Magazin "LiceUlice" u još jednoj akciji
Organizacija LiceUlice od svog osnivanja, 2010. godine, realizuje program direktne podrške građanima koji najteže dolaze do posla, sa ciljem njihove veće socijalne i ekonomske uključenosti.
Program se realizuje kroz više aktivnosti, a najvidljivija od njih je izdavanje magazina LiceUlice i njegova distribucija kroz mrežu uličnih prodavaca, kojima pripada polovina zarade od svakog prodatog magazina. U proteklih 10 godina organizacija je obezbedila posao i ekonomsku podršku za više od 500 pojedinaca, a distributivna mreža se konstantno širi i trenutno broji oko 120 prodavaca.
Sa novim brojem, sligla je i nova online akcija koja za cilj ima direktnu podršku prodavcima koji se zbog celekupne situacije još uvek nisu vratili na ulice u punom sastavu.
U nekoliko klikova, svako će moći da obuče plavi prepoznatljiv prsluk i kroz svoje društvene mreže pozove prijatelje i poznanike da kupe poslednje digitalno izdanje magazina, pretplate se, doniraju ili kupe majicu u internet prodavnici. Uz specijalni LiceUlice filter, čitaoci i čitateljke magazina LiceUlice moći će da pruže aktivnu podršku i postanu deo tima prodavaca, makar na kratko i to iz svoje sobe.
Kako cela Covid-19 situacija i jesen utiču na manji broj ljudi na ulicama, realni scenario je da ćete sve češće sretati prodavce magazina LiceUlice na virtuelnim trgovima, instagram ćoškovima i fejsbuk raskrsnicama. Pridružite se akciji, skinite prsluk sa profila LiceUlice i u par klikova snimite stori ili izbacite post sa pozivom za kupovinu novog 66. digitalnog izdanja.
Prodavci magazina LiceUlice biće najsrećniji kada vide vaša nasmejana lica i prepoznaju vas kao svoje kolege. Polovina zarade, kao i svaki put, ide njima.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Ogromne gužve na granici sa Hrvatskom: Kilometarske kolone
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.