"Japanci" na ulicama Beograda postali "punoletni", da li je ovo poslednja godina njihovog rada?

   ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Goks
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Vidan Stanković

    10. decembar 2021 | 18:32

    Samo kada više nema autobusa sa drvenim sedištima.

  • Hahah

    19. maj 2021 | 07:00

    Za narod tada rekli jedno a uradili skroz nesto njima isplatljivo drugo

  • tanja

    18. maj 2021 | 23:44

    Sećam se tih autobusa kda su tek došli, bili su na liniji 26, milina se bilo voziti njima jer su po ugovoru morali uvek biti čisti, o udobnosti vožnje da ne pričam, tada je izgledalo da ovaj grad i život u njemu idu na bolje.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA