.Neverovatno da se godinama ne rešava taj problem.Zato naš svemogući kad ode u neku zabit i neko mu se požali da nema puta za dve kuće pri tom pitanje da li uopšte imaju auto dolazi asvalt.Pa kad bi i hteli da ostavimo kola broj autobusa GSP bi morao da se poveća bar pet puta i eto opet gužve.A ko udje na početnoj ušao je ostali....
Podelite komentar
Nole
A da se zamene urbanisti u gradu. Rade se mostovi i ulice koje ne sluze nicemu.Umesto da su sredili nesto da rasterete saobracaj oni potrosili pare na fontanu i most koji nema nikakvu svrhu u Beogradu
Podelite komentar
Djole
@Nole
A koji to most u Beogradu nema svrhu? Nama baš trebaju mostovi.
Podelite komentar
Hulk
Jedino rešenje je tehnički pregled. 60% može da ga prođe a ostali pravo u Smederevo. 40% manje gužve, 40% više parking mesta i 80% manje zagađenja.
Podelite komentar
Petar
E pa ovako profesore, zuta traka u vasem slučaju tri ili vise putnika bila bi zakrcena, sto znaci da autobusi bi imali problem koji je vec goreci jer nesavesni vozači inace koriste tu traku. Jeste ljudi dolaze u centar jer je moda da ali bi radije ziveli van grada da metro funkcioniše kao recimo u Engleskoj. A sto se tice naplate naplatio bih isključivo biznis klasi!
Podelite komentar
Neko
Gužve su isključivo iz razloga što oni koji auto pale nekoliko puta godišnje po kiši ga obavezno voze.
Podelite komentar
Rs
Resenje je da se ulaze u druge gradove a ne samo u beograd,i zabraniti uvoz polovnjaka starijih od 5 godina
Podelite komentar
Ha
@Rs
Najbolje samo nova auta da se mogu uvozit ipak smo mi lider u regionu..
Podelite komentar
sasa
jeste, inace nikad ne vozim , ni ja ni familija, ali cim padne kisa svako uzme po auto koji inace stoji i idemo da vozimo i pravimo guzvu. dobar nam je saobracaj koliko je znanje onih koji treba da uce druge o tome.
Podelite komentar
Jax
Gužve su zato što narod ne zna da vozi auto po kiši, ili snegu. Pola od njih ne zna znakove šta znače. Zato ovi drugi ispaštaju i stvore se gužve.
Podelite komentar