Kako će izgledati trolejbuska mreža u Beogradu: Gradi se u Nemanjinoj, teku radovi na Dorćolu
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Neko iz mase
Mislim da je najbolje resenje za sada autobusi na metan jer ne zahtevaju te zice za napajanje trolejbusa pa je i manji trosak Ali trosak su one boce za metan jer metan u autobusu bi bio na 240 bara pritiska.
Чок
У нормалним земљама тролејбуси и трамваји су одавно избачени из употребе(оне мреже само праве ругло),људи користе електричне аутобусе, на свакој окретници стане на напајање и то је то..
miami
Beograd je jedini milionski grad u svetu koji prosiruje trolejbusku mrezu. Mogli bi konjsku zapregu da uvedu kqo prevoz.