Bicu kontradiktoran. Ako vam je guzva vratite se kuci na selu odakle ste i doshli. I meni smeta zirih i njegova guzva ali mi lepa plata. A za po nekog starosedeoca beogradjanina ako ih i ima,, Nije ti beograd od dede ostao u nasledje pa ti smetaju pridoshlice. Da nije tih pridoshlica beograd bi imao 15 000 stanovnika i paracin bi za vas bio velegrad. Za beogradom vape samo seljaci i crnogorci. Na srecu nisam ni jedno od.
Beograd bi spasio metro. Druga stvar, zamenite automobile motorom, manje mesta zauzimaju manje gužve prave i manje zagađuju. Motor po gradu moze i zimi da se vozi, ako je neko bas zimogrožljiv, postoji javni prevoz. Biciklisticke staze takođe bi bilo jedno od rešenja, ljudi, vodite zdrav život i čuvajte vaš grad i okolinu. U Amsterdamu, centrom grada patrolraju samo taxisti, biciklisti i bajkeri. Kario koji ima 15miliona stanovnika, funkcionise bez ijednog semafora u gradu. A Beograd? Mali grad koji koji će pojesti sam sebe...
Guzve su jezive, zamislite kada idete sa decom od toga jedna beba...Cekas na auto putu kao da je ne znam sta...A gospoda izvode radove bas kad svi krecu na posao ili se vracaju.Da ne pricamo o onima koji cackaju telefon u voznji pa naprave i lancani pa onda cekaj jos jer jelte dok stigne policija i kraj napravi se cep pa se ti misli kako ces stici kuci...Skoro svaka ulica puna rupa puna neravnina rastreses ceo auto.
Beogradjani se žale na gužve a nemaju pojma šta su gužve a i to gužve sto imaju da ima neko da piše kaznu svakom drugom na putu za vožnju i gde netreba da se vozi kao sto je za ustavna traka možda se stanje i popravi
Ocigledno niste videli saobracajne guzve po evropskim gradovima,U Beogradu nema toliko guzve sto se mene tiče i ako gledamo ostale eu gradove sa slicnom broje stanovnika,eto kad se zavrsi zaobilaznica,videcete da ce biti jos manje guzve.Auto put koji prolazi kroz grad,sto je nenormalno je glavni razlog za guzvu..
Uvedite ‘Congestion’ dnevne naplate za ulazak u centralni deo grada. Uvedite ‘designated’ parking za rezidente na jednoj strani ulice a na drugoj parking za ostale gradjanje. Parking za rezidente se placa na godisnjem nivou a parking za posetioce se placa po satu po dosta skupljoj tarifi. Napravite velike parking garaze nadomak Beograda gde se naplacuje dnevna karta i obezbedite od tog parkinga besplatan (shuttle bus) autobus do centra grada na primer. Zabranite vozilima starijim od 10 godina ulazak u centar grada iz unutrasnjosti jer oni vise zagadjuju okolinu ( onu mogu da koriste velike parking nadomak grada). Uvedite cesce autobuske linije i one ciji kapaciteti su trenutno prepuni. Odgovornost je na uvodjenju efikasnih sistema od strane drzave a ne na gradjanima i na novcanom ulaganju od strane drzave iz budzeta u zavisnosti od prioriteta. Ali kod nas, nazalost, nema reagovanja ni ulaganja dok sistem ne kolapsira.
Pa kad se prave samo zgrade a putevi nista.
Cist primer je naselje stepa stepanovic gde se doselio jako veliki broj ljudi ali zato nijedna nova pristupna saobracajnica u tom delu grada nije izgradjena zato sto naravno nema gde jer je sve vec prenatrpano. Zato sto se nigde ne radi po planu, strategiji nego samo zidaj i uzimaj tal koga briga i za parkove i parking dal ima dovoljno
Evo čitam komentare i ne mogu da verujem, da niko, ali baš niko nije pomenuo rekonstrukcije ulica koje traju po godinu dana. Ulicu od 200 metara rade po nekoliko meseci. To stvara nenormalne gužve. Trenutno na Nbg kod buvljaka i na raskrsnici Milutina Milankovića. I to traje i traje. Nikog nije briga što ljudi gube sat vremena života dnevno u saobraćaju. Što se potroši 300 din. Više zbog gužvi. Na mesečnom nivou 8.000.
Semofori neuskladjeni.
10 štrajka u protestu, kod skupštine, maltretira pola grada . Malo, malo, pa zatvaraju ulice zbog maratona, pa zbog poseta, pa dan armije, pa dan policije.
Katastrofa....
Samo zidaju stanove malo malo pa nikne neka zgrada. Sve je raskopano, semafori ne sinhronizovani, rupe na sve strane, parkiraju se i staju gde ko stigne upale sva 4 i misle da onda mozes da ih preletis. Umesto da se sire ulice oni jos i suzavaju prave pesacke zone... Sta mislim da je jedino resenje bolji prevoz i jeftiniji, cuveni metro, biciklisticke staze... Urbanisticki plan, sinhronizovani semafori, kazne ozbiljne za bahato parkiranje i zaustavljanje.
Budalastina! Samo zamislite ljude koji se bave bilo kakvom vrstom sitne dostave, transporta, prevoza i koje imaju jedan ili samo nekoliko vozila a ne mogu da voze svaki dan. Takodje i gradjani koji su svoje automobile uredno registrovali, platili sve, placaju parkiranje, a ne mogu da koriste svoja kola?!
Kvalitetniji javni prevoz i pristupačnija cena.
Da semafori budu non stop zeleni za vozila, a pešaci da pritisnu dugme koje će se u roku od 30 sekundi promeniti na zeleno kao i u inostranstvu.
Rešenje je jednostavno.Uvesti carine za vožnju u užem delu grada kao Stockholm. Tablice se očitavaju i računi šalju vlasniku auta. Ako se ne plate oduzima se auto i prodaje na aukciji za troškove.Napraviti biciklističke staze i skinuti porez sa Električnih mopeda.Napraviti skupe parking kuće na obodu grada.Kraj tiraniji vozača.
Metro vredi samo za urbanistički uređen grad a ne za grad gde je gradio ko je kako i gde hteo. Sem šireg centra Beograd je jedna ogromna selendra i to više ni Bog ne uredi.
Rešenje je da za kraće relacije, vozite biciklo. Sedite Beograđani malo na bajs, pa će gužve da se smanje a ne svi gospoda u auto. Ja za duže relacije koristim auto, bajs za kraće relacije po gradu i nemam stres.
Koji bre bajs, si ti nekad bio u Beogradu? Mislim, ni ovi što voze tur de frans ne bi mogli dva dana da voze bajs po gradu. Pa to sve samo brdo do brda, ccc čuj bajs. Metro je rešenje, metro....valjda ga onomad pustili u rad, e sad što ga nema, nema veze, nećemo sad baš u sitna crevca.
Vrlo bahato i plitkoumno razmisljanje koje potezu najcesce oni ciji su roditelji i sami dosli od nekud. Samo dva pitanja: koliko generacija unazad se smatraju ti "pravi beogradjani" i ko bi onda radio poslove koji su neophodni da bi Beograd ostao metropola. Svi veliki gradovi su i nastali doseljavanjem, inace bi ostali na nivou palanke.
Ma nemoj, cela Srbija finansira taj Beograd, samo se on gradi, samo tu se ulaže, samo tu ima sve, po unutrašnjosti niti posla, niti izgradnje, niti jedne ljudske bolnice. Za moje pare ima da živim gde ja hoću i niko ne može da mi zabrani, na stranu što ja neću, ne pada mi napamet da živim u te straćare po Beogradu, ma ni da mi plate ne bi se zavuko ko sardina u konzervu samo da se nazoveo beogradjaninom. Ali podržavam svakoga ko je došao sa strane, ne obraćajte pažnju na ove što imaju ,,plavu krv" jer im je dedu Tito tu naselio pa su eto Beogradjani. Ne znam šta zamišljaš, ali si brate mnogo zatucan u mozak sa takvim razmišljanjem.
Kada bi uveli par-nepar, u roku od 15 dana svaki, ali svaki stanovnik Beograda bi kupio još jedan auto, ali sa drugim poslednjim brojem. Ne bi se Srbin odrekao auta, tačno glavu da treba da mu skineš.
Решење је да сви који нису рођени Београђани оду одавде. Због њих је тако како јесте,да само видите колико је Београд диван када "Београђани" оду кући.
Problem je što su se automobili veoma razvili, postali dostupni, dok su gradovi i putevi ostali gotovo isti kao pre 50 - 60 godina. Razvoj gradova mora ići u korak sa tehnološkom evolucijom. Postojeće ulice nije moguće povećati, ali proširenje gradova se mora planirati i tom smeru da bude mesta i za automobile, ne samo za građane koji idu peške...
Normalno da će biti gužve kad svi hoće da budu beograđani a niko nije brinuo o urbanizaciji.Tome su kumovali svi od Miloševića do ovih današnjih a na propadanje ostatka Srbije niko nije mislio. Nekada je, pamte stariji, i ostali gradovi u Srbiji su bili industriski jaki pa nije bilo potrebe za tolikim pritiskom na Beograd. Sada nema ni industrije ni poljoprivrede samo neke radionice za pakovanje kablova a od toga se ne živi. Boga mi ja se plašim se za budućnost naše omladine pod ovakvim okolnostima.
Resenje je duplo jeftinije autobuske karte i vise vozila gradskog prevoza. Uautomobilima je uglavnom jedna osoba...mnogima je komfornije da se voze svojim autom do posla i nazad za iste ili manje pare nego li Busplus karta.
za kartu imas da kupis gorivo da predjes 10-ak km, mozda i malo vise.
skoro ceo bg je u tih 10 km. ne treba da cekas , da se guras .
karte bi trebale biti besplatne , broj autobusa 3 puta veci.
kad bi se razmisljalo samo okvalitetu usluge.
ali kad potrosis litar goriva , pola das drzavi , ide im u korist da sto vise trosis.
Mislim da bi idealno tesenje bilo kad bi bivsi i sadasnji radnici urbanizma i gospoda iz saobracaja gurali automobile to bi bilo ekoloski a i svoje greske bi platili po zaslugama. Neverovatno koliko su nam glupi urbanisti i naravno politicari,niko od nih nije planirao bulevare ali jeste solitere gde im mesto nije. Zar idioti stvarno nemaju mozga? Kad srusis kucu sa 3-4 stanara i napravis zgradu sa 6-7 spratova gde da parkiras i kuda ce ta silna kola da se voze.
Da su napravili metro, koji prave 50 godina, vecina bi isti koristila za prevoz do posla i nazad. A i sto se tice GSP kada bi imali malo novije autobuse i veci broj iatih, da mozes da ga koristis a da se ne preznojis i me izguzvas, veliki broj ljudi bi ga koristio. Dakle resenje je u poboljsanju gradskog saobracaja a ne u skracivanju ljudskih prava.
Platiš polaganje vozačkog 500 evra, kupiš kola, sipaš gorivo, održavas kola.. I sad će neko tebi da odredi kad češ ta ista kola da voziš.. Aloooo eeeej?? 1973 je mogao biti donesen takav zakon jer je bilo 5 puta manje vozila.. Sad sa takvim zakonom bi samo haos napravili.. Treba da se grade putevi, da se rasterete ta mesta na kojima su najveće gužve, pa nije Beograd jedini grad u kom se suočavaju sa gužvama u saobraćaju.. Samo što u našoj zemlji od silnih lopova ne ostane ništa para za stvari kao što su putevi!
Glupost...!!!
Ja bih rekao glupost, da mi zabranite da vozim drugim danom; pa gospodo, plaćamo takse na sve i svašta, a plaćamo i gradsku vlast; zaradite svoje plate i upotrebite naš novac;a sve u cilju smanjenja gužve...!!!
Jel' treba esej,da napišem na ovu temu...!!!
Ne. Rešenje je tehnički pregled. 40% vozila ne ispunjava uslov da ga prodje a prolazi ga. Dokle? Jel treba ispravnima zabraniti vožnju svakog drugog dana zbog neispravnih? Ne biva.
A ti si neki buržuj pa se ponašaš bahato. Svi su za tebe miševi. Pa vidi,nisu svi srećnici kao ti.. I baš nisam primetio da u bgd. ima toliko loših auta,kao sto kažeš,40%. Ili smatraš da svi treba da voze auta vrednosti od par desetina hiljada €?
Voznja po propısıma bez telefona, 4 mıgavca, kontra smera ıtd. Svıma ce bıtı bolje, ljudı mısle ja znam da vozım sa telefonom ustvarı su smesnı kao ovce bez glave.
Ja mislim da bi moje dete bolje organizovalo saobraćaj od ovih takozvanih stručnjaka . Semafor na svakih 200 metara, kapiram da peru pare ali preteraše ga
..neplansko sirenje..neplanska gradnja..nedostatak parkinga..urbanisti bez mozga..sad je to teeeeeeesko ispraviti..mi kakvi smo..kad bi to uveli..imali bi svi po 2 auta..hahahahah..a i Novi Sad polako sustize BG..
Uvesti za Beograd da u strogi centar grada mogu da uđu vozila euro 5 i euro 6, a širi deo grada euro 4. Takođe, vozila na struju i gas mogu neograničeno da se kreću. Podeliti nalepnice i kontrolisati kamerama kao vinjete.40% vozila automatski otpada.
Dodatno uvesti plaćanje po danu za ulazak u uži deo grada.
Mora infrastruktura da prati sirenje grada a to se ne desava. Grad uzme pare od dozvola, izgradise se citave zgrade umesto kucica, a infrastruktura se ne siri.
BEOGRADSKI SINDIKAT-balada desidenta"Moj Beograde"
🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶
🎶🎶Da li se secas
kako bilo nam je pre
posle svega sta sad ostalo je
moj Beograde
Secam se davno
jos u Zlatnom bokalu
prvi put sam video mikrofon
staj'o na astalu
U hladu starog kestena
gde je moja draga nestala
ja urez'o sam ime
bacio prve rime
Ja sam odrast'o na pesmama
gradskih boema
i pricama alasa
kojih danas vise nema
Kalio se s' najboljima
po zadimljenim birtijama
udvarao se damama
kockao sa lihvarima
Nekad kuci srecan
nekad sve izgubio
nekad zenu grlio
nekad kaldrmu ljubio
I nisam sebi sudio
gde god bi' se probudio
bol je bio isti
s' njim sam se udruzio
Zato secanja sam skupljao
k'o oziljke da podsete
da nije uvek bilo samo
hladno i sivo
Da krv crvena k'o vino
bojila je noci
kroz odraze u casi
to su bile tvoje oci
A ja sam morao da odem
fijaker me je cekao
Beograde, zbogom
mnoge ti stvari nisam rekao
Metro, ali pravi metro koji prolazi kroz centar grada i periferiju, a ne kroz poljane. Jeftiniji gradski prevoz, cesci, prednost GSP vozilima na raskrsnicama, vise zutih traka tamo gde moze, gurati vise bicikle i el. trotinete, mi nemamo postenu biciklisticku stazu u centru Beograda, kada bi to neko iz Kopenhagena video, zapitao bi se kako su nasi urbanisti uopste zavrsili skole..
Danas je to nemoguce primeniti,povratka nam nema tamo gde smo zagazili,novi kapitalisticki poredak i privatni kapital prosto nemogu da funkcionisu na par i nepar, jer vreme je novac ,a samim tim to vuce i malog coveka u borbi za prezivljavanje
Ti bre baš kenj.. na svim vestima. Nema gde te nema. I u sportu i u politici i u kulturi.. I uvek nesto filozofiraš,pametuješ,tvrdiš bez argumenata.. Šta je bre nemoguće? Sve je moguće. Neka se trećina "beograđana" vrati na dedovinu i svima život da bude lakši,a naročito njima.
1111
Bicu kontradiktoran. Ako vam je guzva vratite se kuci na selu odakle ste i doshli. I meni smeta zirih i njegova guzva ali mi lepa plata. A za po nekog starosedeoca beogradjanina ako ih i ima,, Nije ti beograd od dede ostao u nasledje pa ti smetaju pridoshlice. Da nije tih pridoshlica beograd bi imao 15 000 stanovnika i paracin bi za vas bio velegrad. Za beogradom vape samo seljaci i crnogorci. Na srecu nisam ni jedno od.
