Nova zabrana skretanja ka Pančevačkom mostu: Evo gde se sve radi u Beogradu

 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Dule

    30. novembar 2020 | 16:39

    Nista nece resiti, kad svi krenu u kruzni tok koji je vec preopterecen opet ce biti guzva na iskljuvenju sa mosta jer taj isti kruzni tok nece moci da primi taj broj vozila, ali to su nasi strucnjaci iz kancelarija

  • Borčanac

    30. novembar 2020 | 15:00

    Očajan potez! Onaj koji je doneo ovu odluku blage veze nema!

  • Vaske

    30. novembar 2020 | 11:26

    Ništa tu ne postižete,samo veću gužvu i čukanja na kružnom toku. Saobraćaj u Beogradu je predvidjen za milion ljudi a nas ima duplo više. Komercijalna vozila + krševi sa zapada = kolaps

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA