Jedinstvena prodavnica na svetu otvorena u UŠĆE Shopping Centeru
Novinari su u četvrtak, na konferenciji za medije održanoj u bioskopu Cineplexx u UŠĆE Shopping Centeru prisustvovali svečanom otvaranju “PRODAVNICE REČI”. Ova jedinstvena prodavnica je prvo otvorena u Beogradu u 11 časova, a pola sata kasnije i u svetu. Naime, potpuno autentična ponuda je predstavljena prvo u ONLINE prodavnici na srpskom, a potom na platformi na engleskom jeziku. Iako se radi o online prodavnici, otvorena je u UŠĆE Shopping Centeru kao jedinstvenom mestu u Beogradu gde su posetioci u mogućnosti da uživaju, ne samo u kupovini, već i u najraznovrsnijim doživljajima, druženjima, sastancima, motivacionim govorima. Jedinstvena prodavnica u jedinstvenom šoping centru!
Pored ulaza ove čudesne prodavnice stoji tekst: “Reči su moćne. Reči mogu potpuno izmeniti životni tok. Zato je potrebno shvatiti koliko su ozbiljan proizvod. A što je najvažnije, ne postoji osoba u čijem životu ne igraju važnu ulogu. Od njih nekada zavisi uspon ili pad, pa čak i sam život.” Jedinstvena online PRODAVNICA REČI je od danas otvorena za sve posetioce na portalima: www.prodavnicareci.com i www.thewordsmarket.com
Vesna Vlatković, autor i vlasnik idejnog koncepta prodavnice predstavila je raznovrsnu ponudu, a nije izostalo iznenađenje prisutnih da je na ovom mestu moguće naručiti izradu tekstova, pisanje govora za različite prilike, pisanje poezije, pa čak i knjiga. A najluksuzniji proizvod je “magična reč” – mogućnost kupovine ne samo reči već i ideja. Napomenula je, da trenutkom kupovine, kupac postajete vlasnik reči i dobija moć da ih upotrebi. Kada su u pitanju usmene reči, Autentičan program edukacije je takođe jedinstven jer će ga, po sopstvenom programu zasnovanom na izuzetnom iskustvu, držati zvanično Najbolji PR Balkana za 2020. godinu. Trening “Uspeh u pet koraka” otvoriće put uspeha mnogim mladim menadžerima. Na pitanje o ceni proizvoda, gospođa Vlatković je odgovorila:
- U našoj prodavnici će biti skupi proizvodi. Nikada neće biti rasprodaja jer nikada nećemo umanjiti vrednost reči. Ali će zato biti poklona i darivanja i kreativne zabave sa posetiocima kroz konkurse – Reč po reč-nagrada.
Vesna Vlatković se posebno zahvalila prijateljima prodavnice koji su i pre otvaranja, vizionarski prepoznali i podržali koncept, poklonivši mu poverenje. Brendovi UŠĆE Shopping Center, A Hoteli, HSS, BeoExpo, Profit magazine, Turistički svet, Business and Luxury, E kapija, Ninamedia su ugrađeni u temelje prodavnice, a krug prijatelja će se vremenom povećavati.
Nevena Martinović, PR i Digital Menadžer UŠĆE Shopping Centera, je u svom obraćanju naglasila da je upravo UŠĆE brend prepoznat kao sinonim za kupovinu u zemlji i regionu, ali i mesto koje postavlja standarde na tržištu i gde se sve prvo desi, pa tako i otvaranje ove jedinstvene prodavnice. Takođe izrazila je i zadovoljstvo što mogu da podrže i stvaranje jednog novog brenda i požela im puno lepih i inspirativnih reči.
Specijalni gost na ovom nesvakidašnjem događaju je bila Brana Antović, vlasnik i urednik bloga Brana’s divine world, koja je od strane domaćina izabrana kao „osoba od reči“. Prepoznata je kao ličnost koja poštuje reči, u svom radu neguje autentičan stil komunikacije i odevanja, ali što je najvažnije osoba koja stoji iza svojih reči jer ima stav. U zanimljivom razgovoru koji je usledio, Brana je potvrdila da su reči zaista moćne, a njene reči su bile i ovog puta pravo osveženje za novinare.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Gužve na hrvatsko-srpskoj granici: Kilometarske kolone
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.