Sistem daljinskog grejanja Beograda u potpunosti je spreman za predstojeću grejnu sezonu, svi neophodni remontni radovi privedeni su kraju i pre predviđenog roka, tako da će funkcionalne probe sistema daljinskog grejanja početi 1. oktobra i trajati do 10. oktobra, saopštile su "Beogradske elektrane".
To znači da će više od 300.000 domaćinstava u prestonici imati stabilno i pouzdano snabdevanje toplotnom energijom tokom čitave grejne sezone, navedeno je u saopštenju.
Istaknuto je da je priprema sistema obuhvatala obimne radove na toplovodnim izvorima, toplovodnoj mreži i primarnim delovima toplotnih predajnih stanica, s obzirom da je sistem "Beogradskih elektrana" jedan od najvećih sistema za snabdevanje potrošača toplotnom energijom u Evropi sa 36 toplotnih izvora, odnosno 14 toplana i 22 kotlarnice, kao i oko 1.600 kilometara toplovodne mreže sa povratnim vodovima i više od 9.000 toplotnih predajnih stanica.
U sklopu priprema za grejnu sezonu, "Beogradske elektrane" su ugovorile snabdevanje toplotnih izvora prirodnim gasom, koji je primarni energent i koji čini 96 odsto ukupne potrošnje, a nabavljeni su i svi ostali neophodni energenti, prenosi Beta.
Kako je objašnjeno, funkcionalne probe podrazumevaju proveru rada energetskih objekata, toplana i kotlarnica, čime se uporedno proverava funkcionalnost toplovodne mreže, toplotnih predajnih stanica, a po potrebi i pojedinih grejnih instalacija, kako bi se proizvodna i distributivna postrojenja što bolje pripremila za predstojeću grejnu sezonu.
Funkcionalne probe ne podrazumevaju početak grejne sezone, odnosno isporuku toplotne energije potrošačima, navodi se u saopštenju.
Ne reklamirajte ako radijatori nisu topli
Zbog toga "Beogradske elektrane" apeluju na korisnike da ne upućuju reklamacije Dispečerskom centru – Službi za prijem reklamacija, ukoliko im radijatori nisu topli, jer se pod funkcionalnim probama podrazumeva provera rada sistema u hladnom-dinamičkom režimu, a ne u režimu zagrevanja stambenog i poslovnog prostora.
Кorisnici sistema daljinskog grejanja trebalo bi da obrate pažnju na ispravnost svojih unutrašnjih instalacija i ukoliko primete curenje vode iz instalacija, kvar prijavljuju Dispečerskom centru – Službi za prijem reklamacija pozivom na broj telefona 011/20-93-100.
(Telegraf.rs)
Video: Srbijavoz preporučuje putnicima da karte kupuju putem mobilne aplikacije
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Dr Anja
Bravo,nek samo zive beogradani,a ostali u Srbiji nek pocrkaju!!!
Podelite komentar