Beograđani se non-stop žale da zbog gužvi gube vreme i zdravlje: Da li je sistem par-nepar rešenje?

   ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Nikodin
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • 1111

    01. oktobar 2020 | 18:57

    Bicu kontradiktoran. Ako vam je guzva vratite se kuci na selu odakle ste i doshli. I meni smeta zirih i njegova guzva ali mi lepa plata. A za po nekog starosedeoca beogradjanina ako ih i ima,, Nije ti beograd od dede ostao u nasledje pa ti smetaju pridoshlice. Da nije tih pridoshlica beograd bi imao 15 000 stanovnika i paracin bi za vas bio velegrad. Za beogradom vape samo seljaci i crnogorci. Na srecu nisam ni jedno od.

  • Biker

    25. septembar 2020 | 15:20

    Beograd bi spasio metro. Druga stvar, zamenite automobile motorom, manje mesta zauzimaju manje gužve prave i manje zagađuju. Motor po gradu moze i zimi da se vozi, ako je neko bas zimogrožljiv, postoji javni prevoz. Biciklisticke staze takođe bi bilo jedno od rešenja, ljudi, vodite zdrav život i čuvajte vaš grad i okolinu. U Amsterdamu, centrom grada patrolraju samo taxisti, biciklisti i bajkeri. Kario koji ima 15miliona stanovnika, funkcionise bez ijednog semafora u gradu. A Beograd? Mali grad koji koji će pojesti sam sebe...

  • Realni

    24. septembar 2020 | 18:32

    Nek se aeljaci vrate u svoja sela. Tamo nema gužve, a i sao raćaj bi se smanjio u Beogradu za najmanje 60 %

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA