Privatno obezbeđenje u prevozu ima pravo da legitimiše 3 vrste putnika: Koga neće smeti da "diraju"?

 

Komentari

  • Second hand

    3. jul 2021 | 23:27

    Kad ce angazovati agenciju za ciscenje da bi se vozili u normalnim uslovima?!?

  • Deki

    3. jul 2021 | 14:18

    privatno obezbeđenje može da legitimiše samo unutar objekta koji štiti, što nije slučaj sa ovim obezbeđenjem jer štiti kontrolu a ne sam autobus!!! Štaviše nisu angažovani od strane GSP već privatne firme koja samo obavlja inspekciju karata.

  • bobi

    3. jul 2021 | 11:39

    A na svakoj stanici da bude policajac.

  • Hoce hoce

    3. jul 2021 | 08:54

    Mogu da me legitimisu samo vakcinisani. Ovi drugi da mi ne prilaze.

  • Геџа

    3. jul 2021 | 07:39

    Немате ви затвора колико сте направили сиротиње боље смрт него ваш слуга и роб

  • Skorpion

    3. jul 2021 | 07:23

    Svude u svetu sa kontrolom za katre ide i obezbedenje i ima pravo da te legitimise

  • Nenad

    3. jul 2021 | 07:22

    Zašto recimo ne rade psihološku procenu ljudi koje zapošljavaju u bus plusu da ne bi dolazilo do problema, pa čekaj komunalna policija sad i ove gorile, pa oni su rešili da biju narod .. Svi znamo kako će se to odraziti na nas narod ugasicemo ih i pre nego što počnu.. :)

  • GP

    3. jul 2021 | 06:31

    Privatno obezbedjenje nema pravo nikog da legitimise i. Bice ovde problema i to zescih.

  • zeljko

    3. jul 2021 | 04:42

    Samo u Srbiji...neplatis kartu dobijas batine...

  • No no

    3. jul 2021 | 04:16

    Sve cemo doziveti,pa i ovo.Jos im fali da im daju i elektro sokove za neposlusne putnike,ili lisice da ih odmah vezu za sipku da ne beze.To ce zaziveti dan-dva kao i onda ono maltretiranje na koja se vrata ulazi i izlazi.

  • Hoho

    3. jul 2021 | 03:13

    Pa najbolje da podele po zonama obezbedjenja Turskih haraclija.Jednu zonu nek drze Partizanovi navijaci,a drugu Zvezdini.I sigurno da ce i vozaci placati kartu.

  • Haha

    3. jul 2021 | 03:00

    Pa ovo je za Lazu.Ko normalan moze da poveruje u ovaj tekst.Kao da ga pisala Turska firma licno.Cuj,celavac koji nocu obezbedjuje klubove,danju ce da deli cuske i legitimise putnike po autobusima gsp-a.Pa to treba videti i doziveti stvarno.

  • Ivan

    3. jul 2021 | 02:07

    Znaci njima licencu izdaje MUP Srbije pa oni po njihovoj prici automatski dobijaju status sluzbenog lica koji moze da vrsi legitimaciju gradjana? Moze ali malo sutra. To je totalno protivzakonito ali ce im ovo proci jer nadlezni organi koji bi trebali da se sada obrate javnosti i kazu da li je to legalno ili nije cute i tim precutkivanjem im daju odobrenje da rade sta hoce. Slicno kao i parking servis koji svakodnevno krsi zakon podizanjem vozila sa mesta gde vozila ne blokiraju i ne ometaju saobracaj vec selektivno podizu tamo gde nema znaka za parking i tako opravdavaju svoje nelegalne radnje.

  • Miki

    3. jul 2021 | 02:02

    Šta je sad ovo, Veljina ekipa pere biografiju?

  • Gnu

    2. jul 2021 | 23:54

    Legitimasnje lica mogu da kao ovlašćenje po Zakonu o Policiji Republike Srbije vrše samo ovlašćena službena lica odnosno pripadnici MUP-A, Vojne policije, BIA, VBA i niko više.

    • 3. jul 2021 | 01:44

      ya

      @Gnu

      Da,da... samo kad si u autobusu to ne vazi... procitaj tekst ... Ako hoces mukte da se vozis , moraces da se legitimises i dobijes zasluzenu kaznu ...

    • 3. jul 2021 | 05:23

      Miki

      @Gnu

      Nisi upoznat sa zakonom o privatnom obezbeđenju,...

    • 3. jul 2021 | 08:05

      Oni

      @Gnu

      Lepi si napisao zakoni o policiji a ovde je zakon o drugima kijima se daje ovlascenje po zakonu a nisu policija

    • 3. jul 2021 | 20:16

      Endokin

      @Gnu

      Druze, ne moze nikome drugom da se da ovlascenje da legitimise i tu dolazi tacka. To je protivustavno.

  • filip019

    2. jul 2021 | 22:56

    od svih tih pretnji kao i do sada bacanje prašine u oči....jednostavno mogu me zamoliti da napustim autobus ukoliko se utvrdi da sam neipravan putnik, nemam ili neću da pokažem kartu, verovatno mogli bi d me spreće ukoliko uništavam,oštećujem vozilo, te ukoliko se suprostavim mogu pozvati ovlašćena službena lica, pripadnike Mup-a na dalje delovanje istih....sve je to analogno obezbeđenju banaka,prodavnica,itd....

  • Zoran

    2. jul 2021 | 22:55

    Da. Ali samo ako im daš ličnu kartu. U suprotnom te moraju pustiti, jer namaju pravo da te zadržavaju. To bi bilo protiv pravno lišavanje slobode.

  • Lalala

    2. jul 2021 | 22:40

    2011. "Ukinucemo bus plus" :)))

    • 3. jul 2021 | 00:02

      Da

      @Lalala

      Da, lagali su u predizbornoj kampanji. Uvode svoje batinaše.

    • 3. jul 2021 | 01:48

      ya

      @Lalala

      Uvode batinase , da bi ti platio uslugu koju koristis ?? Idi peske i ostavi se pametovanja ...

  • Prcc

    2. jul 2021 | 22:32

    Paravojne formacije kontrolisu srbiju i sire viruse

  • Rade

    2. jul 2021 | 21:41

    Po svim gradovima ima švercera u gradskom prevozu, ali vi beograđani ga preteraste. 90% ne plaća kartu i još se žale kada klima ne radi. Pa kako da se održavaju ta vozila i sa kojim pravom se bunite i napadate kontrolore? Boli me stojko za vaše minuse treba da uđe policija i bije svakoga ko se pravi pametan.

    • 2. jul 2021 | 21:50

      MP

      @Rade

      Kada bi se manje zavlačile ruke u budžet grada, prevoz bi bio jeftiniji, bolji, plaćalo bi 90% ljudi. Odraše nas, svi radovi su bar 80% skuplji, nego što jesu, a kvalitet "dok majstori odu". Ima para u budžetu, ali za miljenike, lažne subvencije ...

    • 2. jul 2021 | 22:56

      E moj ti..

      @Rade

      Da to ide za autobuse,pa i da se placa. Ovako da stavljam pare nekom Turcinu u dzep nisam blesava.

    • 3. jul 2021 | 03:02

      Hoho

      @Rade

      Rade,ti si mlogo bre "pametan".Idi prosipaj svoje teorije po Turkistanu malo.

  • Vlaja

    2. jul 2021 | 21:32

    Po kom osnovu u nekim privatnim firmama radnicima uplacuju za prevoz samo na osnovu radnih dana u proteklom mesecu a traze racun kojim je placen ceo iznos mesecne karte??

  • Nenad

    2. jul 2021 | 21:26

    Prvo minimalac mora da bude preko 500eur.Plus da svi dobiju ceo iznos prevoza.Cena prevoza da se smanji i tada će svi plaćati prevoz a švercera neće biti i neće trebati nikakva kontrola,tako se radi u organizovanim državama a ne sila i prisila time samo se stvara još gora situacija.

    • 3. jul 2021 | 07:01

      Nikola

      @Nenad

      Idi u prodavnicu i kaži kako ti je mnogo 50din za veknu hleba... A i nešto je bajata... I ko zna ko sve na njoj zarađuje... Ali ti ćeš je ipak uzeti. I danas i sutra i prekosutra, i uzimaćeš je besplatno dok god ti ne kažeš da je cena OK, isto kao i kvalitet... Pa ti, i tebi slični to nikada neće reći. Znači uvek besplatno! Znači anarhija, pa to ne može!!! Karte su, gotovo u celoj Srbiji SKUPLJE nego u Beogradu, ni u jednom gradu nemate autobus na par minuta, kao ovde. Klima, nekada radi, nekada ne radi... Ali, ako niko ne plaća, ne znam kako očekujem da sve bude u fulu... Evo, okrenite situaciju, plaćate 3 meseca, pa ako se ništa ne popravi, vi i dalje, terajte po svom...

  • To

    2. jul 2021 | 21:21

    Znači da su autobusi u vlasništvu privatnog lica, čim ih obezbeđuje privatno obezbeđenje, privatna država...

    • 3. jul 2021 | 01:53

      ya

      @To

      Nije privatna drzava , nego kompanija. Tebi jos nisu javili da je komunizam propao i da moras platiti kartu kada se vozis.. ?

  • .i?

    2. jul 2021 | 21:06

    Kad neko neće da se legitimiše onu biju?

    • 2. jul 2021 | 21:55

      XXXL

      @.i?

      I treba da biju. Što se ponaša kao da je iznad zakona

  • Miloš Ilić

    2. jul 2021 | 20:51

    Po zakonu samo četiri "firme" mogu da vas legitimišu: MUP, BIA, Komunalna milicija i u slučaju ratnog stanja Vojna policija koja u tom slučaju preuzima neka ovlašćenja civilne policije i toeto.

    • 2. jul 2021 | 20:59

      Marija

      @Miloš Ilić

      Miloše, potpuno tačno!

    • 2. jul 2021 | 21:20

      Vladan

      @Miloš Ilić

      Nažalost nije tačno. Promenili su Zakon o privatnom obezbeđenju i sada službenici obezbeđenja u objektu koji štite i prilikom poslova zaštite imaju ovlašćenja gotovo kao Komunalna milicija (čak i proveru identiteta, vezivanje, upotrebu gasnog spreja itd) . Neverovatno ali ko ne veruje nek pročita zakon.

    • 2. jul 2021 | 21:28

      Miloš Ilić

      @Miloš Ilić

      Poštovani Vladane, to su objekti koji oni štite plus prevoz novca. Na ulici, parku, izletištu ili u busu oni su civili kao nas dvojica. Toliko.

    • 2. jul 2021 | 22:00

      Ivan

      @Miloš Ilić

      Komunalci nemaju prava da legitimisu,pored ovih jos mogu i salteruse u banci,inace ne daju novac 😉

    • 2. jul 2021 | 23:31

      Miloš Ilić

      @Miloš Ilić

      Poštovani Ivane, Komunalna milicija ima pravo da te legitimiše ako napraviš neki komunalni prekršaj. Mislio si na to da nemaju pravo ako setaš ulicom i ništa ne radiš, i tu si u pravu. Naravno, samo ako si u prekršaju i toeto.

    • 4. jul 2021 | 00:01

      Aca

      @Miloš Ilić

      Neplaćanje karte nije prekršaj ni po jednom zakonu, tako da i u tom slučaju nemaju ovlašćenje legitimisanja lica.

    • 5. jul 2021 | 00:03

      Dragan

      @Miloš Ilić

      Jeste prekrsaj cudi me iskreno da imas celo pravo u glavi a ne znas osnovnu tacku zbog cega se sve ovo i uvodi. Komunalna ima pravo da legitimise ali nema pravo da privodi u slucaju kada je moguce utvrditi identitet

  • Hoki

    2. jul 2021 | 20:39

    Nemojte da idete u kladionice i da pusite nego platite kartu...

    • 2. jul 2021 | 20:54

      @Hoki

      @Hoki

      Kladioničari voze besna kola, ne voze se prevozom. Mučni glavom ko se vozi prevozom. Oni koji nemaju/moraju. Prevoz je postao socijalna kazegorija.

    • 2. jul 2021 | 21:05

      Fox

      @Hoki

      😂😂😂

  • Policija

    2. jul 2021 | 20:38

    Srbija postala prava policijska drzava stezu li stezu jadno i bedno

  • Jovana

    2. jul 2021 | 20:37

    Platite kartu i nema problema... Sta se odmah bunite. Pa ne ide autobus na vodu.. U Evropi se zna kulturni svet placa kartu i ni njima se ne placa ali kultura mora da postoji.. Ides biciklom ako nemas para za bus...

    • 2. jul 2021 | 20:57

      @ j Ovan a

      @Jovana

      U Evropi se kuturan svet kulturno vozi. Ne sede jedni drugima na glavi, prevoz je tačan u minut, tek metroi, da ne dužim... 26 god sam se vozio prevozom u Nemačkoj.

    • 2. jul 2021 | 21:06

      Fox

      @Jovana

      Plaćam redovno kartu, ali ovo nije normalno

    • 2. jul 2021 | 22:10

      Beclija

      @Jovana

      U Evropi stignem za 10 min metroum svuda,ne kuvam se po guzvi satima

  • Уки

    2. jul 2021 | 20:06

    СРАМОТА

  • ...

    2. jul 2021 | 19:56

    Uglavnom će biti zaposleni u obezbeđenju aktivni članovi koji misle da su zaštićeni. Ispoljavaće agresiju i kada ubiju nekog putnika pitanje je da li će odgovarati

    • 2. jul 2021 | 20:58

      @....

      @...

      Tačno. Kao oni komunalci koji su ubili prodavca lubenica na vidikovačkoj pijaci. Nismo čuli da su kažnjeni.

  • Ivan

    2. jul 2021 | 19:49

    Ja cu da kazem da nemam licnu i sta onda? Ne moze mi nista, jel ce da me bije?

    • 2. jul 2021 | 19:52

      Fox

      @Ivan

      Onda će da krene iživljavanje, vezivanje, ograničavanje slobode kretanja, udarci...

    • 2. jul 2021 | 21:21

      Vladan

      @Ivan

      Zadržaće te do dolaska Komunalne milicije

    • 2. jul 2021 | 21:32

      Ivan

      @Ivan

      Pokazacu komunalcima, jel ce oni da mi pisu kaznu za kartu? Ne mogu. Ne smeju ni da im daju moju licnu kartu bez moje dozvole

    • 3. jul 2021 | 07:06

      Goran

      @Ivan

      Pa onda ćeš biti kažnjen i zbog neposedovanja/nenošenja LK...

  • Map

    2. jul 2021 | 19:44

    Kakvo privatno obezbedjenje,ja radim u jednom i molim Boga da mi u smeni sve protekne u redu a da se izlazem i s nekim imam probleme za minimalac nema sanse i jos nam ne placaju ni nocni,ni rad nedeljom,ni naknadu za topli obrok i izlagati se moze samo onaj ko se pozdravio sa pameti

    • 2. jul 2021 | 20:33

      Fil

      @Map

      Biće takvih..

    • 2. jul 2021 | 20:43

      Filip

      @Map

      Ko tebe zaposli u obezbedjenju samo da znam da spavas i provedes vreme i prvog trčis na bankomat... ti bi kod mene čupao metlice i kopao kukuruz..

  • Bg

    2. jul 2021 | 19:28

    Napraviće velike proteste ako nam uvedu ovu paravojsku.

    • 2. jul 2021 | 19:35

      dejan

      @Bg

      a ko ce to napraviti ... pa zakonom o parnicnom postupku i promenom ustava oni je prakticno legalizuju .... neces moci da tuzis ... prosto kostace .... iako mozda oni nece biti u pravu .... niti imati ovlascenja za to sto rade .... trebali ste izaci na protest advokata za pocetak

    • 3. jul 2021 | 02:01

      ya

      @Bg

      kakva paravojska ako platis kartu i legalan si putnik ?? Ili ti mislis da ne platis kartu i da se vozis na tudj racun , pa ti to nesto smeta ??

  • Osnovna ideja je

    2. jul 2021 | 19:22

    Da ta "nečija" firma uzme debele pare nizašta, lepo ste se setili👏👏👏 Banana država!

  • Marija

    2. jul 2021 | 19:21

    Koliko će se "naprednih" botića zaposliti? Žutaći nam ostaviše u amanet nepotrebne komunalce. Ovi će nam ostaviti paravojsku (po Ustavu ovo ne sme da postoji)... I jedni i drugi pozapošljavaše svoje polupismene batinaše, a godišnje nam 60000 mladih, vrednih odlazi u svet. Beže deca, sve im je jasno.

  • dejan

    2. jul 2021 | 19:21

    a sta ako nemas dokumenta ... koja on prava ima da te zadrzi ... ako krenes da bezis sta ce onda .... morace da im povecaju ovlascenja .... ali ovo je prvi korak .... za pocetak gradjani moraju da progutaju da postoje

    • 2. jul 2021 | 21:50

      Crni

      @dejan

      Tih prava na koje MUP ima eksluzivno pravo tesko da ce nekom ustupiti iz dva razloga jer nije vlastan da ta prava prepusta drugo mora se izmeniti zakon. Trrece ko je lud da se odrice stecenih ili kako god prava u korist nekog treceg i to dobrovoljno. Mala verovatnoca

  • Eeee Srbende...

    2. jul 2021 | 19:15

    Ponasate se k'o čopor divljaka. Niste izasli iz svog brloga ali vidim najbolje znate sta se i kako desava po svetu. Sram vas bilo bre. Svi s**u kako nam prevoz ne valja a niko nece kartu da plati. I treba da ima obezbedjenje. Ne moze se ponašati kako ko hoce. Svakoga ko mece da plati treba izbaciti iz prevoza i kazniti pa cemo da vidimo kako možete svi da platite. Pokusajte da ne platite kartu u Evropi pa cete se lepo provesti. Cccccc

    • 2. jul 2021 | 19:28

      Omladinc

      @Eeee Srbende...

      Evo ja recimo nikada nisam placao taj bus plus i nikad u zivotu necu, sad sam u toj evropi a ni ovde ne placam kartu za prevoz i nemoj da pricas gluposti kao da vesaju zbog toga ko nema kartu... a kad budu plate kao u evropi onda mozes da spominjes sto neko ne kupuje kartu kod nas. Drzava bukvalno nista ne daje ljudima u njoj pa ni gradski prevoz to je ccccc

    • 2. jul 2021 | 19:33

      dejan

      @Eeee Srbende...

      jesi cuo za 50 nijansi sive .... ajde sto si ti za onu crvenu sobu ... nego sto to plati kartu nije crno ili belo .... voze se ljudi koji nemaju posao .... i odakle da plati .... kako da ode na intervju za posao ..... voze se ljudi koji imaju posao al rade za iznose od kojih im jedva za hranu ostane ..... i odakle onda oni da plate .... treba dati par hiljada za mesecnu kartu .... treba opteretiti poslodavca za prevoz zaposlenih ..... niko iz obesti ne izbegava da plati kartu .....osim toga ako ensto platis valjda ocekujes i neki kvalitet usluge ..... ovde su vozila kao krompir da transportuju ......

    • 2. jul 2021 | 19:39

      Grifon

      @Eeee Srbende...

      Da li u toj tvojoj Evropi prevoz košta 10% od plate?!?! Samo mi to odgovori??? Koliki se sećam u Nemačkoj je mesečna bila oko 50e a minimlna plata nije bila ispod 1200-1500. Pa veruj mi kada bi i ovde bio taj odnos( u procentima)svi bi kupili mesečnu kartu .

    • 2. jul 2021 | 19:44

      Fox

      @Eeee Srbende...

      Bolje bi ti bilo da odeš kod čike u belom na pregled

    • 2. jul 2021 | 19:52

      Www

      @Eeee Srbende...

      U evropi u minut stiže prevoz, klima... Sendvičaru

  • Vosa

    2. jul 2021 | 19:14

    Prave smo ovce ovo je samo jos jedan nacin pranje para cuj tu to obezbedjenje, plus ima pravo da legitimise ma ajde samo doci, zavrsice kao izraelac u gazi

  • JS

    2. jul 2021 | 19:12

    Sa pištoljima će da dele lravdu? Strani državljani na radu u Srbiji i aju sva prava?

  • KM Bg

    2. jul 2021 | 19:11

    Uvek sam se pitala zašto diskriminišu rome, na rasnoj osnovi. U prevozu grupa roma, kontrolori prođu pored njih kao da ne pistoje. Zašto? I oni su naši građani

    • 2. jul 2021 | 19:45

      Fox

      @KM Bg

      Pošto su Romi zaštićeni onda ćemo početi da se izjašnjavamo svi da smo Romi

  • Bane

    2. jul 2021 | 19:11

    Dno dna,ovaj pocinje polako da pravi i privatnu vojsku,svi ce oni biti jednog dana na mitinzima kao obezbedjenje,al nece mu ni oni pomoci kad se digne kuka i motika

  • ...

    2. jul 2021 | 19:05

    Skupe karte,još nema posla,odakle da plaćamo tolike bre.

    • 2. jul 2021 | 19:44

      Laloš

      @...

      @,,, kote tera da živiš u Bgd, idi u selo nema Busa kupi magare ili Bajs

  • Karta

    2. jul 2021 | 19:05

    Nije mi jasno, kako da neko udje u gradski prevoz bez karte? Svi koji se voze, treba da ih imaju. U svim drzavama sveta iole normalnim je tako. Omogucite svakom da kupi, da je pristojna cena...u Bg se vozi bar 80 - 90 % ljudi koji nemaju kartu. Zasto se voze? Zato sto znaju da gruba rec ili izmisljotina razloga koje kakvih, otera kontrolu i ti prolaze, a o Romima i da ne pricamo... Uzas, nekultura na svakom koraku...a sve radi socijalnog mira. To nigde nema ni u Tunguziji i Nedodjiji.

  • Petar

    2. jul 2021 | 19:03

    Bravo!

  • NAROD

    2. jul 2021 | 19:01

    Cekamo vas

  • Zar je bitno

    2. jul 2021 | 18:58

    Po zakonu samo policija ima pravo da traži dokumenta na uvid i to ako se pozove na clan zakona po kom ta dokumenta traži tj ako je lice učinilo prekršaj ili krivicno delo, pa po tom članu zakona se i traži dokument. Zašto pišete laži da neko ima pravo da traži dokumenta???

    • 2. jul 2021 | 20:40

      Koki

      @Zar je bitno

      Ima ko ima licencu da ti trazi licnu kartu i da te privede ako pravis probleme.. Posle te preuzima policija...

  • DARKO 100%

    2. jul 2021 | 18:56

    I gradjani ako se udruže ,mogu da imaju svoje privatno obezbedjenje,tako bice situacijagde ce biti kom opanci kom obojci,ide se predaleko, u stvari to govori o haoticnom drustvu i sistemu

  • Bgd

    2. jul 2021 | 18:52

    Ajde da vidim ko ce da me legitimise u autobusu!

    • 2. jul 2021 | 21:24

      Vladan

      @Bgd

      Druže, ti čim se voziš autobusom znači da si banana, može da ti radi ko šta hoće.

  • Kole

    2. jul 2021 | 18:49

    Kojim putem idemo? Prvo komunalna, sada i privatna obezbeđenja, šta je sledeće?

    • 2. jul 2021 | 18:58

      Sledeće

      @Kole

      Logori. Mada ih vec ima u domovima za decu i odrasle ometene u razvoju. Užas!!

  • Au

    2. jul 2021 | 18:49

    Traze djavola,bice tuce svaki dan.

  • Batanis

    2. jul 2021 | 18:48

    "Kentkart Southes Europa", "Profi Team Plus" i na kom jeziku će ovi da komuniciraju s putnicima?

    • 2. jul 2021 | 19:04

      Marija

      @Batanis

      Očekujem na kineskom ili arapskom. Uglavnom smo njima prodati.

    • 2. jul 2021 | 19:18

      Žorž

      @Batanis

      Opušteno ljudi, svi će oni srpski da pricaju, verovatno sinčić ili prijatelj od nekog našeg političara to drži, moraju pare da se operu...

  • Brat od tetke

    2. jul 2021 | 18:44

    Po zakonu zna se ko ima pravo da trazi licnu kartu, a to sigurbo nije privatno obezbedjenje! Zato sam i otisao tano gde se postuje zakon!

    • 2. jul 2021 | 19:12

      Dex

      @Brat od tetke

      Pojma nemas. U obavezi si da se legitimises po Zakonu o privatnom obezbedjenju. U slucaju da odbijes imaju ovlascenje da uz sredstva prinude /fizicka snaga, vezivanje/ zadrze te do dolaska Policije.

    • 2. jul 2021 | 19:48

      Fox

      @Brat od tetke

      Ako imaju pravo da vezuju narod, biće posle sačekuša tih istih iz obezbeđenja kada se budu vraćali kućama, a možda se narod bude svetio njihovim porodicama

  • Rile

    2. jul 2021 | 18:43

    Demonstriranje sile od strane vodecih se nastavlja iz dana u dan. Mislite o tome.

  • Kiki

    2. jul 2021 | 18:40

    Vi što živite u Bg počnite da plaćate karte

  • Milan

    2. jul 2021 | 18:39

    Samo neko nasilje tuče obezbedjenja policija prtnje za srbe,a za migrante ce biti dzabe sve njih niko ne sme da dira pošto nose oružije!

    • 2. jul 2021 | 18:48

      PRC

      @Milan

      To su omladinci naprednih sa kojima će naseljavati Srbiju i njih niko ne sme da dira.

    • 2. jul 2021 | 19:06

      MP

      @Milan

      Ne samo zato sto nose oruzje. Vec je vodja predlozio da nam budu zetovi za cerke...

  • Aca

    2. jul 2021 | 18:37

    Privatno obezbeđenje nema pravo da traži ličnu kartu, niti da ograničava slobodu kretanja i da vrši agresiju. Pretvaramo se u Koreju

  • .

    2. jul 2021 | 18:36

    Moraju promeniti ustav po sadašnjem legitimisanje može izvršiti OSL ovlašćeno službeno lice.

  • momcilo

    2. jul 2021 | 18:35

    Neka mi samo pridju,😉lep cu im docek prirediti😉😉😉

    • 2. jul 2021 | 19:09

      @Momčilo

      @momcilo

      Ako si visok, krupan, tetoviran...neće ti prići. Gledala sam kako prolaze pored takvih i maltretiraju devojke, žene (ispod 65god), itd. Takvima ne prilaze.

    • 2. jul 2021 | 19:49

      Fox

      @momcilo

      I ako si ćelav neće ti prići

  • Haaaa

    2. jul 2021 | 18:33

    Ovo samo ima u Srbiji.

  • Bilde

    2. jul 2021 | 18:33

    Bice batina😁

  • mika

    2. jul 2021 | 18:33

    Koga ce bre oni da legitimisu,lica koja nemaju ni obicnu srednju skolu,ce nekoga da legitimisu,bolje bi vam bilo da 🤫🤫🤫🤫

  • Zlatka

    2. jul 2021 | 18:33

    Prave stres ljudima koji nemaju možda da plate kartu. A ovi gore što su pokrali na stotine hiljada evra -e njih niko ne sme da legitimiše!

  • Banda

    2. jul 2021 | 18:31

    Paravojne formacije, sve ih je više a čuvaju čak i policiju. Kažu da ih ima preko 20.000 a kada se malo istrazi vidi se da su u vlasništvu pojedinih aktivnih političara. Istražite malo novinari pa proverite.

    • 3. jul 2021 | 02:21

      ya

      @Banda

      Paravojna formacija kada treba da se plati karta .... :) hahahahah.... Beogradzani , zar je dotle doslo .... ?

    • 3. jul 2021 | 09:54

      Fox

      @Banda

      Ya je zaboravio da popije terapiju

  • goran

    2. jul 2021 | 18:31

    Izazivaju sudbunu ovim gestom😕

  • SRBIN

    2. jul 2021 | 18:30

    JADAN OVAJ NAROD SA OVOM VLASCU...GDE JE VISE KRAJ DA MI JE SAMO ZNATI...FTO DA LEGITIMISE OBICNOG COVEKA ZATO STO...U VECINI SLUCAJEVA NEMA DA PLATI KARTU OD 150 DINARA ALI BI IMAO DA PLATI OD 20 DINARA...I UMESTO DA SNIZE CENE KARATA PA DA PLACA 90% GRADJANA ONI UVODE FTO...PRIVATNO OBEZBEDJENJE DA NATERAJU BEDNIKA DA PLATI KARTU ILI DA IDE PESKE...STRASNO...STRASNO...STRASNO...

    • 3. jul 2021 | 02:29

      ya

      @SRBIN

      Karta 20 din. ?? Pa onda nemoj da kukas , nego kupi autobus i vozi po toj ceni ... Kuda uopste ide covek ako nema da plati kartu za prevoz ? Mislim zaista , gde ces ako nemas 150 din . u dzepu ? Ili ih imas ali smatras da ne moras da das pa ti je sad problem posto ces ipak morati ?

  • Ja

    2. jul 2021 | 18:30

    Ko sme da uzme isprave sem sluzbenog lica mupa

  • vladan

    2. jul 2021 | 18:30

    Samo zaostravaju situaciju ovim gestom,sto ce im se obiti ZESTOKO o glavu🤔🤔🤔🤔

  • Sara

    2. jul 2021 | 18:29

    Neka nas maltretiraju dodatno ... sto da bude normalno...samo pretnje ... bitbo je da sw o Ritopeku cutalo a babe sto prodaju cvece na kutiji u aps.! Fuj

  • Juuu

    2. jul 2021 | 18:29

    E tek ima njih da biju...

  • jovan

    2. jul 2021 | 18:28

    Ala cemo da tepamo kontrolore zajedno sa onima sto im cuvaju guzice😂😂😂😂

  • hogar

    2. jul 2021 | 18:28

    tek ce sada biti sou....

  • Kikii

    2. jul 2021 | 18:27

    Neće smeti da legitimišu ROME,el su zaštićeni ko beli medvedi,a nama nek je Bog u pomoći,,,,

  • Acs

    2. jul 2021 | 18:24

    Ko sve danas u eri radikala ima pravo da trazi l.k.

  • Fox

    2. jul 2021 | 18:24

    Pošto ste obezbedili da kontrolori imaju privatno obezbeđenje tek će sada da budu bahati i da napadaju putnike ili da namerno izazivaju incidente, tek će sada biti haosa.

  • Milan

    2. jul 2021 | 18:24

    FTO prema Zakonu o FTO ima pravo da legitimise lice koje ulazi ili izlazi iz sticenog objekta, ili u slucaju kada se ugorzava sticeno lice u ovom slucaju kontrolora. Ukoliko putnik ne zeli da da na uvid kartu ili licnu kartu kontroloru i ako ne ugrozava kontrolora, obezbedjenje nema pravo da ga legitimise. I u slucaju da obezbedjenju date licnu kartu isti nema prava da da na uvid kontroloru. U tom slucaju moze se tuziti firma za obezbedjenje zbog neovlascenog davanja licnih podataka trecem licu bez odobrenja.

    • 2. jul 2021 | 18:34

      Endokin

      @Milan

      Ne postoji zakon koji dozvoljava bilo kome osim MUP-u da legitimise gradjane i tu dolazi tacka.

    • 2. jul 2021 | 18:35

      Dane

      @Milan

      Potpuno tacno.Lice koje na ovaj nacin bude legitimisano , treba da podnese tuzbu nadleznome sudu .

    • 2. jul 2021 | 19:25

      dejan

      @Milan

      po novom zakonu neces moci da podneses tuzbu bez da imas mnogo vise para no sto treba za kartu ....

    • 2. jul 2021 | 19:50

      Fox

      @Milan

      Sve je lepo smišljeno, ne možemo da tuđimo jer nemamo pare za tužbe a oni mogu da nas jašu kako žele

    • 2. jul 2021 | 19:57

      Fox

      @Milan

      *tužimo

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA