Pre kruga dvojke najvažnija u Beogradu je bila - linija jedinice. Šta se s njom desilo?
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Darko
Naravno da treba vratiti tu liniju tramvaja, a izbaciti i trolejbuse i autobuse iz Kralja Milana, Terazija i Trga Republike. Pre svega zato što tramvaji imaju najveći kapacitet prevoza putnika i zato što su ekološki i najmanja su pretnja za pešake. Ne treba tu biti mnogo pametan, ko god je bio u gradovima Evrope zna da tramvaj uvek prolazi kroz najuži centar grada. Istovremeno treba i produžiti tramvaj iz Bul. kralja Aleksandra pored skupštine ka Terazijama. Umesto da se tramvajem lepo stigne u centar grada, on skreće u Beogradsku pa posle i u Resavsku, što je skroz nelogično. Tramvaj i pešaci treba da budu koncept saobraćaja u strogom centru grada, kao recimo u Amsterdamu. Ali naši planeri i projektanti tretiraju tramvaj kao voz, što se najbolje vidi na primeru Bulevara. Tramvajsku prugu treba fino isprojektovati da se uklopi u ambijent i estetski i funkcionalno, a metro je za brzinu.
JO
Na potezu od Kalemegdana do Slavije danas ide nekoliko trolejbuskih linija i autobusa pa bi uguravanje i tramvaja sigurno povećalo gužve a ništa ne bi uticalo na bolji prevoz putnika. Potpuno besmislena ideja čija se realizacija nadam se neće nikada dogoditi. Ako uvedu tramvaj broj 1 onda neka uvedu i kočije na istoj relaciji pa kad je već bal neka onda bude maskenbal.