Vlasnici puštaju pse da trče gde se deca igraju, iako je pored park za njih: Kazne do 20.000 dinara

 

Komentari

  • Gledajte

    19. april 2021 | 14:37

    Upravo sada sa prozora gledam dva momka sa opasnim psima kako sede u ograđenm dečjem igralištu. Zovem komunalnu policiju Zemun, veza se prekine čim zazvoni. Vičem da idu odatle, oni mi prete. Ima li ko da zavede red???

  • A. P

    19. april 2021 | 10:00

    Kad je jak mraz. Kaze se macka i mis spavaju zajedno.

  • MS

    19. april 2021 | 09:49

    Dajte vise, decji park, park za pse... A cije je izvinite ono izmedju? Pa moja generacija se bavila spasavanjem kuca, maca, golubova, jezeva, a vi bre tu vasu decu pravite na debile, i od buba mare se boje. Nas su ucili da zivimo sa drugim zivim bicima, a razmislite cemu vi ucite decu, kad vam smeta da prodje pas. Svi takvi roditelji ce stvoriti male retardirane i iskrivljene debilcice koji se plase svega, samo ne igrice sa tableta. Opustite se malo, ucite decu da vole zivotinje...

    • 19. april 2021 | 10:23

      rokavele

      @MS

      da frende samo sto u nase vreme nije bilo minskog polja od tolko borbenih pasa!ja sam dete sa sela bilo je pasa da sam svako isao pomaziti dok jednog dana nisam susreo staforda..jedva zivu glavu izvukoh!tako da ovo sto ti pricas moglo je 80tih pa i 90tih..al bome sve kasnije sve vise argentinskih doga,pa rotvajler,pa pitbul,pa staford..pa nije to ugrize te vucjak pa te pusti..ovo ide do kraja!ali verujem duboko da samo losi ljudi vole ovakav tip pasa..neznam nijednog ok coveka a da ima staforda itd od navedenih!!

    • 20. april 2021 | 19:18

      Mirjana🍀

      @MS

      To je to bravo za komentar a za minuse sta reci opisani su u predzadnjem redu

    • 18. mart 2023 | 09:49

      Kosovka

      @MS

      Bravo, tačno tako! Sad štene da prodje kao da je krokodil. Skaču na klupe kada ga vide.

  • A. P

    19. april 2021 | 09:35

    Lovacki gonici su naj obuceniji i naj poslusniji. Nikom ne smetaju. Oni imaju slobodu kretanja u prirodi. Kod njih se samo cuje pesma kada su na datom zadatku. Lepo je cuti kada oni se oglase u planinama.

  • Justicia

    19. april 2021 | 09:30

    Tacno je...vlasnici pasa koji svoje ljubimce vode pustene, ne mare za strah dece i ljudi...Imala sam probleme i sa takvim ljudima i sa njihovim psima. Imam psa, vodim ga uvek na povocu, ali ne mogu kontrolisati tudjeg nebazdarenog psa koji skace i na mene i na mog psa. Kod mene u kraju ih je bilo mnogo vise, ali sam neke uspela da uteram u red: sad setaju svoje ljubimce po propisu i nemamo probleme. Ima i bahatih koji i dalje teraju svoje. Zvala sam komunalce, ali oni dodju u vreme kada nema pasa, pa kazu da nisu videli pse bez povoca. Nije svako duzan da razume vasu ljubav prema psu, niti da voli vaseg psa. Svako ko ima psa, duzan je da vodi racuna da njegov pas ne napravi stetu i da ne povredi drugog psa ili coveka (dete).

    • 19. april 2021 | 10:50

      Duca

      @Justicia

      Roditelji kućnih ljubimaca se ponašaju prema ostalim( bez ljubimaca) kao anti vakseri prema vakcinisanima,robustno i nevaspitano.

  • Seljak

    19. april 2021 | 09:16

    Ja ne razumem takav problem. Kod mene u dvoristu ima krava , koza, ovaca, zivine, kucica i macica, a i dece. Svi u dvoristu. Vi bi Beogradjani vrisnuli da vidite takvu scenu.

  • Toni

    19. april 2021 | 09:14

    Ovde na zapadu seta jedan sa dzukcem ko tele opasne rase I to bez povodca pored decijeg igralista po faci je nas neki neodgovoran posle vidim njegovu sestru ili devojky ona isto tako ide sa njim I upozorio sam je da cu je prijaviti policiji ako jos jednom vidim moze I mog francuza da napadne poce nesto da se buni a ja uzmem mobilni I fotografisem dzukca ja moga ne pustam iz povodca samo u slucajevima da nista nema u ramaku od pola kilometra jer su ovde livade I asvaltirani putevi zbog poljoprivrednih masina tako da je raj za setnju kako sa ljubimcima tako I pesaciti ili dzogirati.

  • Невена

    19. april 2021 | 08:56

    То је одраз крајње бахатоси и некултуре власника истих... и такве треба новчано кажњавати а бити много ригорознији када су у питању несавјесни власници јако агресивних и непредвидљивих раса које бих лично забранила цивилима...

  • ajs

    19. april 2021 | 08:44

    Otkako su počeli da se slave rodjendani psima, sa sve tortom i svećicama, da se oblače itd, od tada je sve krenulo nizbrdo i odavno nam treba meteor da nas resetuje!

    • 19. april 2021 | 08:56

      Haha

      @ajs

      Ja nekako vidim da od kada je covek odlucio da odlucuje o svemu sve je otislo stvarno dodjavola tako da cu se sloziti sa meteorom

  • Moralni pigmej

    19. april 2021 | 08:43

    Najveći problem su oni "vlasnici" koji kupe psa za dete, da se dete igra, a to dete ima 3-4 godine. Onda pas odraste, nije više štene i onda postane nezanimljiv. Ne izvodi se u šetnju, ne trči i onda taj pas postaje pasivno agresivan. Kupujte psa detetu kad je odraslo i kada aktivno može da učestvuje u brizi o njemu.