Podelite komentar
Biker
Beograd bi spasio metro. Druga stvar, zamenite automobile motorom, manje mesta zauzimaju manje gužve prave i manje zagađuju. Motor po gradu moze i zimi da se vozi, ako je neko bas zimogrožljiv, postoji javni prevoz. Biciklisticke staze takođe bi bilo jedno od rešenja, ljudi, vodite zdrav život i čuvajte vaš grad i okolinu. U Amsterdamu, centrom grada patrolraju samo taxisti, biciklisti i bajkeri. Kario koji ima 15miliona stanovnika, funkcionise bez ijednog semafora u gradu. A Beograd? Mali grad koji koji će pojesti sam sebe...
Podelite komentar
Realni
Nek se aeljaci vrate u svoja sela. Tamo nema gužve, a i sao raćaj bi se smanjio u Beogradu za najmanje 60 %
Podelite komentar
Toni
Prenatrpan grad , beogradjana vise nema
Podelite komentar
Тодорић
Превише људи у Београду,ја отишла,неподношљиво је...
Podelite komentar
Jovanović
Na zapadu samo se sirotinja gura da zivi u gradu,gospoda zive na periferiji.
Podelite komentar
Aki
Guzve su jezive, zamislite kada idete sa decom od toga jedna beba...Cekas na auto putu kao da je ne znam sta...A gospoda izvode radove bas kad svi krecu na posao ili se vracaju.Da ne pricamo o onima koji cackaju telefon u voznji pa naprave i lancani pa onda cekaj jos jer jelte dok stigne policija i kraj napravi se cep pa se ti misli kako ces stici kuci...Skoro svaka ulica puna rupa puna neravnina rastreses ceo auto.
Podelite komentar
Zeljko
Beograd je jedna velika, haoticna selendra, izgradjena bez plana I projektaa za narednih 5 godina postace Mexico City
Podelite komentar
Veteran
Ovaj sa trotinetom najjači...
Podelite komentar
bojan
Beogradjani se žale na gužve a nemaju pojma šta su gužve a i to gužve sto imaju da ima neko da piše kaznu svakom drugom na putu za vožnju i gde netreba da se vozi kao sto je za ustavna traka možda se stanje i popravi
Podelite komentar
dr.
Ocigledno niste videli saobracajne guzve po evropskim gradovima,U Beogradu nema toliko guzve sto se mene tiče i ako gledamo ostale eu gradove sa slicnom broje stanovnika,eto kad se zavrsi zaobilaznica,videcete da ce biti jos manje guzve.Auto put koji prolazi kroz grad,sto je nenormalno je glavni razlog za guzvu..
Podelite komentar
Billy
Uvedite ‘Congestion’ dnevne naplate za ulazak u centralni deo grada. Uvedite ‘designated’ parking za rezidente na jednoj strani ulice a na drugoj parking za ostale gradjanje. Parking za rezidente se placa na godisnjem nivou a parking za posetioce se placa po satu po dosta skupljoj tarifi. Napravite velike parking garaze nadomak Beograda gde se naplacuje dnevna karta i obezbedite od tog parkinga besplatan (shuttle bus) autobus do centra grada na primer. Zabranite vozilima starijim od 10 godina ulazak u centar grada iz unutrasnjosti jer oni vise zagadjuju okolinu ( onu mogu da koriste velike parking nadomak grada). Uvedite cesce autobuske linije i one ciji kapaciteti su trenutno prepuni. Odgovornost je na uvodjenju efikasnih sistema od strane drzave a ne na gradjanima i na novcanom ulaganju od strane drzave iz budzeta u zavisnosti od prioriteta. Ali kod nas, nazalost, nema reagovanja ni ulaganja dok sistem ne kolapsira.
Podelite komentar
VOZAC
PAR NEPAR DOBRA IDEJA ALI ONDA I REGISTRACIJA NA POLA,POREZ NA POLA ...TESKO DA TO MOZE DRZAVI DA SE ISPLATI!!!
Podelite komentar
Dzoni BG
Kupim jos jedan auto i to neki krs za 200e i jedan bude paran a srugi neparan, i sta ste postigli? 🤣
Podelite komentar
Postigli smo
@Dzoni BG
Da ti voziš krš svaki drugi dan.
Podelite komentar
Marko
Pa kad se prave samo zgrade a putevi nista. Cist primer je naselje stepa stepanovic gde se doselio jako veliki broj ljudi ali zato nijedna nova pristupna saobracajnica u tom delu grada nije izgradjena zato sto naravno nema gde jer je sve vec prenatrpano. Zato sto se nigde ne radi po planu, strategiji nego samo zidaj i uzimaj tal koga briga i za parkove i parking dal ima dovoljno
Podelite komentar
Fil
Evo čitam komentare i ne mogu da verujem, da niko, ali baš niko nije pomenuo rekonstrukcije ulica koje traju po godinu dana. Ulicu od 200 metara rade po nekoliko meseci. To stvara nenormalne gužve. Trenutno na Nbg kod buvljaka i na raskrsnici Milutina Milankovića. I to traje i traje. Nikog nije briga što ljudi gube sat vremena života dnevno u saobraćaju. Što se potroši 300 din. Više zbog gužvi. Na mesečnom nivou 8.000. Semofori neuskladjeni. 10 štrajka u protestu, kod skupštine, maltretira pola grada . Malo, malo, pa zatvaraju ulice zbog maratona, pa zbog poseta, pa dan armije, pa dan policije. Katastrofa....
Podelite komentar
neko tamo
Samo zidaju stanove malo malo pa nikne neka zgrada. Sve je raskopano, semafori ne sinhronizovani, rupe na sve strane, parkiraju se i staju gde ko stigne upale sva 4 i misle da onda mozes da ih preletis. Umesto da se sire ulice oni jos i suzavaju prave pesacke zone... Sta mislim da je jedino resenje bolji prevoz i jeftiniji, cuveni metro, biciklisticke staze... Urbanisticki plan, sinhronizovani semafori, kazne ozbiljne za bahato parkiranje i zaustavljanje.
Podelite komentar
joca
Halo, sada je 2020 godina. Treba praviti, prosiravati puteve.
Podelite komentar
Jole
@joca
A da ti malo sedneš na bicikli pa polako?
Podelite komentar
iVi
Resenje bi definitivno bio metro, cak I da "opravimo" ovaj postojeci Beovoz sistem.
Podelite komentar
Ana
@iVi
Ma kakav metro bila bi karta 500 din ko bi to placao sve kod nas je cist lopovluk...
Podelite komentar
Vi
@iVi
A Mitrovicev ili kineski leteci automobil- aeromobil?
Podelite komentar
Nikodin
Koja komunjarska glupost.
Podelite komentar
Sve ludo
Aj' ne lupaj.
Podelite komentar
Vojislav
Budalastina! Samo zamislite ljude koji se bave bilo kakvom vrstom sitne dostave, transporta, prevoza i koje imaju jedan ili samo nekoliko vozila a ne mogu da voze svaki dan. Takodje i gradjani koji su svoje automobile uredno registrovali, platili sve, placaju parkiranje, a ne mogu da koriste svoja kola?!
Podelite komentar
Sibin
Pa sta bi ta gospoda radila da zive napr u Parizu???kakve bre beogradske guzve,to je smesno!!!
Podelite komentar
Nema nade
Kvalitetniji javni prevoz i pristupačnija cena. Da semafori budu non stop zeleni za vozila, a pešaci da pritisnu dugme koje će se u roku od 30 sekundi promeniti na zeleno kao i u inostranstvu.
Podelite komentar
Sizif Mučenik
Rešenje je jednostavno.Uvesti carine za vožnju u užem delu grada kao Stockholm. Tablice se očitavaju i računi šalju vlasniku auta. Ako se ne plate oduzima se auto i prodaje na aukciji za troškove.Napraviti biciklističke staze i skinuti porez sa Električnih mopeda.Napraviti skupe parking kuće na obodu grada.Kraj tiraniji vozača.
Podelite komentar
Ivan
E bas mi je zao jedno 200.000 kosovara doslo sa punim torbama para jer su im albanci omogucili sad da bolje zive i vi pricate o nekim guzvama..!
Podelite komentar
Sibin
@Ivan
Sve si u pravu a plus jos dobijaju pomoc od drzave,bruka!!!
Podelite komentar
Lana
Jeftino gorivo, pa se vozi i kurta i murta. Odmah podici cene i bice sve u redu.
Podelite komentar
Mixy
@Lana
Da, narod bas ima para kad se toliko daje za benzin. Ko ne veruje, nek se okrene oko sebe.
Podelite komentar
Sale
Dici odmah cenu goriva na 200 dinara pa ce sevsmanjiti guzve. Sve se kao nema para...
Podelite komentar
Kole
@Sale
Bas tako. Svako ima za gorivo. Ima se, moze se.
Podelite komentar
Fil
@Sale
Nemaš auto, ili si pun love? Ili si bezobrazan. Najskuplje nam gorivo u regionu. Hoćeš da nateraš ljude da idu u Bosnu po benzin?
Podelite komentar
Metro
Samo metro je resenje
Podelite komentar
NumeZ
Metro 🤔
Podelite komentar
Selo moje lepše od Pariza
@NumeZ
Metro vredi samo za urbanistički uređen grad a ne za grad gde je gradio ko je kako i gde hteo. Sem šireg centra Beograd je jedna ogromna selendra i to više ni Bog ne uredi.
Podelite komentar
Srle
Rešenje je da za kraće relacije, vozite biciklo. Sedite Beograđani malo na bajs, pa će gužve da se smanje a ne svi gospoda u auto. Ja za duže relacije koristim auto, bajs za kraće relacije po gradu i nemam stres.
Podelite komentar
Petar
@Srle
Koji bre bajs, si ti nekad bio u Beogradu? Mislim, ni ovi što voze tur de frans ne bi mogli dva dana da voze bajs po gradu. Pa to sve samo brdo do brda, ccc čuj bajs. Metro je rešenje, metro....valjda ga onomad pustili u rad, e sad što ga nema, nema veze, nećemo sad baš u sitna crevca.
Podelite komentar
Bane
To smo vec imali kod Milke Planinc !
Podelite komentar
Licemerka
Rešenje je zakupiti grobnicu na vreme.🤦♀️
Podelite komentar
Šumadinac
Rešenje je da se vrate svi tamo odakle su došli.
Podelite komentar
Vozac bolida
@Šumadinac
Vrlo bahato i plitkoumno razmisljanje koje potezu najcesce oni ciji su roditelji i sami dosli od nekud. Samo dva pitanja: koliko generacija unazad se smatraju ti "pravi beogradjani" i ko bi onda radio poslove koji su neophodni da bi Beograd ostao metropola. Svi veliki gradovi su i nastali doseljavanjem, inace bi ostali na nivou palanke.
Podelite komentar
Nikola
@Šumadinac
Bravo za komentar
Podelite komentar
Chance
@Šumadinac
Vecina ne bi ni dolazila u Bg da u svojim mestima imaju od cega da zive i gde da se zaposle.
Podelite komentar
Vuuuk
@Šumadinac
U pravu si brale....imas podrsku..samo onda bi grad bio prazan....da ne objasnjavam...
Podelite komentar
Petar
@Šumadinac
Ma nemoj, cela Srbija finansira taj Beograd, samo se on gradi, samo tu se ulaže, samo tu ima sve, po unutrašnjosti niti posla, niti izgradnje, niti jedne ljudske bolnice. Za moje pare ima da živim gde ja hoću i niko ne može da mi zabrani, na stranu što ja neću, ne pada mi napamet da živim u te straćare po Beogradu, ma ni da mi plate ne bi se zavuko ko sardina u konzervu samo da se nazoveo beogradjaninom. Ali podržavam svakoga ko je došao sa strane, ne obraćajte pažnju na ove što imaju ,,plavu krv" jer im je dedu Tito tu naselio pa su eto Beogradjani. Ne znam šta zamišljaš, ali si brate mnogo zatucan u mozak sa takvim razmišljanjem.
Podelite komentar
Pera
Kada bi uveli par-nepar, u roku od 15 dana svaki, ali svaki stanovnik Beograda bi kupio još jedan auto, ali sa drugim poslednjim brojem. Ne bi se Srbin odrekao auta, tačno glavu da treba da mu skineš.
Podelite komentar
Tika Špic
Resenje je mnogo mnogo vise biciklistickih traka i gsp vozila
Podelite komentar
Gladiator
Kako će tek da bude kada se završi Beograd na vodi. Treba 20000 ljudi tamo da se nasele. Pa tek ondak gužva. Treba 6 trake da bi se prolazilo kroz bg
Podelite komentar
Igor
Ne znam za koliko para bih pristao da radim na NBG i da zivim na primer na Medaku ili jos dalje.... Selo moje lepse od Pariza
Podelite komentar
irena
@Igor
Od Medaka do Novog Beograda 15 minuta autom!
Podelite komentar
Pera
Rešenje je litar goriva 500 din (osim za poljoprivrednike).
Podelite komentar
Mile
@Pera
Resenje je da neko pametan sredi ulice a ne da prave gondole i gluposti
Podelite komentar
nemanjic
Jeste
Podelite komentar
Бгд
Решење је да сви који нису рођени Београђани оду одавде. Због њих је тако како јесте,да само видите колико је Београд диван када "Београђани" оду кући.
Podelite komentar
Vuuk
@Бгд
Sta glumis.? Mislis da si beogradjanin od pocetka sveta?
Podelite komentar
Zz
@Бгд
Baš tako
Podelite komentar
Vanja
@Бгд
Upravo zbog tebe mi se ne ide iz Beograda. Sad bar ima dusu, a ne samo snobove.
Podelite komentar
Irena
@Бгд
Mane,idemo u zavicaj,ej Krajino moja!
Podelite komentar
Milka Rajin
@Бгд
U pravu ste, ali mora da se krene sa procesom rušenja zgrada. Da bi se spasio ostali deo Srbije, Beograd ne sme da ima više od MILION stanovnika.
Podelite komentar
Boki
Problem je što su se automobili veoma razvili, postali dostupni, dok su gradovi i putevi ostali gotovo isti kao pre 50 - 60 godina. Razvoj gradova mora ići u korak sa tehnološkom evolucijom. Postojeće ulice nije moguće povećati, ali proširenje gradova se mora planirati i tom smeru da bude mesta i za automobile, ne samo za građane koji idu peške...
Podelite komentar
Istina
U Beogradu postoje aplikacije za prevoz putnika.Nisu vidljivi, ali znacajno ucestvuju u saobracaju i povecavaju guzve!
Podelite komentar
Bhm
U selima nema gužve....svi su otisli u Beograd i Novi Sad....
Podelite komentar
Irena
@Bhm
Ali Novi Sad ima siroke bulevare,biiklisticke staze,parkige i kulturu.
Podelite komentar
Рј38
@Bhm
Зато треба само у Београду увести пар-непар......
Podelite komentar
Hajka
A staze za bicikle i el.trotinete? Nece se balkanac odvici diz'la i raspalog "njemca" pa makar crkao.
Podelite komentar
Kiza
Samo neka se vrate na selo svi koji su odande i dosli
Podelite komentar
VALJEVAC1
@Kiza
Jeste i ko ce da ostane onda u BG🤣🤣🤣
Podelite komentar
Raka penzioner
Normalno da će biti gužve kad svi hoće da budu beograđani a niko nije brinuo o urbanizaciji.Tome su kumovali svi od Miloševića do ovih današnjih a na propadanje ostatka Srbije niko nije mislio. Nekada je, pamte stariji, i ostali gradovi u Srbiji su bili industriski jaki pa nije bilo potrebe za tolikim pritiskom na Beograd. Sada nema ni industrije ni poljoprivrede samo neke radionice za pakovanje kablova a od toga se ne živi. Boga mi ja se plašim se za budućnost naše omladine pod ovakvim okolnostima.
Podelite komentar
Marko
Debilizam..
Podelite komentar
Sundjer Bob
Resenje je duplo jeftinije autobuske karte i vise vozila gradskog prevoza. Uautomobilima je uglavnom jedna osoba...mnogima je komfornije da se voze svojim autom do posla i nazad za iste ili manje pare nego li Busplus karta.
Podelite komentar
sasa
@Sundjer Bob
za kartu imas da kupis gorivo da predjes 10-ak km, mozda i malo vise. skoro ceo bg je u tih 10 km. ne treba da cekas , da se guras . karte bi trebale biti besplatne , broj autobusa 3 puta veci. kad bi se razmisljalo samo okvalitetu usluge. ali kad potrosis litar goriva , pola das drzavi , ide im u korist da sto vise trosis.
Podelite komentar
Gradjanin
Mislim da bi idealno tesenje bilo kad bi bivsi i sadasnji radnici urbanizma i gospoda iz saobracaja gurali automobile to bi bilo ekoloski a i svoje greske bi platili po zaslugama. Neverovatno koliko su nam glupi urbanisti i naravno politicari,niko od nih nije planirao bulevare ali jeste solitere gde im mesto nije. Zar idioti stvarno nemaju mozga? Kad srusis kucu sa 3-4 stanara i napravis zgradu sa 6-7 spratova gde da parkiras i kuda ce ta silna kola da se voze.
Podelite komentar
нс
@Gradjanin
Код нас пресликано!Глупи за орден!
Podelite komentar
Zvonko
Odlicno, onda i da im platimo samo 50% registracije...
Podelite komentar
Baki
Registraciju sam platio za godinu dana pa cu da vozim kad hocu a ako i uvedu par nepar nek prepolove rwgistraciju
Podelite komentar
Anja
O da, bar to, a ako moze nesto jos rigoroznije, podrzavam.
Podelite komentar
Boža zemunac
Au, a čemu ovo vodi. Da Srbija postaje Goli otok.
Podelite komentar
Vanja
Da su napravili metro, koji prave 50 godina, vecina bi isti koristila za prevoz do posla i nazad. A i sto se tice GSP kada bi imali malo novije autobuse i veci broj iatih, da mozes da ga koristis a da se ne preznojis i me izguzvas, veliki broj ljudi bi ga koristio. Dakle resenje je u poboljsanju gradskog saobracaja a ne u skracivanju ljudskih prava.
Podelite komentar
Pametniji
Platiš polaganje vozačkog 500 evra, kupiš kola, sipaš gorivo, održavas kola.. I sad će neko tebi da odredi kad češ ta ista kola da voziš.. Aloooo eeeej?? 1973 je mogao biti donesen takav zakon jer je bilo 5 puta manje vozila.. Sad sa takvim zakonom bi samo haos napravili.. Treba da se grade putevi, da se rasterete ta mesta na kojima su najveće gužve, pa nije Beograd jedini grad u kom se suočavaju sa gužvama u saobraćaju.. Samo što u našoj zemlji od silnih lopova ne ostane ništa para za stvari kao što su putevi!
Podelite komentar
Milan
Ne bi me čudilo i to da uvedu. Alo bre 21 vek
Podelite komentar
Meksa
Beogradjaniiiii što kaže Raka 😄😁😄🙂😂
Podelite komentar
kos
ceo grad su raskopali sns nesposobna nek njima zabrane da kopaju po bg i da se voze smena sto pre nepismene i pokvarene klike
Podelite komentar
Vik
Uvesti placanje za voznju kroz opterecene delove grada u vreme kada su preoptereceni. Tako se i puni budzet i resava problem.
Podelite komentar
Rea
@Vik
Nije budžet tema nego gužva!
Podelite komentar
I3
@Vik
Nigde u svetu se ne placa voznja kroz opterecene delove grada! Kakav sklop mozga moze ovakvu stvar da uopste napise?
Podelite komentar
Par ili ...
Glupost...!!! Ja bih rekao glupost, da mi zabranite da vozim drugim danom; pa gospodo, plaćamo takse na sve i svašta, a plaćamo i gradsku vlast; zaradite svoje plate i upotrebite naš novac;a sve u cilju smanjenja gužve...!!! Jel' treba esej,da napišem na ovu temu...!!!
Podelite komentar
Margo
Ima li još koje rešenje iz pra istorije!! Možemo recimo konjima do grada! 🤣🤣🤣🤣🤣
Podelite komentar
Toxi
Ja vozim po sistemu: kad imam i kad nemam (pare za gorivo).
Podelite komentar
JO
Ne. Rešenje je tehnički pregled. 40% vozila ne ispunjava uslov da ga prodje a prolazi ga. Dokle? Jel treba ispravnima zabraniti vožnju svakog drugog dana zbog neispravnih? Ne biva.
Podelite komentar
Naj
@JO
Kakav glup komentar!
Podelite komentar
Crno. Beli.
@JO
MNOGO MNOGO GLUP KOMENTAR
Podelite komentar
Baster
@JO
A ti si neki buržuj pa se ponašaš bahato. Svi su za tebe miševi. Pa vidi,nisu svi srećnici kao ti.. I baš nisam primetio da u bgd. ima toliko loših auta,kao sto kažeš,40%. Ili smatraš da svi treba da voze auta vrednosti od par desetina hiljada €?
Podelite komentar
Zakbg
Nas ste pametni, ja bez aut ne mogu da radim, naterli bi ste me da kupim jos jedan krs sa suprotnim brojem.
Podelite komentar
Leo
To je glupiranje. A to što se žale, pa život u metropoli ima i svoje mane.
Podelite komentar
Sale
Voznja po propısıma bez telefona, 4 mıgavca, kontra smera ıtd. Svıma ce bıtı bolje, ljudı mısle ja znam da vozım sa telefonom ustvarı su smesnı kao ovce bez glave.
Podelite komentar
Grga
Odlično rešenje, ekonomski procvat za taksiste, GSP, dzeparoše...
Podelite komentar
TuT
El ce onda da nam vrate pola para od registracije?
Podelite komentar
Mirko nbgd
Lecite se. 21 vek a ovakvi predlozi...
Podelite komentar
Mirko
Imam utisak kao da svako vozi po dva auta, ovo je postalo jako stresno ...prešao sam na bus i taxi
Podelite komentar
Boki
Ako uvedu da auto mogu voziti svaki drugi dan u godini mislim par nepar, onda bi trebalo i registracija vozila biti duplo manja.
Podelite komentar
Mile
Znacijedan dan radis drugi ides na Adu
Podelite komentar
nema tog sistema
Koji mi ne bismo prevarili. A u svakom automobilu po jedna osoba. Ima se-moze se. Bahatost se to zove. Nikakve svesti i samosvesti, samo sebicnost!
Podelite komentar
Tihi
Ja mislim da bi moje dete bolje organizovalo saobraćaj od ovih takozvanih stručnjaka . Semafor na svakih 200 metara, kapiram da peru pare ali preteraše ga
Podelite komentar
Micko
Ali pola registracije!
Podelite komentar
Nenad
..neplansko sirenje..neplanska gradnja..nedostatak parkinga..urbanisti bez mozga..sad je to teeeeeeesko ispraviti..mi kakvi smo..kad bi to uveli..imali bi svi po 2 auta..hahahahah..a i Novi Sad polako sustize BG..
Podelite komentar
Naj
@Nenad
E to je pametan konentar!
Podelite komentar
Nikola
Uvesti za Beograd da u strogi centar grada mogu da uđu vozila euro 5 i euro 6, a širi deo grada euro 4. Takođe, vozila na struju i gas mogu neograničeno da se kreću. Podeliti nalepnice i kontrolisati kamerama kao vinjete.40% vozila automatski otpada. Dodatno uvesti plaćanje po danu za ulazak u uži deo grada.
Podelite komentar
ja
@Nikola
Lepo te je tvoj ‘predsednik’ naucio,samo po dzepu i u kasu..
Podelite komentar
Jovan
Mora infrastruktura da prati sirenje grada a to se ne desava. Grad uzme pare od dozvola, izgradise se citave zgrade umesto kucica, a infrastruktura se ne siri.
Podelite komentar
DARKO 100%
BEOGRADSKI SINDIKAT-balada desidenta"Moj Beograde" 🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶 🎶🎶Da li se secas kako bilo nam je pre posle svega sta sad ostalo je moj Beograde Secam se davno jos u Zlatnom bokalu prvi put sam video mikrofon staj'o na astalu U hladu starog kestena gde je moja draga nestala ja urez'o sam ime bacio prve rime Ja sam odrast'o na pesmama gradskih boema i pricama alasa kojih danas vise nema Kalio se s' najboljima po zadimljenim birtijama udvarao se damama kockao sa lihvarima Nekad kuci srecan nekad sve izgubio nekad zenu grlio nekad kaldrmu ljubio I nisam sebi sudio gde god bi' se probudio bol je bio isti s' njim sam se udruzio Zato secanja sam skupljao k'o oziljke da podsete da nije uvek bilo samo hladno i sivo Da krv crvena k'o vino bojila je noci kroz odraze u casi to su bile tvoje oci A ja sam morao da odem fijaker me je cekao Beograde, zbogom mnoge ti stvari nisam rekao
Podelite komentar
Uros
Metro, ali pravi metro koji prolazi kroz centar grada i periferiju, a ne kroz poljane. Jeftiniji gradski prevoz, cesci, prednost GSP vozilima na raskrsnicama, vise zutih traka tamo gde moze, gurati vise bicikle i el. trotinete, mi nemamo postenu biciklisticku stazu u centru Beograda, kada bi to neko iz Kopenhagena video, zapitao bi se kako su nasi urbanisti uopste zavrsili skole..
Podelite komentar
Baster
Kada bi se trećina "beograđana" vratilo na dedovinu,bio bi lepši život i njima i većini..
Podelite komentar
Pobor
Resenje je povratak na selo i u unutrasnjost. Ostalo je mucenje.
Podelite komentar
Vrach
To se ne bi svidelo onima koji su "rodjeni" u kolima
Podelite komentar
BG 1
Bonove za gorivo uvesti pa da se manje koriste privatna auta,javni saobraćaj i biciklići neka se jure ulicama.
Podelite komentar
moki
Odlicna ideja je par-nepar.. A da onda i idemo na posao tim danima kad mozemo da vozimo kola? E to bi bilo ok...
Podelite komentar
DARKO 100%
Danas je to nemoguce primeniti,povratka nam nema tamo gde smo zagazili,novi kapitalisticki poredak i privatni kapital prosto nemogu da funkcionisu na par i nepar, jer vreme je novac ,a samim tim to vuce i malog coveka u borbi za prezivljavanje
Podelite komentar
Baster
@DARKO 100%
Ti bre baš kenj.. na svim vestima. Nema gde te nema. I u sportu i u politici i u kulturi.. I uvek nesto filozofiraš,pametuješ,tvrdiš bez argumenata.. Šta je bre nemoguće? Sve je moguće. Neka se trećina "beograđana" vrati na dedovinu i svima život da bude lakši,a naročito njima.
Podelite komentar
Brk
Hahahahaha,koji Beogradani!?U Be9gradu nema Beogradana odavno!Sve praziluk i nanos taloga sa svih strana....
Podelite komentar
Саша
@Brk
Добар и истинит коментар,све лепо речено!
Podelite komentar
Dex
Cena života u prestonici.... Mada su gužve već vidljive i po provincijama...
Podelite komentar