Kako će izgledati trolejbuska mreža u Beogradu: Gradi se u Nemanjinoj, teku radovi na Dorćolu

Ove godine širi se trolejbuska mreža u Beogradu.
Uveliko se radi deo trolejbuske mreže koji će spojiti Slaviju i Ulicu kneza Miloša, sa skretanjem ka Takovskoj ulici. Mreža se gradi duž Nemanjine ulice, a već su izgrađene skretnice na uglu sa Kneza Miloša.
Takođe, radovi na proširenju mreže na proleće su počeli i na Dorćolu. Završen je deo mreže u Dunavskoj ulici, ali i u Venizelosovoj i Cvijićevoj. Ovaj deo mreže spojiće Dunavsku ulicu i depo sa postojećom mrećom u ulicama Cvijićevoj i Takovskoj.
Preostaje još da se izgradi i deo mreže na Dorćolu, uključujući onaj kroz Ulicu Žorža Klemansoa.
- U toku je sprovođenje procedure za produžetak ugovorenog roka izvođenja radova na izgradnji trolejbuske kontaktne mreže u funkciji terminusa u Dunavskoj ulici, a radovi će biti nastavljeni kada se za to steknu uslovi - objasnili su nam iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.
Izgradnjom mreže u Nemanjinoj ulici i na Dorćolu omogućiće se uvođenje novih ili preusmeravanje postojećih linija na budući terminus u Dunavskoj. Takođe, Dobračina ulica više neće biti jedina veza depoa i trolejbuske mreže kojim voze redovne linije. Tako će trolejbuski koji završe vožnju na Slaviji moći da stignu do depoa Nemanjinom, Kneza Miloša, Takovskom, Cvijićevom, Venizelosovom i Žorža Klemansoa.
Trolejbusi sa linija 28, 40 i 41 direktno će u saobraćaj moći da se uključe u Takovskoj ulici, umesto da koriste pristup depou kroz Dobračinu.
Naši reporteri zabeležili su kako izgledaju radovi u Nemanjinoj ulici, kao i kako su izgledali na proleće oni na Dorćolu i u Cvijićevoj. Slike možete pogledati u galeriji na početku teksta.
Sekretarijat za javni prevoz: Za sada nije planirano uvođenje novih trolejbuskih linija
- Izgradnjom ove deonice, ostvariće se veza između postojeće trolejbuske mreže koja centar grada povezuje sa pravcem prema naselju Medaković i drugim delom mreže koji povezuje Banjicu sa Zvezdarom. Na ovaj način će se omogućiti prebacivanje trolejbusa sa jedne linije na drugu, što je posebno važno u slučajevima zastoja i poremećaja u radu, kao i u slučajevima planiranih izmena zbog izvođenja radova ili održavanja pojedinih manifestacija. Napominjemo da se u oba slučaja radi o tehničkim vezama i da za sada nije planirano uvođenje novih trolejbuskih linija - kazali su u Sekretarijatu za javni prevoz.
(Telegraf.rs)
Video: Ovo je snimak male Dunje minut pre nego što joj se izgubio trag
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
miami
Beograd je jedini milionski grad u svetu koji prosiruje trolejbusku mrezu. Mogli bi konjsku zapregu da uvedu kqo prevoz.
Podelite komentar
Чок
У нормалним земљама тролејбуси и трамваји су одавно избачени из употребе(оне мреже само праве ругло),људи користе електричне аутобусе, на свакој окретници стане на напајање и то је то..
Podelite komentar
Neko iz mase
Mislim da je najbolje resenje za sada autobusi na metan jer ne zahtevaju te zice za napajanje trolejbusa pa je i manji trosak Ali trosak su one boce za metan jer metan u autobusu bi bio na 240 bara pritiska.
Podelite komentar