  • Dejan

    19. april 2021 | 08:18

    Veoma cesta pojava je da dve tri majke puste decu da se igraju u tim ogradjenim prostorima za pse jer ne mogu da odu daleko dok one sede na klupi unutar toga i druze se sa ostalim majkama. Tako da pls nemojte misliti da ste bogin dani zato sto imate decu.

  • ime

    19. april 2021 | 07:54

    Cemu sluze ti cipovi u psima? Zasto komunalci ne nose citace i kad vide coveka u prekrsaju samoSlikaju i kazna stize na kucnu adresu. Jer ako ga zaustave i traze lk, on kao jaooo nisam poneo, pa huska psa na komunalca i slicno. Ovako samo slika psa bez korpe, pustenog psa gde ne sme ili npr kako je obavio nuzdu i nije pokupio, ocita cip i kaznu posalje kao kaznu za parking pa neka se posle nerviraju i deru na ukucanr, ali svakako ce morati da plate u nekom trenutku 😉 kad ih npr vrate sa granice zbog neplacene kazne

  • Đorđe

    19. april 2021 | 07:53

    Ograđeno igralište za decu, uglavnom za tenis i odbojku, od ranog jutra gospođe sa kučićima i cigarama unutra vrše nuždu i bacaju pikavce, preko dana njihovi muževi i deca sa kerovima, dakle posla za komunalnu policiju svaki dan!!!

  • Elektra

    19. april 2021 | 07:22

    Nije stvar ni u tome da li su psi opasni ili umiljati nego od silnih kucecih izmeta nemozes da pustis dete da ide po travi,o trotoarima da ne pricam.Svaka susa hoce psa ali za njim neskuplja g....

    • 19. april 2021 | 08:57

      X

      @Elektra

      A inače drugog djubreta nema pa ti je pseći izmet najveći problem. Bačene maske, pikavci, kese od čipsa, ispljuvci, to ti ništa ne smeta???

    • 21. april 2021 | 01:26

      Lenjin

      @Elektra

      Nisu ni deca za svakoga , nekima po svim prirodnim zakonima bi to trebalo biti onemoguceno ...

  • PS

    19. april 2021 | 07:04

    Ista stvar i u parku kod hale Pionir.

  • Kg

    19. april 2021 | 06:55

    U Kragujevcu ista slika, samo parkova za pse nema. Svako drugi ima psa, svaki treći vodi bez povodca i korpe, samo čekam da ce napasti mene ili dete. I uvek ona ista reč vlasnika, neće ono, mirno je.

  • Raša

    19. april 2021 | 06:35

    Prostor i propisi postoje. Da li se poštuju? Takođe, krenite Krunskom pešice, nagazne na skoro svakom koraku.

  • Marko

    19. april 2021 | 05:44

    Glasam za ono malo cistoce na zelenoj povrsini gde dete moze da sedne na travu a ne u pseci izmet. Park kod Vukovog spomenika se apsolutno sveo na pseci izmet iako ne pripada parkovima za zivotinje.. U tom slucaju bar da je ogradjen prostor za decu,kao primer Juznog bulevara. Tuzno ali realno,da parkove sa prostirkama gde se deca igraju na travi mozemo samo u filmovima da gledamo!

  • A. P

    19. april 2021 | 03:07

    Ovo je slika i prilika. Kaki smo ljudi. Upravu je bio pokojni patrijarh Pavle. Kada je rekao Budimo ljudi.

  • Petar

    19. april 2021 | 01:09

    Ma dzabe cela prica kada nema kazni, koja je poenta iznos kazne ako je niko ne napise i naplati.

  • Džontra

    19. april 2021 | 00:45

    Problem je do vlasnika I to u 95% slučajeva...nije ni bitno koja je rasa psa u pitanju,ako ga ne vaspitaš lepo,džaba sve. Ali kako god da se okrene,ovo sa zakonima I uskraćivanju prava pasa je realno boleština,al nema veze...još malo pa će I nama da određuju krug gde možemo da se šetamo I to je to...

  • Pravila!

    19. april 2021 | 00:18

    Postoje pravila za vozace, policiju, vojsku...za ljude postoje pravila, ali psi su iznad toga za njih nema pravila, ali ne zato sto se oni pitaju, nego zbog vlasnika.

  • Primer

    18. april 2021 | 23:47

    Stajem na pesacki, zena prolazi, ja krecem, ona se okrece pocinje da vristi i udara po kolima. U prvi mah sam pomislio da nisam video dete za malo da umrem. A ona seta nekog maltezera i pustila da ide 10m za njom. Sreca kuce je bilo izmedju tockova i dobro je, ali sam njoj j.... sve po spisku.

  • Saša

    18. april 2021 | 22:40

    Pravda za decu! Vratite nam parkove!

  • Nina

    18. april 2021 | 22:16

    Imala sam psa,sada imam dete.Ucim ga da ne izazova druge zivotinje (bilo koje vrste) da zna da se ponasa,i da ide svojim putem. Nikada ga nijedna zivotinja nije napala. Naucite decu kako da se ponasaju. I naravno pazim jer uvek ima neodgovornih vlasnika. Poenta je,ne mozete zatvarati zivotinje,ucutkivati ljude (na bilo kojoj poziciji) jer se vase malo plasi. Pripremite dete za put a ne put za dete. Ako se plase deca i toliko brinete,nemojte ih voditi u zooloski vrt. I da,deca nemaju urodjeni strah od zivotinja,sticu ga vremenom,kada gledaju u roditelje.

    • 18. april 2021 | 22:42

      Volim pse, ali vise decu.

      @Nina

      Imao sam psa, a sada imam decu! Ne plasim se, ali ne diram tudje pse, jer ih ne poznajem, tako ucim i svoju decu. Nemam problem sa vlasnicima psa koji znaju da setaju psa (10% zna). Imam problem sa bezobraznim vlasnicima koji misle da put pripada njima i njihovim psima, jer puste pse po 5m od sebe i vicu nece nece ne brini, a mene ti ne iteresuju, jer necu pas koji je pre 10 sekundi njusio dupe drugog psa da njusi moje dete... Ovo sto sam napisao nece razumeti samo ti vlasnici koji tako setaju svoje pse...

    • 18. april 2021 | 22:43

      Gordana

      @Nina

      Odlično objašnjeno

    • 18. april 2021 | 22:55

      Nina

      @Nina

      Nemaš ti dete, ali imaš tri psa

    • 18. april 2021 | 23:26

      Mihailo

      @Nina

      Nina! Ne možeš uporedivati zoološki vrt sa parkovima za decu, parkovima za decu, gospođo, ne može pas u park, ne moraju sva deca da budu vaspitana kao tvoja, možda neko ne ume kao ti da vaspitava decu, u ostalom ne priča se ovde o vaspitanju, vaspitačice već o tome da psi ne mogu u parkice, gospođo draga, vaspitačice.

    • 18. april 2021 | 23:59

      Lazar

      @Nina

      A vi sto imate pse, naucite pse da ne reze, laju i trce oko male dece koja pokusavaju da se igraju u parku! Kako vas nije sramota?Psi imaju svoj prostor za pse u skoro svakom vecem parku, ako vam se ne svidja, na povodac pa trcite za njim, a mi nismo i necemo biti sluge istih takvih..

    • 19. april 2021 | 00:38

      Ne razumem tu tzv ljubav

      @Nina

      Imam pse i imam decu. Ne vidim razlog da se to razdvaja. Deca su odrasla uz pse, prohodala uz pse, sada su već odrasli ljudi. Ne razumem zašto mora da se bira. Samo to mi se ne sviđa u Vašem izlaganju. Sve ostalo se slažem, manje, više. Ne shvatam samo zašto su svi postali toliko zli da neko mora da se pravda što ima ljubimca i što mu deca odrastaju uz kućnog ljubimca. Niti mi je prihvatljivo da odustanem od psa zato što želim da imam dete. Znači, dok se ne rodi dete, dotle volim, a posle može i na ulicu?

    • 19. april 2021 | 00:48

      mima

      @Nina

      bravo nina, ucis i vaspitavas decu, da vole zivotinje, samim tim postace i dobri plemeniti ljudi

    • 19. april 2021 | 07:55

      Đura

      @Nina

      Gospođo, volite vi svog psa slobodno spavajte sa njim, kad izađete napolje korpa i povodac obavezno!

  • Mane

    18. april 2021 | 22:08

    Ja obozavam licno pse i nikad problem nisam imao. Ovo ce vise biti korisno za osobe koje ne vole pa da izmisle kako ih je neki pas napao. Deca ko deca ne znaju ili krenu da trce i onda izazivaju psa da ih napadne? Moj je maza tako da vise trebaju besni kucici da nose korpe i da distanciraju nego raseli ili bilo koji drugi pas....

    • 18. april 2021 | 22:30

      Vladimir

      @Mane

      Mali psi poput jack russela treba da su ma povocu, ali mali psi ne treba da nose korpe. Ali i mali psi su ujedljivi i zato je potreban povodac. A bez obzira na veličinu psa, treba pokupiti za svojim psom. I ne vidim koji je problem voditi psa na povocu. Kao što ne vidim koji je problem staviti psu korpu. On sa njom može i da pije vodu, može i da pojede poslasticu, ali ne može da ujede. Znači, korpa mu ne smeta. Smeta samo neodgovornim vlasnicima.

    • 18. april 2021 | 22:44

      Izvini

      @Mane

      Znaci deca nikako da ne trce, sa ih pas ne bi pojurio??? Jesi normalan?

    • 19. april 2021 | 00:11

      Marko

      @Mane

      Znaci, igralista za decu i parkove deca ne smeju da koriste, jer su kriva sto trce pa time izazivaju pse da ih napadaju!!!! Dal je moguce da tako nesto izjavite! Sramite se i vi i svi vi, koji ne znate da izvodite vase pse na povocu i ne koristite parkove za pse..

    • 19. april 2021 | 01:39

      Svasta

      @Mane

      Radi se o.parku za pse. Ako.postoji, setajte ih tamo i neka se igraju, a ne u parkove gde se igraju deca.

  • Maca

    18. april 2021 | 22:07

    Koliko mržnje prema psima strašno ne odgovara vam kad su lutalice kad su na povodcu plaše decu🤔 pitanje samo za te mame zašto učite decu da se plaše psa ili mace?

    • 18. april 2021 | 22:26

      Jelena

      @Maca

      Ovde se ne govori o napuštenim psima, nego o vlasničkim. A svaki vlasnik mora da bude odgovoran. Ako je zakon takav, onda je normalno da svi treba da se pridržavaju toga. Na stranu to kako se vaspitavaju i ne vaspitavaju deca, da li je normalno da dete vrišti od straha kada vidi psa. Na stranu sada jadni napušteni psi. Stvar je u odgovornom vlasništvu. Kada vlasnici budu bili odgovorni i pridržavali se zakona i preporuka biće manje problema za sve. A biće manje i napuštenih pasa i mačaka ( znači, kastriranje). To što se stalno priča kako su deca ugrožena, kako treba neko da ima decu, a ne pse i ostale priče, je zloupotreba dece na najstrašniji način. Jer mahom mladi roditelji od dece u parku vide samo ono šta im pokaže kamera na mobilnom telefonu. Ali, to je druga priča. Međutim, ako se vlasnici pasa ne dozovu pameti i ako ne počnu da se pridržavaju zakona, imaćemo uskoro ogroman problem. Sve je više neodgovornih vlasnika i ne želim da zbog takvih moj pas bude etiketiran samo zato što je staford ili rotvajler ili doberman ili vučjak...

    • 18. april 2021 | 22:26

      Mija

      @Maca

      Zato što sam ja skoro doživeo napad u sred bela dana, u ovoj zemlji veća prava imaju psi nego ljudi, vi maltretira pse jer je njima esto u prirodi a ne u stanu

    • 19. april 2021 | 08:20

      Dejan

      @Maca

      Ja se izuzetno plasim kada dete trci ka meni. Imam fobiju od dece!

  • Miki

    18. april 2021 | 22:05

    100.000 minimum ,a moglo bi i po koji mesec zatvora!!!

    • 19. april 2021 | 00:51

      mima

      @Miki

      od kad svet postoji, postoje i zivotinje, i ljudi i zivotinje zive zajedno, neznam u cemu je problem, ljudimu vama definitivno

  • Djole

    18. april 2021 | 22:03

    U svakom gradu su neodgovorni vlasnici pasa manje više problem. Na primer u Kragujevcu, prava je retkost videti psa sa korpom. Na povocu ih vode na ulici, da ih ne udare kola, cim se domognu parka pustaju se sa povoca ne mareci za decu i ostale posetioce parka. Komunalna milicija, ili ko je vec nadlezan za to, mogli bi lepo da popune budzet na ime kazni...

  • Ivko

    18. april 2021 | 22:02

    Imao sam neprijatnu situaciju na setalistu u bloku 45 kada je vlasnicki pas krenuo na moje dete (3) koje je imalo loptu kod sebe u rukama.. U tom trenutku ne postoji kazna jer dok dodje policija vlasnik sa psom ce otici ako nije onesposobljen... Jedino resemje je resiti i psa i vlasnika i poslati ih gde im je mesto

    • 18. april 2021 | 22:17

      Brundo

      @Ivko

      Proradili su lovacki instinkti jer malo dete izgleda kao laka meta.Psi ne napadaju malu decu u slucaju da ih smatraju delom svoje zajednice, tj. kad zive zajedno sa njima.Dosta zavisi i od rase.

  • Brundo

    18. april 2021 | 21:53

    Los gazda bez autoriteta i agresivan pas su najgora kombinacija.Postovanje kod pasa mora da se zasluzi.Oni zive po principu copora, gde gazda treba da bude Alfa.Alfu moraju da slusaju svi ostali clanovi copora.Nema neke razlike izmedju upravljanja ljudima i zivotinjama.Kako im komandujete tako ce da vas slusaju.I jedni i drugi moraju da se tretiraju strogo ali posteno.

  • Uča

    18. april 2021 | 21:53

    Vlasnici pasa dovode svoje ljubimce dvorišta škola da se istrčavaju, vrlo su kritični trenuci kada je veliki odmor ... A tek kad dete ugazi "ono nešto" pa unese na obući u učionicu eee to je priča pa nas 30 to moramo da podnosimo... ali neće oni oni su dobri i vaspitani psi😱

  • Lola

    18. april 2021 | 21:46

    Svaki pas je potencijalno opasan! Ja imam bul terijera koji nikada za svojih 6 godina nije napao ni jednog psa niti dete i čoveka! Ali zato je njega napao haski i zlatni retriver. To je dokaz da je pas agresivan ako ga tako vaspitate, i to nema veze sa rasom. Ja mog psa nikada neću da šetam sa korpom zato što se ljudi plaše, i histerične majke vrište. Ako vam smeta pređite ulicu i zaobiđite nas, jer mom psu verujte mi niste zanimljivi. Vodim ga na povodcu, i puštam ga u parkovima gde nema dece, a i tamo gde ima deca ga maze i češkaju a on to obožava, i nikad dete nije povredio. A vi osobe sa decom, prestanite da pravite od dece kukavice i vrištavce kada vide bilo kog psa koji je veći od mačke. Trebaju da znaju kako da se ponašaju u blizini pasa svakako, ali ne da krenu da histerično vrište i vi zajedno sa njima!

    • 18. april 2021 | 21:50

      Др

      @Lola

      Е, па сестро, после овог што си написала, сутра одмах у Лазу на превентивни преглед!

    • 18. april 2021 | 21:58

      C.c.c.c...

      @Lola

      Jako si bahata, ti nikada neces da setas psa bez korpe, pa kada dobijes kaznu i ti ces nositi korpu i pas... To sto tvoj pas nije nikog napao 6 godine ne znaci da nece sutra da napadne nekoga. Zato pazi sta tvrdis...

    • 18. april 2021 | 21:59

      Maca

      @Lola

      🐕‍🦺🐩Sve tačno napisano! 🐕🦮

    • 18. april 2021 | 22:10

      Miki

      @Lola

      Ovo je dokaz da vi ne poznajete pse i njihovu narav,ali ostavimo po strani vase neznanje.Zamislite ja prodjem sa detetom pored vas i vas pas ugrize moje dete i osakati ga za ceo zivot,zamislite se sad sta cu ja vama da uradim zbog mog deteta za koga ja zivim i ceo ziot posvecujem njemu?? Molite boga da ima neko u okolini da vas spasi!!!

    • 18. april 2021 | 22:15

      Lola

      @Lola

      Veruj mi uopšte nisam bahata, samo sam u vaspitanje svog psa uložila mnogo ljubavi, truda i vremena... Jer nemam psa iz dosade, ili nekih glupih razloga, već iz ljubavi. I veoma ga dobro poznajem, i veruj mi sigurno ne bih stavljala ni sebe ni njega, ni bilo kod drugog čoveka ili psa u grozan i neugodan položaj da znam da mi je pas agresivan. Ko ne voli pse, ne voli ni ljude. Imaj to na umu.

    • 18. april 2021 | 22:20

      Nina

      @Lola

      @miki Pa druze a sta cemo ako tvoje dete sutne mog psa? Mislim da ti onda treba da gledas gde ces. Dete nije krivo,kao ni pas,uce od odraslih. Moj pas je za svojih 12 godina zivota bio miran (uginuo je), doziveo je da ga pekinezer i maltezer ujedu,da ga dete sutne i stavi prst u oko. Vlasnici su dobili po glavi,jer za mene je moj pas kao dete. Lola,super si sve napisala.

    • 19. april 2021 | 07:39

      Raša

      @Lola

      Ne mora korpa, ima bato zakon za to. Nego imaš sreću da još ne sprovode. Doći će vreme, pa kad krenu kazne ima da mu vezuješ korpicu na mašnicu.

  • Brundo

    18. april 2021 | 21:33

    Ne plasite se pasa.Oni to osecaju i tek onda cete da imate problema sa njima.Kad bi sa vukovima od 50-55 kg?Da vidite koliki vuk zna da bude.To je pas na steroidima.

    • 18. april 2021 | 21:47

      Nebuloze

      @Brundo

      Vuk je divlja životinja i zver, i glupo je porediti divlje životinje sa pitomima. Za kerove i neodgovorne vlasnike nema opravdanja. A ne znam ni šta si hteo da kažeš svojim komentarom...

    • 18. april 2021 | 22:02

      Brundo

      @Brundo

      Nebuloze I pas zna da podivlja.Njegovi predatorski instinkti se drze pod kontrolom kad zivi sa ljudima.Ali zato da vidis sta se desava kad desetak pasa napravi copor.Napadaju sve redom kao ulicna banda.Zivotinje lovci ne reaguju isto na odrasle ljude i decu.Deca su u njihovim ocima lak plen jer su mala, slaba i spora.

  • Pih

    18. april 2021 | 21:23

    Koliko sam shvatio deci je zabranjeno da se krecu ulicama sa zelenom površinom i kroz park, leti do 9 a zimi do 10. Dakle škole uskladite početak nastave ako deca ne stanuju u krugu školskog dvorišta, izgleda da su nam ljubinci važniji od dece!

  • Jelena

    18. april 2021 | 21:22

    Apsolutno se slažem da treba da se kazne nesavesni vlasnici pasa. Jer zakon je da se psi moraju voditi na povocu i da određeni psi imaju korpe, a u parkićima i mnogim javnim mestima postoje znakovi za zabranu puštanja pasa ( samo slep ih ne vidi). Samo što bih ja promenila da svi veliki psi nose korpe. Ja sam vlasnik staforda, ali pas je uvek na kratkom povocu, sa korpom dok ne dođemo u park za pse, jer je jedino tamo pušten. Međutim, nije jednom pušten pas krenuo na mog psa. Sva sreća, još nijednom nije bilo ozbiljnih napada. Ali, moj pas je onesposobljen da se brani, a slobodno šetaju potencijalno agresivni psi. Osim toga, ako ja mogu da pokupim za svojim psom i mogu da se pridržavam zakona, onda može svako i tu nema opravdanja. To je samo bezobrazluk i nevaspitanje, ništa više. Inače, mog agresivnog i krvoločnog psa je napao umiljati haski koji je bio pušten i zamalo mu iskopao oko, a moj "krvolok" je tada imao samo 4 meseca. Toliko o krvolocima.

  • Zorica

    18. april 2021 | 21:20

    Slazem se sa izjavama gradjana,jer se vlasnici pasa velikih rasa ponasaju neodgovorno i pustaju pse bez povodca. Moj sin je vlasnik psa maltezera,i vodimo ga na povodcu iako je pitom i pripada grupi malih rasa. Drzimo ga jer obozavamo pse a ne iz mode kako rece neko ko ne voli ni ljude a ne pse. Vlasnike velikih pasa treba kazniti ako ne vode pse na povodcu i bez korpe.

    • 18. april 2021 | 21:29

      Jelena

      @Zorica

      I veliki i mali psi moraju da su na povocu, samo veliki psi na kraćem. Nema potrebe mali pas da se šeta slobodno. To što malom psu nije jak ugriz, ipak nije opravdanje da može da ujeda. Osim toga, pušten mali pas će da se zaleti na vezanog psa, da skoči na dete, a i da vrši nuždu gde mu padne na pamet. Vlasnici malih pasa takođe moraju da se pridržavaju zakona

    • 18. april 2021 | 21:39

      Sos

      @Zorica

      Ti mali beli slatki...napadaju velike i izazivaju ih..

  • Goran

    18. april 2021 | 21:14

    A ko naplacyje kazne? Pa niko. Izvrsna vlast 0.

    • 18. april 2021 | 22:06

      lavli maj

      @Goran

      Ah ta divna bez koristna stvorenja! pardon koristna samo njiovim vlasnicima. sumljam da će neko se seti al 20000 dinari je mala suma za kaznu. treba da ide do 200.000! i još nešto, oporezovati vlasnike sa ogromnim sumama i od tako prikupljenih sredstva finansirati čišćenje totoara, parkova, ulica, zgrada, hodnika i svega ostalog gde NJIOVI kućni (ej, kućni) ljubimci mogu da ostave ''minuli rad''. i biće frka jedno godinu dana od napuštenih bez koristnih džukela al posle toga mirna bačka. šta ja imam od tamo nekih dlakavih stvorenja kad moram dećje patike da ćistim svako veče inače uđe mi boleština u kuću.

    • 18. april 2021 | 22:15

      Vladimir

      @Goran

      Molim te, prevedi na srpski, ništa ne razumem šta si napisao.

    • 18. april 2021 | 22:51

      ŽBožić

      @Goran

      Ti što "sumljaš" ne voliš ni životinje ni ljude. Pre podne mrziš sebe, od podne ceo svet. O pismenosti da ne pričamo.

  • Veza

    18. april 2021 | 21:05

    Svako ima obaveze: 1.normalne; vlasnici da se drže propisa, roditelji da pozovu inspekciju, inspekcija da reaguje,zakonodavac da poveća kazne. 2. Nasilne; da fotografišu nesavesne vlasnike i prijave ili ih linčuju, zakonodavac da ovlasti komunalce da oduzmu psa ako nije na mestu za pse ili bez povdca i korpe za njušku. Kasno je da reagujete kada se dogodi tragedija.

  • Brk

    18. april 2021 | 21:00

    Ja imam pda koji je uvek na povocu i kad u setnji nailazimo na parkove sa decom idemo pored a ne kroz park ali evo bas danas vidim 3 momka koji su pustili Labradora,Haskija i Staforda da trce po ogromnom parku ali dobro,nije bilo dece zbog loseg vremena medutim ni meni jije sve jedno da mi ne krenu na mog psa.Naravno da psi bez nadzora a to je svaki pusten pas sa povoca i deca ne smeju ni imati priliku da dođu u direktan kontakt.

    • 18. april 2021 | 21:17

      Žorž Vea011

      @Brk

      @Nisu svi kao ti zato se i desava svasta.

  • Dusan

    18. april 2021 | 20:59

    Sad svi kao nesto setaju pse,to je vise iz mode nego sto ih vole!A ovi sto kupuju ove krvolocne pse i setaju ih,mislim da je to nedostatak m..a pa eto sa njima su hrabriji!

  • Zoki

    18. april 2021 | 20:52

    Isti problem i po Novim Sadu,svuda oseca gospoda...

  • Dejan

    18. april 2021 | 20:44

    Dodjite u Hajd park oko 12h, svakodnevno dovode pse autima iz drugih delova grada i ovde ih samo puste a oni ruke na ledja, par puta sam bio svedok napada na decu i da roditelji nisu odreagovali na vreme bilo bi tragicno, a vlasnice i vlasnici pasa na molbu da pas bude na povodcu, uzvracaju psovkama. Komunalna se ne odaziva na pozive, par puta sam zvao. Hajd park svaki dan oko podneva, dodjite i uverite se kao i park kod Topciderske zvezde ispred Nemacke skole i vojne gimnazije. Ajde ovi sa malim psima u redu aliii kada vidim staforde, pitove, nemacke ovcare, dobermane, akite pustene, jeza me hvata

  • Mihailo

    18. april 2021 | 20:38

    Svi se prave ludi, ili sam ja neupućen. Vlasnici puštaju pse da slobodno šetaju bez povodca i bez korpe, ulicama odnosno trotoarima, policija to vidi a ne reaguje. Pričam za Uzice, kažu neće, oni možda znaju da neće ali građani to neznaju, deca su u opasnosti. Postoje ljudi koji se plaše pasa, a zna se da strah kod ljudi izaziva agresivnost pasa. 20000 je mala kazna, treba da bude i do 2 miliona. Prosto, pridržavaj se pravila nećeš plaćati ništa.Neznam kako je kod drugih ali mi smo šampioni u ne sprovođenju zakona. Nije dovoljno doneti dobar zakon, treba ga sprovoditi i poštovati. Omogucite onim ljudima koji zele da žive bez straha od krvolocnih zivotinja, da žive bez trauma.Da se ne kriju na ulici od pasa. Valjda se ima na to pravo ako ne više ono bar toliko koliko se ima pravo na kućnog ljubimca. I molim vas ako je kućni ljubimac neka zaista bude kućni. Imam li pravo da se krećem onim trotoarom i onom stranom ulice kojom želim, da ne moram svaki put, pored obilazenja vozila koja nesvesni parkiraju gde stignu, da u širokom luku obilazim, pse koje vlasnici vode na povodcu bez korpe ili prelazim na drugu stranu ulice pa mi, kad se i na drugoj strani pojavi pas sa gazdom a liče da su oba opasni,dobro dođe nepropisno ili propisno parkiran automobila. Dali treba da i mi mirni građani da tražimo prava na ulici, prava za slobodno kretanje istom, a da pri tom ne strepimo od krvolocnih pasa.

  • Nena

    18. april 2021 | 20:36

    Mala deca se prepadaju i plaše i to je posledica, potom diraju sve pa ne moraju baš da nabasaju na pseći izmet u svom parku, tako da nije to pitanje da li je nečiji pas dobar ili neće on.Toga bi morali savesni vlasnici da su svesni.Ali moraju i da su svesni da oni ne mogu pouzdano znati jako će pas reagovati na nešto malo što se kreće ili trčkara pored njih.Ako nisu svesni svega toga onda su za žestoke kazne na licu mesta.S toga rasporediti komunalne policajce po parkovima.

  • M

    18. april 2021 | 20:30

    U Mirijevu veca prava imanu copori pasa no deca.Od izmeta ne mogu da potrce parkicima.Laju na sve, roditeljioraju da prate decu u korak.Vlasnici se smeskaju.

    • 18. april 2021 | 20:34

      Jedini način

      @M

      Samo finansiski šišati vlasnike dok se ne opamete

    • 18. april 2021 | 20:43

      ЗБ

      @M

      Зато што и власницима треба корпа .

  • ЗБ

    18. april 2021 | 20:28

    Не користе паркове за псе јер их тамо мало ко од света види. Немају они псе због љубави према животињама, већ уживају у погледима и реакцији околине.А посебно их пали кад виде страх код људи од крволочних раса паса које шетају без корпи и ланца. Тако је и са аутомобилима. Све је то замена за исказивање непостојеће мушкости.

  • Mirijevac

    18. april 2021 | 20:27

    Ovo nije molitva, ovo je vapaj.Ne zna se ko du gori, dzukele ili vlasnici.Na sve strane izmet po, hodmicima, liftovima parkovima za igranje dece.Slobodno se setaju. Kad hoces da zastitis dete vlaznici na nekoj dosljackoj ijekavici ti i oca i majku.Od izmeta deca nemaju gde da zgaze.Da li su po selima drzali kucice u kucama.Ovi smrde ko tvorovi. .

  • Тодорић

    18. april 2021 | 20:26

    Овде постоје паркови за псе,тачно...Али не постоје места за уградњу мозга.Наиме,како стићи до парка за псе? Телепортација? Мора се проћи део парка,до парка за псе.И то некима смета.Ето,да замолим Весића да од улаза у паркове направи ТУНЕЛЕ ЗА ПРОЛАЗ ДО ПАРКА ЗА ПСЕ,да се не би мигранти узнемиравали,или да их,не Дај Боже,пас не подсети на села из којих су дошли.

    • 18. april 2021 | 20:31

      Gagi

      @Тодорић

      Povodac i korpa, pa prolazi kuda hoćeš. Ključna reč je "prolazi", što znači bez zadržavanju sa psima u dečijim parkićima i prostorima namenjenim deci

    • 18. april 2021 | 20:39

      Vanzemaljac

      @Тодорић

      Eeee bio bih ti srecan da si sa sela 😄😄

  • Dejan

    18. april 2021 | 20:20

    Od psecih fekalija ne moze da se zivi,o lajanju nocu da ne pricamo.Doslo je vreme da veca prava imaju psi nego ljudi.Volim zivotinje,ali prosto mora da se una gde je kome mesto.A,tek kad cujem,kako se neko obrsti psu i kaze,dodji kod mame..povratio bih.

    • 18. april 2021 | 20:29

      ЗБ

      @Dejan

      Вала баш. Младе жене шетају по два,три кулова, уместо своје деце. Катастрофа.

    • 18. april 2021 | 22:22

      johann

      @Dejan

      ahaha, ima jedan negde na starom gradu živi, vidjam ga privremeno sa dve ogromne doge, veće od teleta. zamisli kad to odradi veliku nuždu, onaj lik mora lopatu da nosi sa sobom u park. u istom delu grada zivi neka devojka ili žena koja voda 3 čudovišta ne znam dal' ona nosi lopatu ili kese, sve jedno. a kad ih opomenem za ponašanja, svakakve reči čujem ali uglavnom ne razumem, samo pretpostavljen šta znače. hoću kazati da se primene europski zakoni po kojjima se plaća godišnje poreza 50 - 500 eur po glavi psa a kazne su do nešto manja od 3.000 eur za ostavljanje izmeta na javnoj površinama. i sve ok, deca se slobodno igraju po parkovima, po trotoarima se slobodo hoda, niko ne budi okolinu lajanjem...

  • Bane

    18. april 2021 | 20:17

    Ljudi imate decu ne vanzemaljce, ja imam psa i odgovaram za njega. Ako ide bez povodca znaci pas je miran i ne dira nikog. Pa Vasa deca su opasnija nego psi, sa vasim kucnim vaspitanjem ... to po selima odakle ste dosli pa drzite dzukele na lancu.

    • 18. april 2021 | 20:21

      Tokaj

      @Bane

      Klasičan odgovor jednog kerovođe! Važniji ti je pas od zdravlja dece.

    • 18. april 2021 | 20:25

      Leči se

      @Bane

      Bane bolje izrodi decu i šetaj nego te kerove

    • 18. april 2021 | 21:48

      Vm

      @Bane

      Ako ide bez povodca znači da vlasnik treba da plati kaznu i ništa drugo. Svaki miran pas može zbog nečeg da bude razdražen i da odreaguje neočekivano. Za to služi povodac.

    • 18. april 2021 | 22:53

      Gordana

      @Bane

      Apsolutno se slažem

  • Penzioner

    18. april 2021 | 20:15

    I treba kažnjavati! Deca su prioritet prioriteta, a vlasnici pasa mnogo bahati i bezobrazni. Nije ta životinja kriva što tamo trči već vlasnik koji ga tamo odvede i pustio. Udariti ih sve po džepu jer za njih ništa izgleda ne važi, ni kupljenje psećeg izmeta, povodac, korpa kod većih pasa, namerno ih vode u dečije parkiće među decu i još mnogo loših i bahatih stvari

  • lepi

    18. april 2021 | 20:15

    dodjite meni reciti nesto kad budem setao psa bez povodca i korpe

    • 18. april 2021 | 20:25

      Britva

      @lepi

      Ti si neki opasan baja ?

    • 18. april 2021 | 20:27

      jeremija

      @lepi

      Ja cu ti reci bahati covece. gde setas džulova?

    • 18. april 2021 | 20:37

      Dule

      @lepi

      Lepi ja ću ti reći i to sa zadovoljstvom, ali posle moraš menjati nadimak

    • 18. april 2021 | 21:02

      Dusan

      @lepi

      Uh nemoj,evo necemo izlaziti iz kuce koliko si opasan,ali na porukama samo,idi setaj pudlicu...

    • 19. april 2021 | 14:15

      Jeca

      @lepi

      Ti mora da si mali mops neke ministarke pa je imitiraš u bahaćenju

    • 19. april 2021 | 14:47

      Mima

      @lepi

      Ti si baš zapeo da ti se stavi korpa ,povodac i nanogica da se ne zagubiš u pet kvadrata prostora bolnice.

  • Filip

    18. april 2021 | 20:11

    Prosetajte Tasmajdanskim parkom dzukele imaju ogradjen prostor za njih, ali ih vlasnici pustaju da trce po parku

    • 18. april 2021 | 20:22

      Bole

      @Filip

      Trče i iznužduju se dok im gazde sa radošću gledaju kakva im je "kaka", i onda to komentarišu.

  • VLADA 011

    18. april 2021 | 20:10

    Pustaju ih i po skolskim dvoristima.To se mozete uveriti u Rakovici na Labudovom brdu a vrlo blizu je park samo za kucice.

  • Vm

    18. april 2021 | 20:08

    Komunalna policija mora da kaznjava vlasnike koji pustsju pse bez povoca i korpe.

  • XNXX

    18. april 2021 | 20:04

    Vise kerovi imaju prava nego ljudi. Volim ja zivotinje, ali ne mozes sa opasnim psom medju dece i jos ga pustiti da obavi veliku nuzdu i samo otici!!!

  • Pokondirene

    18. april 2021 | 20:04

    Tikve i gospodje ministarke vratite se tamo odakle ste dosli i vi sa decom i vi sa psima doslo svasta u Beograd sudar mentaliteta vecinom primitivnog

    • 18. april 2021 | 20:18

      Mama

      @Pokondirene

      Pravi beogradjani šetaju kučiće, jer oni su fensi, dok ovi što su se doselili šetaju decu, pa ti vidi ko je tu kancer društva i porodičnih vrednosti

  • Nikola Uzelac

    18. april 2021 | 20:03

    Nebrojeno puta sam video pse bez korpe i povodca na ulicama, među decom i pešacima i još češće kako vrše nuždu gde stignu, pa čak i ispred ulaza zgrada. Ali NIKAD nisam video da je bilo ko, bilo gde kažnjen zbog toga. U Beogradu vlada užasan komunalni nered po ovim pitanjima. Komunalnu policiju na interesuju ovakve "sitnice"! Ovako će da bude dok ne počnu da pljušte kazne na licu mesta.

    • 18. april 2021 | 20:09

      Lazarevac

      @Nikola Uzelac

      Isto tako. Puste ih i sa lanca kao dresirani a po zakonu korpa na njušci, strašno. Tako sam se prestravio sa sinom u u parku dok su 2 klinca šetala pse da ne mogu rečima da opišem. Strašno.

  • Peavo

    18. april 2021 | 20:02

    Pravo stanje stvari, policija, komunalci, inspekcijske službe rade po naređenju a ne po stanju stvari, dakle, danas se kažnjavaju prekoračenje brzine, pojas, ulični prodavci, ...tako rekli načelnici službi, a njima tako neko naredio... Na sve ostalo se "žmuri" i tako iz dana u dan, a izvršioci nisu ovlašćeni, i na žalost, ne umeju da misle...

  • Cc

    18. april 2021 | 19:58

    Okej je da pustis psa ako je retriver ili neki manje oasan pas ali pustiti Rotvajlera je neodgovorno.

    • 18. april 2021 | 20:02

      Iki

      @Cc

      Sta je sa korpom, zar nisu obavezne?!

    • 18. april 2021 | 20:03

      VA

      @Cc

      Po selima vukovi slobodno šetaju iako ima ljudi i dece.

    • 18. april 2021 | 20:09

      Vm

      @Cc

      Pravila su da ih svi postuju, cim pocne to proizvoljno tumacenje svi ce reci moj pas nije opasan njemu ne treb korpa.

  • er

    18. april 2021 | 19:58

    A da ne pricamo o tome da su fekalije ma sve strane,jer kod nas je normalno izvedes dzukelu napolje pustis da obavi sta ia i odes..A posle se deca igraju i sl.

    • 18. april 2021 | 20:08

      Dragan

      @er

      Bravo za komentar. Svi znaju prava za kucne ljubimce ali za njihove obaveze slabo

    • 18. april 2021 | 20:34

      Vlasnik psa

      @er

      Ja svog psa vodim na povodcu radi njegove sigurnosti ,za njim pokupim uredno kaku svaki put.Slazem se da ima vrlo neodgovornih vlasnika i treba ih kaznjavati,ali isto tako treba kaznjavati dvonožne dzukela koje oko sebe bacaju smece na sve strane, ulice, parkovi ,ulazi zgrada setalista reke...nema gde ne bacaju otpad kontejnere ne zatvaraju pa i ono malo što ih baci tamo smece vetar raznese kese papire ,mame kroz prozor bacaju decije pelene, pikavce itd.Pijandure vrse nuzdu po hodnicima zgrada parkovima i gde god stignu,narkomani ostavljaju spriceve po decijim parkovima igralistima ..tako da kad sve to sagledam lakse posnesem ako bad stanem u psecu kaku jer od nje mbogo manja ekološka steta...

  • YYY

    18. april 2021 | 19:57

    Treba ih opaliti sa 200.000 dinara, a one sto ne stavljaju kerovima korpe sa pola miliona!

  • Dixi

    18. april 2021 | 19:54

    Komunalce u parkove i da kaznjavaju i drzavni budzet za cas napunjen .Tako se uvodi red i zakon u ovoj nasoj zemlji gde ljidi sebi daju za pravo da rade sta hoce kao da je njihovo vlasnistvo.

  • Мирјана

    18. april 2021 | 19:52

    Овде на земунском кеју постоји цела псећа ливада а власници и поред тога уводе псе у ограђено дечје игралиште. Никога да их отера или казни.

  • DARKO 100%

    18. april 2021 | 19:33

    Ljudi nesvesni i nerazumni narušili su prirodni balans izmedju ljudi i zivotinja,ustinu je jako rizicno pustati opasne pse bez povodca medju decu,ako vec postoje odredjeni parkovi onda bi to i trebalo postovati a ako nema onda bi psi trebali biti na povodcu a istrcavanje odvesti psa tamo gde se niko nece naci ugrozen,a i malo mi je glupa izjava moje dete se plasi kucica,to bi trebalo pod hitno razbiti tu stigmu da dete pocne da voli kucice i da se razbije strah od malih pasica,jer i zavoleti zivotinje od malena coveka ce sutra oplemeniti da se nadje u dobrom balansu izmedju prirode i zivotinja i shvatanju kako sve u prirodi funkcionise

    • 18. april 2021 | 20:05

      Vm

      @DARKO 100%

      Svako može da vaspitava svoje dete kako misli da treba, dok to ne ugrožava druge. Ne možete vi nametati drugima da moraju da vole pse. Ali psi ne smeju da napadaju ljude.

    • 18. april 2021 | 20:17

      lepi

      @DARKO 100%

      jao kad bi tebe samo sreo negde da ti objasnim da vidim kako bi se pametan pravio

    • 18. april 2021 | 20:23

      Mama

      @DARKO 100%

      Darko, pse dovedu u dečiji park gde je mesto maloj deci a ne psima. Mora da se prvo zna gde je kome mesto i taj ima prednost

    • 18. april 2021 | 20:41

      ЗБ

      @DARKO 100%

      А где тражиш тај баланс ? У стану на 15-ом спрату ?

  • Smesno

    18. april 2021 | 19:30

    A ko kaznjava?!

  • Tt

    18. april 2021 | 19:23

    Slicno je i u parku Bele Vode.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA