Voz prolazi, a rampa na pružnom prelazu u Rakovici ne radi: Mašinovođa to zna, ali vozači ne
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Kole
Obaveza svakog vozaca je da stane, bez obzira dali je rampa spustena ili podignuta i tacka.
🚄🚄🚄🚄🚄🚄🚄
Vozi Misko...😎
Željezničar
Ukoliko dodje do kvara na polubraniku pp. otpravnik vozova obavještava mašinovodju opštim nalogom 1 da u tom kilometru pp nije u funkciji,te ispred istog se ima stati,obezbojediti,a zatim nastaviti dalju vožnju. Čovjek samo radio svoj posao.