Detalji i prvi snimci stravične nesreće na Miljakovcu: Šoferka se potpuno raspala, ima tragova krvi

Na okretnici autobusa 48 na Miljakovcu nešto pre podne došlo je do teške nesreće

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Dejan
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Koki

    02. avgust 2020 | 18:51

    Najverovatnije je autobus otisao u takozvanu iber turu i samim tim vozac nista nije mogao da preduzme povodom toga. Prilikom zakazivanja turbine, turbina pocinje gurati ulje u usisnu granu motor(sto normalno nikako ne bi smela) i kao posledica sagorevanja tog ulja motor radi na abnormalnom broju obrtaja. Posto pri iber turi motor ne pokrece klasicno sagorevanje mesavine goriva i vazduha vec nazovimo tako prisilnim ubrizgavanjem goriva motor se ne moze ugasiti klasicno na kljuc, vec postoji dva nacina. Ako je u pitanju manuelni menjac, napominjem pre toga se vozilo mora zaustaviti jer bi kao posledica posledica pokusaja gasenja motora na ovaj nacin u pokretu nastradale kocnice(pogotovo kod teretnih vozila) i samim tim vozilo ne bi moglo uopste da se zaustavi. Kad zaustavite vozilo, motor vam je u iber turi, potrebno je pritisnuti kvacilo, ubaciti u najvisi stepen prenosa, pritisnuti kocnicu najjace sto je moguce i naglo pustiti kvacilo i to je postupak gasenja motora u iberturi. Ako je u slucaju automatski menjac potrebno je nakon zaustavljanja vozila skinuti neki komad odece(majica ili dukser) i gurnuti taj komad odece usisnu granu sto bi sprecilo da kompresija motora pri radu uvlaci vazduh i stvorilo neku vrstu vakuma i samim tim zaustavila rad motora. Naravno ako na vreme ugasite vozilo ne bi trebali imati nekih velikih ulaganja u vozilo(osim normalno turbine) ali ako kojim slucajem ne ugasite na vreme mozete imati velikih posledica. Ovo je namenjenoza one sto krive vozaca

  • Lord

    29. jul 2020 | 16:47

    Nekada je "Neobus" pravio dobre i kvalitetne autobuse, pa ga banda unisti...

  • Ariva

    29. jul 2020 | 15:24

    Kao po obicaju iberturaza! Hoce ih neko zabraniti vec jednom?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA