Što da staje vozač ako niko ne ulazi,a svi sede u busu.Meni je to normalno puno puta mahnem vozaču da produži ako nije moj bus da uđem.Što to kažnjavati pa i vozači su ljudi.Što ne kaže koliko puta ljudima otvore vrata kada krenu.
Meni je to uradio vozač 56 na stanici 1012 Kneževac, preskočio stanicu, neko od putnika tražio da stane i samo ja potrčala i stigla! Ostalo 20 ljudi na stanici a nedelja!!!! Prijavila sam ga naravno i nikad odgovor nisam dobila naravno! Kad bi tako nešto u mojoj firmi uradio, otkaz batooo!!!
Za korišćenje dugmeta za signalizaciju potrebe izlaska iz vozila pri manjoj frekvenciji putnika bi moglo da se da za pravo, mada nisu svi upoznati kada je manja frekvencija kada bi to dugme putnici trebali da koriste.
Što je tiče dolaznih stanica,, vozač je dužan stati kada postoji i jedan putnik. Nije neophodno da mu putnik šalje bilo kakve signale.
Diskutabilno je, zbog različitih znanja i osobine putnika (a i vozača).
Biv.vozač GSP Beograd
Tako je kolega, ako vozač ne voli svoj posao neka menja posao. Posao vozača u gradskom saobraćaju je vrlo zahtevan i odgovoran. Vozaču treba da bude zadovoljstvo da putnicima učini prijatno putovanje u svakom smislu. Ima i takvih vozača, pozdrav vozač u penziji.
Za vozaca stanica je sveto pismo,on ima obavezu da udje u stanicu ili da stane na stanici bez obzira dal ima ili nema ko da udje ili izadje ,tu se sva prica zavrsava u suprotnom moze da odgovara i da bude kaznjen sto on samostalno procenjuje ko ima da udje ili izadje,jer on nema prava na ro ,stanica je svetinja pred kojom mora da stane
Koliko mi kasnimo za ostalima... pa ima dugme STOP u busu, pa kad neko zeli da izadje, pritisne to dugme i vozacu dodje signal. Zasto to normalno funkcionise u svim drugim drzavama samo kod nas sve mora komplikovano? Ima bezobraznih vozaca ali nije ni njima lako. A niko nista ne radi da se olaksa i vozacima i putnicima. Samo treba prepisati sa zapada i pravila i nacin ponasanja i gotovo.
Upravo ovo sam i ja hteo reći.
Dugme stop za stajanje, a ko je spolja na stanici neka mahne vozaču kao da zaustavlja taksi.
Ako ovo možemo da poštujemo u inostranstvu i da takav sistem hvalimo, zašto kod nas to ne bi valjalo, a opet se žalimo na postojeći sistem?
U pravu si. Treba prepisati sa zapada To sto si naveo, tamo na zapadu nema. Svako vozilo javnog saobracaja (bus,tramvaj, podzemna...) , duzno je uci u stanicu posto postoji red voznje I ukoliko je dosao koji minut ranije, duzan je sacekati svoje tacno vreme polaska, posto je tako i ispisano na svakom stajalistu. Putnici koji ulaze u prevoz mozda bas toga trenutka izlaze iz drugog prevoza I tako vezu liniju, jer opste je poznato da se cesto moraju vezati dve pa i tri linije kako bi stigao na odrediste na vreme. Karta je kupljena, duznost vozaca je da ispostuje I tu kartu I svakog putnika . Tako je bar ovde, u NEMACKOJ. Po njima mozes vreme regulusati, razlika u dolasku I polasku sa stanice je u nekoliko sekundi, nikada minut I vise.
Većina tih dugmadi za stop je neispravno, a jedan deo i potpuno odvaljen. Zašto putnik da se oslanja na to da li će vozaču stići signal ili ne i da li će mu ovaj preskočiti stanicu. Postoji red vožnje, postoje stanice, postohi obaveza da se stane na svakoj stanici, vozačima je to posao i tu dolazi tačka.
Bg
Ajde sto ne staju. Ima onih koji krenu sa pocetne stanice, kao pokvaren autobus. I na pola puta otvori vrata i kupi putnike.. Licno se uverila..
Podelite komentar
Хранислав
@Bg
То је такозвано "убрзавање". Отправник возило убрзава да би се вратило у туражу.. тј да не би више каснило из ко зна ког разлога
Podelite komentar
Sasa
U Nemackoj ako Taster ne pritisnes vozis se do sledeće stanice ,a taj Sekretiarijat za saobracaj nezna da napravi turazne tablice.
Podelite komentar
Ej
@Sasa
Aj ne lazi kakav taster,staje na svakom svom stajalistu imao putnika ili nemao nikog
Podelite komentar
Milan
Linija 706 je ekspresna linija
Podelite komentar
milan
Smanjite broj krugova,povecajte turaze i plate pa cemo stajati i na svakoj banderi ako treba
Podelite komentar
Ivan
Što da staje vozač ako niko ne ulazi,a svi sede u busu.Meni je to normalno puno puta mahnem vozaču da produži ako nije moj bus da uđem.Što to kažnjavati pa i vozači su ljudi.Što ne kaže koliko puta ljudima otvore vrata kada krenu.
Podelite komentar
Bajker
Moze da voze kako hoce… vozaca nema ! Nesmemu ni da mu daju otkaz.
Podelite komentar
Sven
Ovde u Švedsku mora da se pritisne STOP taster, inače cepamo brate.
Podelite komentar
D:)
Meni je to uradio vozač 56 na stanici 1012 Kneževac, preskočio stanicu, neko od putnika tražio da stane i samo ja potrčala i stigla! Ostalo 20 ljudi na stanici a nedelja!!!! Prijavila sam ga naravno i nikad odgovor nisam dobila naravno! Kad bi tako nešto u mojoj firmi uradio, otkaz batooo!!!
Podelite komentar
Dak
@D:)
Kolika je tvoja plata u toj firmi za otkaz. Jer takvih poput tebe ima na svakom cosku. Ali vozaca nema i moze im se😃
Podelite komentar
Hahahaha
@D:)
Docekace i oni dan kada ce vozila automatski da idu pa nece trebati vozac za autobus.Onda ce da kukaju samo tako za poslom.Zivi bili pa videli.
Podelite komentar
Danilo
U Barseloni, ako stojiš na stanici i ne mahneš da stane, a u autobusu niko nije stisnuo dugme stop, autobus će samo proći.
Podelite komentar
Ej
@Danilo
Nismo mi Barselona.
Podelite komentar
Cash®
Za korišćenje dugmeta za signalizaciju potrebe izlaska iz vozila pri manjoj frekvenciji putnika bi moglo da se da za pravo, mada nisu svi upoznati kada je manja frekvencija kada bi to dugme putnici trebali da koriste. Što je tiče dolaznih stanica,, vozač je dužan stati kada postoji i jedan putnik. Nije neophodno da mu putnik šalje bilo kakve signale. Diskutabilno je, zbog različitih znanja i osobine putnika (a i vozača). Biv.vozač GSP Beograd
Podelite komentar
Rhoi
@Cash®
Tako je kolega, ako vozač ne voli svoj posao neka menja posao. Posao vozača u gradskom saobraćaju je vrlo zahtevan i odgovoran. Vozaču treba da bude zadovoljstvo da putnicima učini prijatno putovanje u svakom smislu. Ima i takvih vozača, pozdrav vozač u penziji.
Podelite komentar
DARKO 100%
Za vozaca stanica je sveto pismo,on ima obavezu da udje u stanicu ili da stane na stanici bez obzira dal ima ili nema ko da udje ili izadje ,tu se sva prica zavrsava u suprotnom moze da odgovara i da bude kaznjen sto on samostalno procenjuje ko ima da udje ili izadje,jer on nema prava na ro ,stanica je svetinja pred kojom mora da stane
Podelite komentar
Putnik
@DARKO 100%
To ti je isto kao kad bi konobar isao da usluzi prazan sto, sto da ide kad nema nikog, ni ja ne bi stajao.
Podelite komentar
Mrki
Danas,umasto da skrene u Kirovljevu ,vozač 85, nastavio pravo Pozeskom,pa se vraćao unazad,nastao je opsti haos !!!
Podelite komentar
Slot
Koliko mi kasnimo za ostalima... pa ima dugme STOP u busu, pa kad neko zeli da izadje, pritisne to dugme i vozacu dodje signal. Zasto to normalno funkcionise u svim drugim drzavama samo kod nas sve mora komplikovano? Ima bezobraznih vozaca ali nije ni njima lako. A niko nista ne radi da se olaksa i vozacima i putnicima. Samo treba prepisati sa zapada i pravila i nacin ponasanja i gotovo.
Podelite komentar
HardCase
@Slot
Upravo ovo sam i ja hteo reći. Dugme stop za stajanje, a ko je spolja na stanici neka mahne vozaču kao da zaustavlja taksi. Ako ovo možemo da poštujemo u inostranstvu i da takav sistem hvalimo, zašto kod nas to ne bi valjalo, a opet se žalimo na postojeći sistem?
Podelite komentar
DukaTenja
@Slot
U pravu si. Treba prepisati sa zapada To sto si naveo, tamo na zapadu nema. Svako vozilo javnog saobracaja (bus,tramvaj, podzemna...) , duzno je uci u stanicu posto postoji red voznje I ukoliko je dosao koji minut ranije, duzan je sacekati svoje tacno vreme polaska, posto je tako i ispisano na svakom stajalistu. Putnici koji ulaze u prevoz mozda bas toga trenutka izlaze iz drugog prevoza I tako vezu liniju, jer opste je poznato da se cesto moraju vezati dve pa i tri linije kako bi stigao na odrediste na vreme. Karta je kupljena, duznost vozaca je da ispostuje I tu kartu I svakog putnika . Tako je bar ovde, u NEMACKOJ. Po njima mozes vreme regulusati, razlika u dolasku I polasku sa stanice je u nekoliko sekundi, nikada minut I vise.
Podelite komentar
Endokin
@Slot
Većina tih dugmadi za stop je neispravno, a jedan deo i potpuno odvaljen. Zašto putnik da se oslanja na to da li će vozaču stići signal ili ne i da li će mu ovaj preskočiti stanicu. Postoji red vožnje, postoje stanice, postohi obaveza da se stane na svakoj stanici, vozačima je to posao i tu dolazi tačka.
Podelite komentar