Kako će izgledati trolejbuska mreža u Beogradu: Gradi se u Nemanjinoj, teku radovi na Dorćolu
Ove godine širi se trolejbuska mreža u Beogradu.
Uveliko se radi deo trolejbuske mreže koji će spojiti Slaviju i Ulicu kneza Miloša, sa skretanjem ka Takovskoj ulici. Mreža se gradi duž Nemanjine ulice, a već su izgrađene skretnice na uglu sa Kneza Miloša.
Takođe, radovi na proširenju mreže na proleće su počeli i na Dorćolu. Završen je deo mreže u Dunavskoj ulici, ali i u Venizelosovoj i Cvijićevoj. Ovaj deo mreže spojiće Dunavsku ulicu i depo sa postojećom mrećom u ulicama Cvijićevoj i Takovskoj.
Preostaje još da se izgradi i deo mreže na Dorćolu, uključujući onaj kroz Ulicu Žorža Klemansoa.
- U toku je sprovođenje procedure za produžetak ugovorenog roka izvođenja radova na izgradnji trolejbuske kontaktne mreže u funkciji terminusa u Dunavskoj ulici, a radovi će biti nastavljeni kada se za to steknu uslovi - objasnili su nam iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.
Izgradnjom mreže u Nemanjinoj ulici i na Dorćolu omogućiće se uvođenje novih ili preusmeravanje postojećih linija na budući terminus u Dunavskoj. Takođe, Dobračina ulica više neće biti jedina veza depoa i trolejbuske mreže kojim voze redovne linije. Tako će trolejbuski koji završe vožnju na Slaviji moći da stignu do depoa Nemanjinom, Kneza Miloša, Takovskom, Cvijićevom, Venizelosovom i Žorža Klemansoa.
Trolejbusi sa linija 28, 40 i 41 direktno će u saobraćaj moći da se uključe u Takovskoj ulici, umesto da koriste pristup depou kroz Dobračinu.
Naši reporteri zabeležili su kako izgledaju radovi u Nemanjinoj ulici, kao i kako su izgledali na proleće oni na Dorćolu i u Cvijićevoj. Slike možete pogledati u galeriji na početku teksta.
Sekretarijat za javni prevoz: Za sada nije planirano uvođenje novih trolejbuskih linija
- Izgradnjom ove deonice, ostvariće se veza između postojeće trolejbuske mreže koja centar grada povezuje sa pravcem prema naselju Medaković i drugim delom mreže koji povezuje Banjicu sa Zvezdarom. Na ovaj način će se omogućiti prebacivanje trolejbusa sa jedne linije na drugu, što je posebno važno u slučajevima zastoja i poremećaja u radu, kao i u slučajevima planiranih izmena zbog izvođenja radova ili održavanja pojedinih manifestacija. Napominjemo da se u oba slučaja radi o tehničkim vezama i da za sada nije planirano uvođenje novih trolejbuskih linija - kazali su u Sekretarijatu za javni prevoz.
(Telegraf.rs)
Video: Gužve na hrvatsko-srpskoj granici: Kilometarske kolone
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
miami
Beograd je jedini milionski grad u svetu koji prosiruje trolejbusku mrezu. Mogli bi konjsku zapregu da uvedu kqo prevoz.
Podelite komentar
Чок
У нормалним земљама тролејбуси и трамваји су одавно избачени из употребе(оне мреже само праве ругло),људи користе електричне аутобусе, на свакој окретници стане на напајање и то је то..
Podelite komentar
Neko iz mase
Mislim da je najbolje resenje za sada autobusi na metan jer ne zahtevaju te zice za napajanje trolejbusa pa je i manji trosak Ali trosak su one boce za metan jer metan u autobusu bi bio na 240 bara pritiska.
Podelite komentar