≫
Sudar autobusa u Beogradu, povređene četiri osobe: Oba vozača i dve putnice žale se na bolove
≫
Tramvajske linije su zbog ove nesreće obustavljene u delu od Slavije do Autokomande
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Z
Malo neka se neko pozabavi koliko ti vozaci autobusa rade, 6 dana nedeljno i po mnogo sati. A vrucine i nehumani uslovi rada u vozilima starim i bez klime. Putnik se vozi nekoliko minuta u takvom vozili a taj vozac provede i po 8h radeci u takvim uslovima. O tome neka neko razmisili i ispita to.
Bole
Dobri su naši vozači GSP
Naj
Svaki dan u saobracaju gledam sta rade vozaci autobusa!Za njh ne postoje saobracajni znaci, pesacki prelazi,ogranicenje brzine....ali najgore je sto crveno svetlo za njih ne postoji!Samo gas!