Najverovatnije je autobus otisao u takozvanu iber turu i samim tim vozac nista nije mogao da preduzme povodom toga. Prilikom zakazivanja turbine, turbina pocinje gurati ulje u usisnu granu motor(sto normalno nikako ne bi smela) i kao posledica sagorevanja tog ulja motor radi na abnormalnom broju obrtaja. Posto pri iber turi motor ne pokrece klasicno sagorevanje mesavine goriva i vazduha vec nazovimo tako prisilnim ubrizgavanjem goriva motor se ne moze ugasiti klasicno na kljuc, vec postoji dva nacina. Ako je u pitanju manuelni menjac, napominjem pre toga se vozilo mora zaustaviti jer bi kao posledica posledica pokusaja gasenja motora na ovaj nacin u pokretu nastradale kocnice(pogotovo kod teretnih vozila) i samim tim vozilo ne bi moglo uopste da se zaustavi. Kad zaustavite vozilo, motor vam je u iber turi, potrebno je pritisnuti kvacilo, ubaciti u najvisi stepen prenosa, pritisnuti kocnicu najjace sto je moguce i naglo pustiti kvacilo i to je postupak gasenja motora u iberturi. Ako je u slucaju automatski menjac potrebno je nakon zaustavljanja vozila skinuti neki komad odece(majica ili dukser) i gurnuti taj komad odece usisnu granu sto bi sprecilo da kompresija motora pri radu uvlaci vazduh i stvorilo neku vrstu vakuma i samim tim zaustavila rad motora. Naravno ako na vreme ugasite vozilo ne bi trebali imati nekih velikih ulaganja u vozilo(osim normalno turbine) ali ako kojim slucajem ne ugasite na vreme mozete imati velikih posledica. Ovo je namenjenoza one sto krive vozaca
Moze li se ikako zaustaviti autobus kad dodje do iberturaze, jer na tudjim iskustvima znam da dizel motori ne mogu kljucem da se ugase nego se kombinuje veci stepen prenosa i kocnica bez kvacila, a pri tom su ovi autobusi na automatski menjac
Daj bože da žena preživi sa što manje posledica. Postoje dobri i loši vozači bez obzira koliko godina imaju iskustva. Ima puno faktora koji utiču na to kakav ce neko biti vozač. I zato OPREZ kod uslova za dobijanje dozvole.😎
Koki
Najverovatnije je autobus otisao u takozvanu iber turu i samim tim vozac nista nije mogao da preduzme povodom toga. Prilikom zakazivanja turbine, turbina pocinje gurati ulje u usisnu granu motor(sto normalno nikako ne bi smela) i kao posledica sagorevanja tog ulja motor radi na abnormalnom broju obrtaja. Posto pri iber turi motor ne pokrece klasicno sagorevanje mesavine goriva i vazduha vec nazovimo tako prisilnim ubrizgavanjem goriva motor se ne moze ugasiti klasicno na kljuc, vec postoji dva nacina. Ako je u pitanju manuelni menjac, napominjem pre toga se vozilo mora zaustaviti jer bi kao posledica posledica pokusaja gasenja motora na ovaj nacin u pokretu nastradale kocnice(pogotovo kod teretnih vozila) i samim tim vozilo ne bi moglo uopste da se zaustavi. Kad zaustavite vozilo, motor vam je u iber turi, potrebno je pritisnuti kvacilo, ubaciti u najvisi stepen prenosa, pritisnuti kocnicu najjace sto je moguce i naglo pustiti kvacilo i to je postupak gasenja motora u iberturi. Ako je u slucaju automatski menjac potrebno je nakon zaustavljanja vozila skinuti neki komad odece(majica ili dukser) i gurnuti taj komad odece usisnu granu sto bi sprecilo da kompresija motora pri radu uvlaci vazduh i stvorilo neku vrstu vakuma i samim tim zaustavila rad motora. Naravno ako na vreme ugasite vozilo ne bi trebali imati nekih velikih ulaganja u vozilo(osim normalno turbine) ali ako kojim slucajem ne ugasite na vreme mozete imati velikih posledica. Ovo je namenjenoza one sto krive vozaca
Podelite komentar
Lord
Nekada je "Neobus" pravio dobre i kvalitetne autobuse, pa ga banda unisti...
Podelite komentar
Ariva
Kao po obicaju iberturaza! Hoce ih neko zabraniti vec jednom?
Podelite komentar
Dejan
Privatni prevoznici i njihovi čuveni jeftini turski autobusi sa iberturazama.
Podelite komentar
Ilija
@Dejan
Moze li se ikako zaustaviti autobus kad dodje do iberturaze, jer na tudjim iskustvima znam da dizel motori ne mogu kljucem da se ugase nego se kombinuje veci stepen prenosa i kocnica bez kvacila, a pri tom su ovi autobusi na automatski menjac
Podelite komentar
dejan
soko i oko .... i opet ovo .... ali represija je vaznija od toga ko i u cemu vozi
Podelite komentar
Uvek je..
..za nesreću dovoljno jedna sekunda...teško i gospodnji koja je povredjena i njenoj porodici,a neće lako biti ni vozaču..brz oporavak im želim
Podelite komentar
Uros
To se desi kada se uvoze razni krsevi iz Turske, Kine, Belorusije itd. Kupite Solaris, Irisbus, Mercedes pa bece doci do ovoga.
Podelite komentar
E ti
@Uros
Prvo plati kartu kad udješ u gradski autobus
Podelite komentar
S. S.
@Uros
Upravu ste. Nekad je i FAP proizvodio dobre autobuse ali je nekom zasmetalo pa gg polako gase.
Podelite komentar
Bakica
Daj bože da žena preživi sa što manje posledica. Postoje dobri i loši vozači bez obzira koliko godina imaju iskustva. Ima puno faktora koji utiču na to kakav ce neko biti vozač. I zato OPREZ kod uslova za dobijanje dozvole.😎
Podelite komentar
Mixx
Uu kakav info
Podelite komentar
Bgdbgd
Sta je bre ovo??? Jadna zena!
Podelite komentar
Igi
Pa sta je onda problem,vozac iskusan,vozilo novo? Ko je kriv bre?
Podelite komentar
Rakovica
@Igi
Ne bih rekla da su svi vozaci iskusni, jer nam je more vozaca otislo preko da radi za vece pare, sad svako vozi autobus ...Jadna zena...
Podelite komentar
Braca
@Igi
Izgleda da je kriva žena što je čekala Bus. Sramota.
Podelite komentar
Aca BJ
@Igi
Drvo
Podelite komentar
Pera
@Igi
Vrućina + umor.
Podelite komentar
PoNoS GrAdA kolega
@Igi
Vi ocigledno nemate pojma sta je Ibertura. Automatiku ne mozes nista! Nije vozac kriv.
Podelite komentar