"Japanci" na ulicama Beograda postali "punoletni", da li je ovo poslednja godina njihovog rada?
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Vidan Stanković
Samo kada više nema autobusa sa drvenim sedištima.
Hahah
Za narod tada rekli jedno a uradili skroz nesto njima isplatljivo drugo
tanja
Sećam se tih autobusa kda su tek došli, bili su na liniji 26, milina se bilo voziti njima jer su po ugovoru morali uvek biti čisti, o udobnosti vožnje da ne pričam, tada je izgledalo da ovaj grad i život u njemu idu na bolje.