≫
Beograđani se non-stop žale da zbog gužvi gube vreme i zdravlje: Da li je sistem par-nepar rešenje?
≫
"Par-nepar" je sistem koji se koristio u bivšoj Jugoslaviji
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
1111
Bicu kontradiktoran. Ako vam je guzva vratite se kuci na selu odakle ste i doshli. I meni smeta zirih i njegova guzva ali mi lepa plata. A za po nekog starosedeoca beogradjanina ako ih i ima,, Nije ti beograd od dede ostao u nasledje pa ti smetaju pridoshlice. Da nije tih pridoshlica beograd bi imao 15 000 stanovnika i paracin bi za vas bio velegrad. Za beogradom vape samo seljaci i crnogorci. Na srecu nisam ni jedno od.
Biker
Beograd bi spasio metro. Druga stvar, zamenite automobile motorom, manje mesta zauzimaju manje gužve prave i manje zagađuju. Motor po gradu moze i zimi da se vozi, ako je neko bas zimogrožljiv, postoji javni prevoz. Biciklisticke staze takođe bi bilo jedno od rešenja, ljudi, vodite zdrav život i čuvajte vaš grad i okolinu. U Amsterdamu, centrom grada patrolraju samo taxisti, biciklisti i bajkeri. Kario koji ima 15miliona stanovnika, funkcionise bez ijednog semafora u gradu. A Beograd? Mali grad koji koji će pojesti sam sebe...
Realni
Nek se aeljaci vrate u svoja sela. Tamo nema gužve, a i sao raćaj bi se smanjio u Beogradu za najmanje 60 %