Kamion zaglavljen u Beogradu, vozio ulicom širokom za jedan auto: Da li su oni odgovorni za gužve?
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
DEYVI
A sta je taj "profesionalac" tražio uskim ulicama!? Ima li oči!? Ko sve danas vozi!
Pera
Drazava ... vlast .. opstinari Pogledajte put od Obrenovackog puta skretanje za Zeleznik do Save . Niklo je milion kvadrata poslovnog prostora . I svi su magacine stavili do ulice. Kad stigne kamion ne može ni da skrene stoiji na putu . A o trotoarima i ljudima koji treba da dodju na posao da ne govorim Nema reda nikakvog. Za mito svi rade kako hoce ., Regulaciona linija ne postoji , Putni prilaz , trotoari ... Puteve prekopava kako ko i gde hoće . E to je Srbija ... hteli mi to da priznamo ili ne
Bojan
Nije problem sto je covek usao ovde,bice veliki problem ako nema gde da okrene,posto obicno vlasnici robe kojima dovozis kazu,ih bre ulazili su i veci kamioni,znaci ne pravi guvu kamion i vozac,vec vlasnik robe,koji nece da plati vise malih kamiona nego jedan veliki,e vlasnika treba kazniti.