≫ 

Stručnjaci potvrdili: Bus Plus tehnološki napredan sistem

 ≫ 

"Bus plus" nije samo sistem naplate, već podrazumeva i sistem monitoringa i kontrole rada svih prevoznika, kao i sistem informisanja korisnika

Komentari

  • Gsp

    15. oktobar 2020 | 12:04

    Jer ovaj slaven tica bivši generalni direktor gsp

  • Гаги

    15. oktobar 2020 | 11:30

    Увести кондуктере....више ће им се исплатити. Не треба систем, контролори, јер све то ионако кошта....

  • Crni

    15. oktobar 2020 | 09:08

    Tehnoloski mozda mada je i to pitanje jer postoji problem sa sigurnoscu identifikacije i same baze ali ostavimo po strani. Lepo zamisljeno traljava izvedba i primena po puno tacaka. Tehnicko izvodjenje je krajnje diskutabilno kao i sama primena pogotovu da neko ima monopol na uvid i kontrolu prometa odnosno naplatu a nije grad kao poslodavac.

  • Upisujem

    15. oktobar 2020 | 08:29

    Kako može vremenski ograničena karta biti korišćena kada autobusi nikada ne poštuju raspored (što zbog gužvi što zbog - može im se)

  • Стручњак ориђинале

    15. oktobar 2020 | 03:18

    Стручњаци чега ?

  • Margit

    14. oktobar 2020 | 22:53

    Ma ljudi to nije nista, pa knjige su bile pune omladine na radnim akcijama skinuti do pola sa kampovima, a mi sada vidimo svuda nesto problematicno. Pa sta ako su deca slikana do pola skinuta, ma mi smo totalno otisli u aut, sve nam smeta, ja vise kad sam u liftu ne pricam sa decom da ne kazu da sam............ Eto i ovo stvarno smesne primedbe, pa sta kad se objavi neka plaza i slicno. Ma i ti roditelji neka vode racuna o necenu drugom da im deca ne odu stranputicom, a ove bezazlene slike nece naskoditi sigurno.

  • filip019

    14. oktobar 2020 | 21:12

    kod pitanja naplate probani su mnogi modeli, ostalo je još nekoliko koji nekom ne ogovaraju pa nisu ni probani , i naravno ostao je još jedan model besplatan prevoz.....

  • hogar

    14. oktobar 2020 | 19:24

    taj sistem je los i zbog toga je povucen iz Beca pa onako u komadu uvaljan nama..da je valjao Austrijanci bi ga zadrzali..... d

    • 14. oktobar 2020 | 21:50

      Gspovac

      @hogar

      Sistem je imao velike mane još početkom 2010 godine kad je instalisan. Problem je u ttome što Dispečer nije mogao da prati autobus u realnom vremenu. On bi vozilo u slučaju potrebe našao na nekom sasvim drugom mestu, umesto tamo gde se nalazi. Dakle, praćenje saobraćaja je bio nepremostiv problem.

  • Sibin

    14. oktobar 2020 | 17:31

    Eureka,strucnjaci to na zapadu postoji u boljoj varijanti vec godinama!!!

  • Marta

    14. oktobar 2020 | 17:26

    Kako god bude, ja se svercujem.

  • Ivan

    14. oktobar 2020 | 16:42

    Pre svega, niko se ne bi zalio na Bus Plus da su okolnosti normalne. Na to mislim, zaposliti normalne ljude koji nemaju problem sa svojim zivotom pa se izivljavaju nad putnicima, dovoljno je zamoliti lepo putnika da izadje iz autobusa ako nema kucanu kartu, a ne da ga vredja, psuje i preti komunalcima u startu. Kad smo vec kod karti, cene voznje su nenormalno velike, 90 dinara za voznju je previse jer neko od putnika promeni i po nekoliko prevoza, od kuce do posla i nazad, minimum 300 dinara. Cenovnik kartica potpuno promeniti i smanjiti cene, pa ce ih onda svi kupovati. Hvalite se standardom nekim, a ne kapirate da kad god se prosek ili minimalac plate podigne, onda se brze bolje odmah podignu cene svega, veci racuni za struju i vodu i onda se opet vracamo na staro. Mi da imamo 100 000 mesecno prosecno platu vi bi podigli cene karata na 1000 dinara.

    • 14. oktobar 2020 | 17:18

      Ana

      @Ivan

      Slažem se, po meni bi bilo fer da se utvrdi jedna cena mesečne za sve kategorije, npr 1200 din. I onda bi 80% putnika kupovalo mesečne i ne bi bilo problema...

    • 14. oktobar 2020 | 17:34

      Polako bre

      @Ivan

      Karta od 90 dinara vazi 1,5 sat bez obzira koliko linija se promeni (recimo, 3 linije kod dolaska na posao) od trenutka prvog otkucavanja i pod uslovom da se svaki put ponovo otkuca (znaci jos 2 puta kod dolaska na posao u ovom primeru). Nisi razumeo, Ivane, pa pogresno zakljucujes. Moras to ozbiljnije da razmotris da ne bi pisao prazne reci.

    • 14. oktobar 2020 | 22:54

      Dron

      @Ivan

      Stiže sendvič, mortadela jer kriza je

  • Neki Tamo

    14. oktobar 2020 | 16:13

    Čiji stručnjaci?

  • Biljana

    14. oktobar 2020 | 15:18

    Bus plus treba prvo da zapošljava normalne i kulturne kontrolore....pre svakog stupanja na posao uputiti ih na psihološku proveru. Dosta više njihovog prostakluka i bahatosti.

    • 14. oktobar 2020 | 15:55

      Mirka

      @Biljana

      Bus Plus zaposljava ljude koji hoce da rade za tu platu, plus svi prolaze adekvatne procene. Takodje, vecina kontrolora je veoma ljubazna, a kada je neko stoka i nece da plati kartu, e onda su ovi ljudi neljubazani. I treba da budu takvi

    • 15. oktobar 2020 | 09:08

      Dron

      @Biljana

      Zamisli koji sklop treba da budes pa da radis taj posao. Postenije i casnije raditi u Gradskoj cistoci, a nadasve i korisnije

    • 15. oktobar 2020 | 09:15

      Crni

      @Biljana

      Mirka koliko ko bio neljubazan i bezobrazan niko tebi ili kontroloru nije dao pravo da vice ili primenjuje silu koja mu po Zakonu ne pripada, istu mozete koristiti samo ako Vas ili njih neko napadne i to samo u nuznoj odbrani i nikako drugacije. Niko od korisnika ti nije clan familije pa da uslovno imas pravo da vices ili nesto drugo uradis ma kako mislili da ste iznad ostalih. Postoji i jos jedan bitan ali nije jedini problem a to je legitimisanje tj u Zakonu o licnoj karti niko sem mupa nema pravo da me legitimise bez odobrenja koje koliko Ja znam mup nikome nije dao. Nije moguce da nizi organ dodeli nekome prava koja mu ne pripadaju sto je ozbiljno krivicno delo.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA